Recensie Ellen, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Warmkonijn

Newbie
12
05/12/22
12
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ellen-lieve-vlaamse-dame.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren avond nog eens langs geweest bij ellen. Zij ontvang bij haar thuis op haar appartement in Gent. Er is ook een ruime parking aanwezig. Ze is echt een aangenaam Vlaamse dame met mooie echte borsten. Wat nog zelfde te vinden is echte grote borsten. Haar service was weer top van niveau. Haar prijzen zijn ook nog betaalbaar van Ellen. Al de normale zaken zijn in de prijs inbegrepen. Correcte dame 👍👍
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren avond nog eens langs geweest bij ellen. Zij ontvang bij haar thuis op haar appartement in Gent. Er is ook een ruime parking aanwezig. Ze is echt een aangenaam Vlaamse dame met mooie echte borsten. Wat nog zelfde te vinden is echte grote borsten. Haar service was weer top van niveau. Haar prijzen zijn ook nog betaalbaar van Ellen. Al de normale zaken zijn in de prijs inbegrepen. Correcte dame 👍👍
Klopt wat bij haar adv staat .."driehoek"?
 
Ok want vaak staat het bij de adv maar blijkt dan niet te kloppen
Serieuze bos of weinig ?
Proper bij geschoren aan de zijkant. Zeer nette dame.

waar ontvangt ze ergens

Ellen ontvangt wel enkel op afspraak. Het is in een zijstraat aan Sint Jacobs. Goed bereikbaar via autostrade " Max 5 min rijden van de autostrade " privé parking aanwezig 👍👍
 
Ze is ondertussen al in de 50 ....

Ze is leuk maar ze spreekt je steeds aan met jen naam en tje. Bvb Bartje ... Na een tijd enerveert dat wel .
 
Ze is ondertussen al in de 50 ....

Ze is leuk maar ze spreekt je steeds aan met jen naam en tje. Bvb Bartje ... Na een tijd enerveert dat wel .
Dat stoort mij persoonlijk niet "tje" zolang de service goed is en betaalbaar is en een nette kamer is. En dat bied Ellen aan. Ik enerveer me veel meer aan slechte service van sommige dames. Veel beloven aan de gsm en nadien nul service krijgen
 
Maandag 20/11 langs geweest bij Ellen. Vlotte afspraak sms'te mij uurtje voor bevestiging. Zij ontvang bij haar thuis op haar appartement in Gent. Gezellige kamer. Aangename Gentse dame. Haar service was idd top. Eerst lekkere massage dan missionaris en top. Buikje maar heerlijk echte borsten. Geen horlogekijker. Correcte dame. En mij heeft ze geen 1 keer met Floriske aangesproken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan