Recensie Ellen (Ita), Eindhoven, Baekelandplein 22 links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AlexDeNaaier

Wandelaar
42
09/08/21
27
1
Site
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond werd mijn aandacht getrokken door een knappe blondine op nummer 17; rechtsachter op het plein. Ze gaf mij de indruk van een knappe girl-next-door maar dan op een zomerse vakantiebestemming. Stijl geblondeerd haar, een mooie bruine huid en een knap gezicht met amandelvormige ogen.
Onder aan de trap stelde ze zich voor als de Italiaanse Elisa en ontdeed ze zich van haar torenhoge naaldhakken; vandaar mijn schatting van haar lengte als onder 1.70 m.
Op de kamer vertelde ze dat zij die dag 15 uur lang vanuit Rome was komen rijden en dat dit haar eerste werkdag was in de Lichtstad. Haar Engels was niet bellissimo en mijn Italiaans nog minder. Maar we kwamen er wel uit dat ik voor € 30,- extra met PZC door haar zou worden verwend. We bestegen de arena die door blacklight een extra dimensie kreeg. Super die witte teennagellak in dat licht en ook die geblondeerde haren. Pijpen kon ze voortreffelijk en ze gaf me met een holle rug een mooie kijk op haar prachtkont. Daarna kwam ze op mij zitten en terwijl ze geile dingen zei in het Italiaans bedolf ze mijn gezicht onder haar borsten en nu spierwitte haren. Hierna nog standje missionaris aangenomen maar dat hield ik niet lang vol. Wat een feest om in zo'n mooie strandmeid klaar te komen. Ze vertelde mij na afloop dat ze van plan is om zeker een aantal maanden in Eindhoven te blijven met een korte pauze in april. Alex gaat ze vaker zien.
 
Vandaag weer langs geweest bij deze blonde Italiaanse en nu bleek dat ik vorige keer in alle geiligheid haar naam verkeerd had verstaan.
Het is "Ellen".
Moderator; zou je dit willen aanpassen?
Ellen is op het plein intussen helaas ook collegiaal bijgepraat en het tarief voor PZC is "rechtgetrokken" naar €50,- extra.
Maar die vaardigheid beheerste Ellen ook vandaag weer fantastico.
Nadat ik op oorlogssterkte was gekomen, hup, condoom erom en Ellen op mij.
Het is echt een feest om haar op je te hebben. Ze wisselt zelf van standjes en rijdt heerlijk cowgirl.
Daarna "dog", haar favoriete positie, zei ze.
Ook dat hield ik niet lang vol, want wat is het een prachtbeeld wat je dan hebt van zo'n blonde zonnebankbruine meid die er zichtbaar van geniet om van achter genomen te worden..
Dat was weer de moeite waard.
 
Vanuit de kijker/wandelaar gezien links natuurlijk. Niet vanuit het pand door het raam kijkend naar buiten want als het goed is, kom je daar niet. Als de dame rechts "altijd je aandacht trekt" kun je misschien eens aan haar vragen hoe ze heet. Gisteren zat daar een blonde DVP, waarvan ik de naam vergeten ben. Ook meerdere keren goede sex mee gehad in het verleden maar niet zo review-waardig als Ellen. Bovendien wisselt de bezetting van dat raam nogal eens.
 
Vanuit de kijker/wandelaar gezien links natuurlijk. Niet vanuit het pand door het raam kijkend naar buiten want als het goed is, kom je daar niet. Als de dame rechts "altijd je aandacht trekt" kun je misschien eens aan haar vragen hoe ze heet. Gisteren zat daar een blonde DVP, waarvan ik de naam vergeten ben. Ook meerdere keren goede sex mee gehad in het verleden maar niet zo review-waardig als Ellen. Bovendien wisselt de bezetting van dat raam nogal
Ik zal eens moes verzamelen en het vragen of gewoon binnen blijven. Maar ze heeft ook van die ik kijk alleen maar naar mijn telefoon momenten. Vandaag was ze dan weer super vrolijk. Maakt me een tikkeltje huiverig als er 0 interactie is. En als dat hele plein verder gespeend is van wandelaars voelt een praatje niet super fijn… afijn.
 
Gisteren weer bij Ellen binnen gewipt. Ze zit nu op nummer 22 links. Dit keer gekozen voor het standaardpakket maar dat was ook dikke pret. Heerlijk in missionaris begonnen met een mooie blik op de actie door de grote spiegel met LED-omlijsting die bij het bed hangt. Daarna in doggy geëindigd. Het is echt een lieve, knappe en lekkere meid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij Helene geweest, wat een topper is dit zeg. Normaal ga ik voor 30 minuten maar vandaag ben ik een uur gebleven en zeker geen spijt gehad, bij binnenkomst meteen naar boven gegaan na het gebruikelijke hey how are you. Eenmaal uit de kleren deed ze de condoom er om en bouwde ze lekker op en af qua snelheid, daarna cowgirl en lekker gefinisht in doggy. Hierna nog even gepraat en daarna besloten dat ik nog wel een half uurtje wou blijven, ik vroeg haar om een massage na lekker volledig met olie gemasseerd te zijn trok ze me tot ik over heel mijn buik klaarkwam. Daarna afscheid genomen maar zeker niet voor lange duur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan