Afgelopen week ben ik voor de zesde keer dit jaar bij haar geweest. Ook voor mij is het altijd een belevenis om naar haar toe te gaan en is het afwachten wat ze met me gaat doen. Ik weet dat ze me gaat fisten, maar voor de rest is een verrassing.
Deze keer begon ze de sessie op het onderzoeksbed. Daarop liggend zag ik haar een handschoen aantrekken en tot haar bovenarm spoot ze er glijmiddel op. Ze smeerde glijmiddel op mijn anus en heel rustig duwde ze haar hele hand als een torpedo naar binnen. Als vrij snel zocht ze een weg verder naar binnen en fistte ze me tot haar bovenarm. Dat herhaalde ze met verschillende handschoenen. Tegenwoordig neem ik speeltjes mee en die gebruikt ze, ik houd van diep en dik.
Daarna verplaatste ze de sessie naar de in hoogte vertelbare onderzoeksstoel en die zette ze minder hoog dan normaal. Ze pakte een opblaasbare buttplug en die bracht ze in. Ze blies die zo ver op dat die vanzelf naar buiten kwam, die had toen een flink formaat.
De sessie sloot ze af met iets nieuws, ze pakte twee voorbinddildo's. Eerst deed ze de kleinste om en met de strapon heeft ze me genomen. Dat was de reden dat ze de stoel op kruishoogte had gezet. Hoewel ik meer van het fisten ben voelde het lekkerder dan ik dacht. Er is dan ook wat meer lichamelijk contact. Daarna deed ze de grote om en ook daarmee heeft ze me diep genomen. Ze wisselde het toen af met haar arm en uiteindelijk heeft ze me tot een hoogtepunt gebracht.
Ik kijk terug op weer een hele geile sessie. Na afloop liet ze me weten dat ze van me heeft genoten en ze hoopt me snel weer te zien.