WHEM Ellen, privĂ© Bella Donna, Ardooie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Belg

Newbie
11
26/01/24
8
Ik zou eventueel Ellen eens willen bezoeken. Iemand ervaring met haar? Ik vind er hier nergens eentje van haar. Anders zal ik het moeten gaan ondervinden zeker?🤔
 
Ik heb er algeschreven. Mag een vraag stellen dan niet misschien?

Je was gewoon even uit het oog verloren dan dat er bovenaan het subforum een apart algemeen topic voor vragen is, en besloot dan maar een apart topic aan te maken en er de stempel recensie op te plakken?

Vragen stellen mag, maar je moet ook niet de domme Belg gaan uithangen en vragen gaan formuleren als een apart recensietopic en vervolgens gepikeerd gaan reageren als je aangesproken wordt erop.
 
Je was gewoon even uit het oog verloren dan dat er bovenaan het subforum een apart algemeen topic voor vragen is, en besloot dan maar een apart topic aan te maken en er de stempel recensie op te plakken?

Vragen stellen mag, maar je moet ook niet de domme Belg gaan uithangen en vragen gaan formuleren als een apart recensietopic en vervolgens gepikeerd gaan reageren als je aangesproken wordt erop.
Ik ben nieuw op dit forum en blijkbaar heb ik een fout gemaakt. Jij legt mijn fout uit. Dan reageer ik niet gepikeerd maar dank ik u voor de uitleg. Dat is al een verschil met de andere 2 reacties.
 
Als je op zoek bent naar (informatie over) een bepaalde dame, en na wat zoeken heb je niks gevonden... dan open je gewoon een nieuwe rubriek in:

"Op zoek -> Wie heeft ervaring met (WHEM) -> België -> West Vlaanderen"
 
Terug
Bovenaan Onderaan