Recensie Ellen, Wolvega 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ha die lieve Ellen streng en rechtvaardig eerlijk met gouden handjes ik ben nog bij haar geweest niks op aan te merken gewoon een beetje pech.
Ellen red zich wel de optimist en ik gun het haar ook.
Binnenkort zal ze weer in de oude omgeving opduiken vermoed ik.
 
Sinds bijna drie jaar onderga ik geregeld een verrukkelijke, brute anaalbeurt van Meesteres Ellen. Ze kan fantastisch anaal vuistneuken (fistfucking) en is een kampioen in rectale oprekking. Ze woont me graag anaal uit met grote (voorbind)dildo's. Ik vind het heerlijk, als ze me (ik zit op m'n knieën) bestijgt en vervolgens als een geile dekhengst berijdt. Diepe en harde stoten. Ik krijg er nooit genoeg van. Ze doet alles met beleid én grote overgave en toewijding én op een verantwoorde wijze, zodat je nadien geen ritsluiting tot aan je nek nodig hebt. Terwijl ze me diep anaal vuistneukt martelt ze graag mijn grote slaventepel. In de afgelopen ruim twee decennia heb ik als loopse anaalslet veel ervaring opgedaan in de BDSM-scéne. Meesteres Ellen is een doorgewinterde, deskundige en zeer ervaren fistqueen, die ik nog vele jaren hoop te mogen dienen met m'n gulzige slavenkut.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan