Recensie Elly, Den Haag, Geleenstraat 23 k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miked

Wandelaar
51
24/11/22
49
7
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Gistermiddag , koningsdag in de zon een ommetje en een voor mij nieuw gezicht . Even aan het raam praten en naar binnen . Ze stelde zich voor als Elly en komt uit Moldavië . Op het eerste gezicht denk je meer aan een zuid Amerikaanse . Ze heeft donker haar en een slotjesbeugel .
Na het verfrissen naar bed en daar begon de pijpbeurt en dat was erg lekker en dat merkte Elly ook. Mijn gereedschap werd groter en groter . Missionaris en doggy toen was het hoogtepunt snel bereikt . Leuke dame hopelijk heeft zij wat extra activiteiten in de aanbieding voor een volgende keer .

Gisteren bezocht ....in de kamer ziet ze er veel lekkerder uit dan achter het raam.
Erg sympathiek lekker geil beugelbekkie
Mocht van te voren Wel lekker verkennen maar ging daarna in de niet aanraken houding pijpen.
Pijpen was goed maar te kort. Daarna vroeg ze welk standje ik Wilde op een manier dat het maar een standje werd.
Missio dus. Wat een lekker geil bekkie om naar te kijken.
Zonder dat ze zat te pushen was alles te kort en dat stuurde ze Wel een beetje maar niet op vervelende manier
Daarna Wel leuk praatje.
Eigenlijk gewoon redelijke service en erg sympathiek....maar tering wat vind ik haar lekker.
Met deze dame....als ze het toestond zou ik weekelijk alles doen.
Verrukkelijke borsten heerlijke huid, net vol genoeg lichaam en een ongelofelijk geil bekkie.
Voor sex met passie en zoenen zou ze mijn portemonaie echt leeg kunnen trekken.

Terug
Bovenaan Onderaan