Recensie Elly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
613
04/07/21
991
44
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Elly heeft een prachtig slank figuur met fraai gevormde kleine billetjes. Je kunt haar het best herkennen aan een grote tattoo van een rode bloem op haar linkerheup. Verder heeft ze nog aardig wat tattoos, onder andere over haar ruggewervel en ze heeft een navelpiercing. Je hoeft met haar niet allerlei afspraken te maken, je krijgt gewoon volledige GFE service met alles erop en eraan. Ik kan niet zeggen dat het super was, maar het was zeker een degelijke 8 op alle onderdelen: Tongzoenen, pijpen, neuken. Als je daarnaast gek bent op haar figuurtje, dan zou ik niet lang twijfelen en haar gewoon meenemen.
Ze vertelde me dat ze 24 was, maar haar borsten en gezicht maken dat ik haar toch wat ouder inschat. Ze zei van Turks Roemeens afkomst te zijn.
De verwarming deed het nog niet toen ik op de openingsdag van Diamonds de eerste kamer met haar maakte, dat hielp misschien ook nog wat aan hoe lekker ze tegen me aan kroop
smile2.gif
.
 
Laatst bewerkt:
Heb je een link?
Over het algemeen staan dames die in saunaclubs werken niet op internet. Gewoon naar saunaclub Diamond in Moers rijden en hopen dat ze er is. Zo werkt dat in saunaclubs. De saunaclub doet eigenlijk de marketing voor de dames en zorgt dat er mannen langs komen. Daarom hoeven de dames niet zelf een internetprofiel aan te maken en afspraken te maken.

Als ze er niet is ga je met een paar van de andere aanwezige dames naar de kamer. Tussendoor ontspan je in de sauna of hamam en je eet en drinkt wat in gezelschap van mooie dames in lingerie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan