Recensie Eloise/Sabrina, Den Haag (voorheen Zandvoort) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dudu1234

Vaste klant
Forumpionier
113
03/07/21
71
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zandvoort/7494687-sabrina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zag dat Sabrina weer in Haarlem (voor korte duur, want ze zit nu in Zantvoort) was en gelijk geprobeerd om een afspraak te maken, tot mijn verbazing reageerde ze gelijk en kon een uurtje later terecht.
Werd hartelijk ontvangen door haar en begroet met een zoen.
Naar de slaapkamer geleid en begonnen met een gesprekje om het ijs een beetje te breken. In haar ad staat dat ze Oost Europees is, maar ze komt uit Brazilië, wat mij weer goed uit kwam, want mijn Portugees is beter dan Roemeens, Bulgaars of wat dan ook. Na het financiële afgehandeld te hebben begin ze me flink te (tong)zoenen, waar ze heel erg van houdt. Elkaar uitkleden en haar een flinke likbeurt gegeven waar ze lekker op reageerde, het klaarkomen was volgens mij wel een beetje gespeeld, maar ze werd er wel lekker nat van. Nu was ik aan de beurt, en ook ik genoot volop, een lekkere natte pijpbeurt en deep throath. Hierna intiem gegaan en diverse standjes uitgeprobeerd.
Ze heeft het uiteindelijk met de hand afgemaakt en daarna nog een massage gekregen.
Ik had wel een goede klik met haar.
Een minpuntje was wel dat haar telefoon regelmatig ging en zij hem oppakte, na dit voor de 2e gedaan te hebben heb ik er wat van gezegd. Zij verontschuldigde hiervoor en zij dat het een opdringerige klant was. Tijdens het douchen en onder het aankleden kon zij de telefoon toch niet laten liggen, maar hield wel de aandacht op mij.
Al met al een leuke dat gehad.
Of ik nog op herhaling ga, jazeker maar dat spreek ik met haar af dat ze haar telefoon op stil zet en weglegt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zandvoort/7494687-sabrina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij Sabrina langs geweest. Afspraak maken ging eenvoudig via de app. Bij binnenkomst gelijk heerlijk zoenen en gingen we naar haar kamer waar we hier lekker mee verdergingen. Samen douchen en tijdens het douchen begon ze me al lekker te pijpen en heb haar gevingerd. Later op bed hier lekker mee verder gegaan. Heb haar nog een tijdje liggen beffen en heb haar in diverse standjes geneukt. Kortom heb qua sex een fijn uurtje met haar doorgebracht. Volop zoenen pijpen , beffen, neuken. Nadeel is alleen dat Sabrina bijna geen Engels spreekt en ik geen Portugees spreek.
Weet niet of ik nog een keer bij haar langs ga. Wat de sex aangaat zeg ik ja, maar dat taalprobleem is wat mij betreft toch wel iets dat ik zeg dat het leuk was voor een keertje
 
Bij Sabrina langs geweest. Afspraak maken ging eenvoudig via de app. Bij binnenkomst gelijk heerlijk zoenen en gingen we naar haar kamer waar we hier lekker mee verdergingen. Samen douchen en tijdens het douchen begon ze me al lekker te pijpen en heb haar gevingerd. Later op bed hier lekker mee verder gegaan. Heb haar nog een tijdje liggen beffen en heb haar in diverse standjes geneukt. Kortom heb qua sex een fijn uurtje met haar doorgebracht. Volop zoenen pijpen , beffen, neuken. Nadeel is alleen dat Sabrina bijna geen Engels spreekt en ik geen Portugees spreek.
Weet niet of ik nog een keer bij haar langs ga. Wat de sex aangaat zeg ik ja, maar dat taalprobleem is wat mij betreft toch wel iets dat ik zeg dat het leuk was voor een keertje
Ben nu al een aantal keer bij haar geweest en het is elke beter. Voorlopig even mijn favoriet. Taalprobleem heb ik gelukkig niet met haar.
 
Zij heet tegenwoordig blijkbaar Eloise, nu ontvangend in Den Haag en ook nog eens aangemerkt als 'Oost-Europees', terwijl ze volgens eerdere/bovenstaande recensies Zuid-Amerikaans zou zijn.
Pff, Kinky en alle desinformatie, ik kijk er niet eens meer naar en merk wel wat de dame zelf of haar booker per app te melden heeft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan