Recensie Ema, Diemen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
40
15/08/21
107
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3194048-ema
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vooruit, weer eens de kastanjes uit het vuur gehaald:

Whem/ema-diemen


Een klein kerstcadeautje voor de trouwe recensieschrijvers. Wil je 180 euro aan jezelf uitgeven, doe het dan niet hier.

De filmpjes spraken tot de verbeelding, mooi lichaam, lekker gekreun (op de kat na).

Ik had een afspraak gemaakt elders in Amsterdam, helaas weer eens uit de categorie 'ik plan iedereen, wie het eerst komt etc.'

Ema als alternatief geappt, redelijk vlot en prettig contact.

Door naar Diemen-Zuid, alwaar de eerste teleurstelling.
Bijzonder povere accommodatie, de uurprijs onwaardig.
Tweede teleurstelling; de foto's zijn 'enkele' kilo's geleden.
Derde teleurstelling; de hygiëne is echt ondermaats. Douchecabine met haren, bed hield ook niet over en haar op een wasje voor- noch achteraf kunnen betrappen.

E.e.a. heb je ook niet in een oogwenk door en kap het dan maar weer eens af als je al gedoucht voor de dame staat en zij je de extra kilo's toont. Manmoedig doorgezet en het verlies geaccepteerd.

De diensten op zich daarentegen niet perse slecht. Mondeling houdt ze lang vol, kreunt a la haar filmpje. Onplezierig kan ik het niet noemen. Een variëteit aan standjes is vervolgens ook geen probleem en ze is echt wel servicegericht.

Dat, tezamen met het best prettige persoonlijke contact, brengt de beoordeling op 3 sterren. Als je dan toch moet gaan, kijk of ze half uurtjes doet.

Resume; de prijs-kwaliteit onvoldoende. Weer eens gegokt en verloren. De telefoon ging trouwens veelvuldig (ze negeerde dit netjes), dus een eerdere recensie had bij minder lurkers zeker gekund.
 
Ik ben er van de week ook geweest.
Geen onaardige dame, mooi koppie, maar wel flink zwaarder inderdaad.
Ik vond de service beroerd.
Er staat van alles in de mogelijkheden, maar beffen, zoenen, GFE, allemaal niet dus.
2 min pijpen zonder condoom, eerst snikkel met ontsmettingsmiddel reinigen, oei, oei, oei.
Ik heb daarna 30 minuten liggen ketsen in allerlei standjes, terwijl zij haar ogen dicht had en kreungeluidjes produceerde.
Zonde van de tijd en centjes, 35 minuten binnen geweest voor mijn 180 euronen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan