- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7019617-emily
- Totale kosten (in euro)
- €150,00
Vandaag naar Emely in Rotterdam geweest,
Alles verloopt via WhatsApp, spreek geen Nederlands alleen met gebaren ,eerst nog een bevestiging gestuurd dat ik onderweg was of ik een foto wilde sturen ,toen ik bij de flat aan kwam nog een paar keer een berichtje sturen daarna mocht ik eindelijk naar binnen ,een bijna lege kamer maar wel een mooie dame ,eerst onder de douche en toen op bed wat was dat een ramp mocht nergens aanzitten ,ze ging snel pijpen en daarna masseren stelde ook niets voor ,na een half uur was ik er klaar
Mee en ben ik gaan aankleden en vertrokken ,betaald voor een uur € 150 ,00 en dan nergens aankomen zo slecht nog nooit meegemaakt ,ze adverteren aanwezig van 09.00 uur tot 24.00 uur.
Alles verloopt via WhatsApp, spreek geen Nederlands alleen met gebaren ,eerst nog een bevestiging gestuurd dat ik onderweg was of ik een foto wilde sturen ,toen ik bij de flat aan kwam nog een paar keer een berichtje sturen daarna mocht ik eindelijk naar binnen ,een bijna lege kamer maar wel een mooie dame ,eerst onder de douche en toen op bed wat was dat een ramp mocht nergens aanzitten ,ze ging snel pijpen en daarna masseren stelde ook niets voor ,na een half uur was ik er klaar
Mee en ben ik gaan aankleden en vertrokken ,betaald voor een uur € 150 ,00 en dan nergens aankomen zo slecht nog nooit meegemaakt ,ze adverteren aanwezig van 09.00 uur tot 24.00 uur.
Laatst bewerkt: