Recensie Emi, Elewijt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Xmen123

Newbie
18
24/03/22
1
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Eerste keer bij Emi in Elewijt. Had gezien Op internet dat ze zeer knap was en dat is inderdaad zo. Eerst schoenen uit en dan naar boven. Had een uur geboekt dus tijd genoeg voor een complete beurt.. Pijpen was niet uitzonderlijk, massage is ook niet verbluffend maar mooi lijf mooi borsten en kutje. Ze praat liever Engels dan Nederlands. Ze houdt veel van respect en dan is er veel mogelijk..
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.phaitong.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage was bij mij maar pover, ook veel te lang. Pijpen begon leuk maar was van korte duur. Beffen kon maar met mijn hoofd gekneld tussen haar benen. Niet zo comfortabel dus.
Geen herhaling voor mij.
💡Tip: Best gepast geld mee brengen want wisselgeld vraagt ze, in het begin, lief bij te mogen houden. Je krijgt er niets extra voor.
 
Sexy vrouw inderdaad, ben een aantal keer geweest op verschillende locaties. Ze was steeds wel verleidelijk, 1 maal heb ik sex gehad, pushte toen wel een beetje, zogezegd uit geldnood.
De laatste keer was in dit salon, zal ook de laatste keer zijn. Te veel gepalaver, te weinig interactie, te geldzuchtig( moest ook zagen voor mijn wisselgeld). Na 3 kwartier was ze al in het pakken. Voor 20€ zal ik thuis wel een douche nemen.
 
wat voorgangers schrijven klopt 100% Het is een mooie verschijning,, service is middelmatig,. Het ergerlijke is, het continu gezaag voor extra geld, indien je daar niet op ingaat gaat de service naar beneden. Door al dat gezaag ga je na een uur niet met een leuk gevoel naar buiten. Daarom is ze voor mij te mijden.
 
Heeft een lelijke zwarte kwetsuur op haar rechterborst en houdt haar BH gedeeltelijk aan.
Spijtig want ze heeft er mooie .
Mooiste blijven die van Bella bij 9Stars
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan