Recensie Emili, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fritz Stau

Vaste klant
130
06/12/21
145
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3236128-emili
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week heb ik Emili bezocht. De fotos op Kinky spraken me erg aan.
In het echt is ze zeker zo mooi. Dat heb ik helaas ook wel vaak anders meegemaakt.
Het afspreken ging soepel. Parkeren kon elke keer gemakkelijk in de straat.
Emili heeft een heel mooi lichaam. Haar borsten die eerder een grote cup C zijn dan B zien er ook mooi uit.
Ze heeft een fantastisch mooie kont en een wespetaille.
In elk standje is het eigenlijk genieten om zon mooi lichaam voor je te zien.

Ze kan best wat hebben. Een keer hadden we een aantal standjes voor de tweede keer gedaan en was ik na 25 minuten nog niet klaar gekomen. Toen ging ze me weer amazone berijden wat ze overigens heel goed doet en lang kan volhouden.
Maar ik heb best wat dames meegemaakt die al heel veel eerder me toespraken met: you come now boy.
Emili is heel relaxed en zet zich toch goed in.

Ze is geen klokkijkster en als ze de telefoon even pakt dan is dat pas tijdens het aankleden.
Haar engels is wat beperkt maar goed genoeg.
Van alle nieuwe dames die ik het laatste half jaar heb bezocht vind ik haar veruit het beste, het lekkerste.
Ondanks dat een aantal van deze dames hoog scoren in de reviews
Van die dames heb ik geen review geschreven omdat dat meestal een eenmalig bezoek was.
In het kader van Duitse grundlichkeit voor een goede review heb ik haar vier keer bezocht.
 
Laatst bewerkt:
De laatste keer was dat in Zevenkamp.
Maar ik weet niet of ze daar nu nog steeds ontvangt.
Ze is hier nu 4 maanden, terwijl ze aanvankelijk 3 maanden zou blijven.
Dus ik weet ook niet of ze nog lang hier blijft.
Een hele mooie en lieve dame.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3236128-emili#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week heb ik, met dank aan de voorgaande wandelbroeder die een recensie achterliet, kennisgemaakt met Emili.
Ze ontvangt in een prima appartementje in Rotterdam. Vantevoren al leuk app-contact met haar gehad.
Bij haar thuis aangekomen werd ik al snel naar het peeskamertje gebracht. Eerst even afrekenen, waarna zij het geld wegbracht en na 5 minuten ging de duer weer open en daar stond ze: in bikini en my god; wat een voorgevel en wat een reet!:love:
Haha, hier mag ik de komende minuten een heerlijk kunstje mee doen dacht ik toen.
Ze zette de muziek aan en begon me volop te zoenen. Begon te dansen en teasen. Greep me bij mijn pik en speelde ermee tot 'ie hard werd. Ondertussen keek ze me zwoel aan en ze bleef me maar zoenen. Ze ging met haar rug tegen mijn buik staan en sloeg met haar hand mijn pik op haar billen, het voorvocht droop er inmiddels uit.
Ze ging op haar knietjes zitten, keek me geil aan met die prachtige ogen en begon me zalig te pijpen. Ze pakte mijn handen, deed ze om haar hoofd en maakte me duidelijk dat ik haar hoofd mocht gebruiken om te neuken. Daar heb ik gretig en dankbaar gebruik van gemaakt. Ik mocht haar diep in het keeltje neuken en ze genoot er nog van ook. Deepthroaten ging haar gemakkelijk af.
Na een minuut of 10 gaf ze aan te willen neuken. Ik moest toen even een minuutje op adem komen, anders had ik haar na twee keer stoten al helemaal volgekwakt. Maar dat vond ze prima, dus we hebben tussendoor even gekletst. Toen lekker doggy genomen. Heb haar bij haar grote tieten gepakt en ik mocht diep haar sappige kutje binnendringen. Tot slot in missio afgemaakt. Ik kon niet meer. Ik kwam tongzoenend en met mijn handen op haar tieten gierend in haar klaar. Eigenlijk wilde ik graag afkomen op haar tieten, maar daar is het dus niet van gekomen. Misschien de volgende keer.

Het is een heel lief meisje die eigenlijk maar een paar woorden Engels spreekt. Ze doet heel erg haar best en dat is echt te prijzen.
Ik vind het bedrag á €150 best hoog, dat is de reden dat ik er niet iedere week op de stoep sta. Maar ik sluit niet uit dat ik haar nog een keer ga zien...
 
De mogelijkheden staan wel in de reviews hierboven.
Het nummer dat ze nu gebruikt dat had ze in het begin in mei van dit jaar ook.
Haar advertentie is op 27 november voor het laatst geupdated.
Dus ik denk dat ze sinds die tijd weer terug is naar Colombia.
Aanvankelijk zou ze hier 3 maanden blijven en dat is dus 6 maanden geworden.

Inmiddels heb ik Emili 8 keer bezocht en het was elke keer heel goed.
Het komt niet vaak voor dat ik een dame zo vaak bezoek.
Ik ga 2 x per week op pad maar de meeste dames bezoek ik maar een keer.
Het is een hele lieve dame en als je haar goed behandeld dan krijg je daar heel veel voor terug.
Ze is in het echt net zo mooi als op de fotos.
En dat is bij veel dames wel is anders bijvoorbeeld oude of bewerkte fotos.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan