Recensie Emilly, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pjan

Newbie
14
21/03/23
10
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emilly-emilly-2.html
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Laat ons beginnen met het goeie: exact het meisje van de foto, prachtig prachtig prachtig! Heel lekker kontje ook, was een kunstwerkje in doggy! En ook lekker nat en strak.

Maar dan… hoe mooi ze ook is, gfe moet je absoluut niet verwachten. Ze doet een beetje haar best maar begrijpt geen woord engels, alles met gebaren. Je neemt een douche, op bed en meteen condoom erop en zuigen. (Zuigen staat trouwens geadverteerd zonder, maar dat kon dus niet. Nu goed veiligheid eerst). Ook kussen kan absoluut niet, het enige wat ze dan zegt is « sex » en dan knikken met een schattig lachje. Klaar gekomen in missionaris, maar ze duwde me al bijna weg voor ik al bij al uitgespoten was.

Kortom heerlijk mooie meid, maar echt identiek aan een raamervaring. Normaal gezien zou ik nooit teruggaan bij dit soort service, maar omdat ze zo knap is en dat kontje zo mooi vol, kan het misschien nog eens gebeuren als de nood écht hoog is.. maar dan wel maar voor een kwartiertje!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emilly-lins-4.html
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren afgesproken met dit knap jong ding. Vooraf best wat gestuurd op whatsapp.
Alles was mogelijk,GFE,tongzoen,blowjob zonder condoom en voor 50 euro extra klaarkomen in de mond.

Tot ik er was...effectief wel het meisje van de foto's.

Alleen was ze al direct afstandelijk bij het binnenkomen,zei praktisch niets...
bij de 1e kus op de mond,brabbelde ze al iets in het portugees en wees naar haar lip. Vermoedelijk dat ze last had van koortsblaas die niet te zien was. Gedaan met kussen dus.
direct een condoom over mijn slappe lul,die ze dan stijf pijpte... ik mocht haar 2 minuten beffen,maar het deed ook pijn als ik ze gewoon likte.

dan neuken in missionaris...deed ook pijn,nogthans heel rustig behandeld.
toen ze me hoorde klaarkomen,haalde ze mijn lul al uit haar poesje...precies in paniek,dat ik door het condoom ging schieten ofzo.
in elk geval mijn lul was er al uit en ik was nog aan het klaarkomen...

dan massage, of gewoon mijn rug ingewreven tot de creme ingewreven was tot 3x toe opnieuw creme aangebracht op mijn rug
toen vroeg ze of ik haar wou masseren, kben zeker dat ik het beter deed dan zij bij mij.

dan begon ik te teasen,maar algauw was het direct wegtrekken,haar verleggen enz...

Dan nam ze opnieuw een condoom,pijpte me opnieuw stijf,en nam plaats om haar in missionaris te neuken,na 1 duw vroeg ze al om doggy.
Toen dat maar gedaan,na 10 minuten rustig beuken, kwam ik een 2e keer. Opnieuw was mijn lul er al uit,nog tijdens ik aan het spuiten was...

Ik vroeg haar of ze wel hield van sex in het Engels, maar ze begreep me niet,of wou niet.

1 keer, en nooit meer
Gelukkig had ik maar 150 euro betaald,ondanks we 200 hadden afgesproken voor girlfriend experience all the way


 
heb de indruk dat dezelfde bende die vroeger werkten met Chinese dames, nu dames uit Brazilië inzet. De ene dame is goed, de andere slecht. Dit weet je nooit op voorhand, was met die Chinese dames ook het geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan