Recensie Emily Aarschotstraat 170 rechts 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Coolio

Stamgast
404
19/03/23
183
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Misschien toch best even melden dat deze dame jammer genoeg op vakantie naar Albanië is.

Pluspunten:
-super gedienstig, service is zeer goed
-vriendelijk
-geeft de tijd waarvoor je betaalt
-zeer goed toegankelijk voor info, antwoordt altijd op een bericht.

Minpunten:
-weinig vrij, omdat ze te goede service geeft
-kleine cup A
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop vlug want zonder haar, is het maar saai in Brussel. Je hebt nog een paar ok meisjes maar niemand zoals haar.

Ik text haar maar laatste bericht was, ik wacht nog. Geen idee wat ze bedoelt. Is er geen plaats op 170?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt gestopt te zijn blijkbaar? Is eigenlijk een opluchting. Dat wachten was ondraaglijk. Anyhow, er is nog genoeg keuze in mijn opinie.
Oei, ik vind het wel jammer maar inderdaad altijd bezet. Je kon ook moeilijk iets vast leggen.
Ami ernaast is wel veel vrij maar natuurlijk toch net iets minder goed.

Hoe weet je dat ze gestopt is.
Zou blijkbaar terug aanwezig zijn zegt collega Coolio,ik ga dit weekend een kijkje nemen
Nee Ami is terug. Van Emily weet ik niets meer. Haar gsm staat al een maand uit.
 
Zal niet gestopt zijn. Neemt wel vaker lang verlof. Meer verlof dan ik in elk geval :cool:
Nja zoals die nooit vrij staat.

Die verdient misschien op een dag wat wij op een maand verdienen, van 6u30 tot 17u30 volle bak bezet.

Ze staan er letterlijk aan te schuiven, precies of ze is de enige in heel de straat lol.

En Albanië is het leven goedkoper. Dus ja ze kan zich dit wss wel heel goed veroorloven dan.
 
Laatst bewerkt:
Oei, ik vind het wel jammer maar inderdaad altijd bezet. Je kon ook moeilijk iets vast leggen.
Ami ernaast is wel veel vrij maar natuurlijk toch net iets minder goed.

Hoe weet je dat ze gestopt is.

Nee Ami is terug. Van Emily weet ik niets meer. Haar gsm staat al een maand uit.
Kreeg toevallig ook een bericht van mijn vaste dame dat ze vandaag terug begon met de nacht in Brussel na een afwezigheid van bijna 3maand,haar gsm stond ook uit dacht dat ze al gestopt was of ergens in Duitsland was gaan werken zodus emily zal ook wel terug keren veronderstel ik
 
Zaterdag alvast niet. Zou nog in Albanie zijn volgens Amy...
Ze is terug. Vandaag na twee uur, er uiteindelijk binnen geraakt.

Een super meisje, maar met grote nadeel dat ze niet of nooit in haar raam te vinden is. Ze staan er nog steeds voor aan te schuiven. Ami is een mooi alternatief maar die is ook zelden beschikbaar. Nja dan probeer je andere dames. Maar deze halen nooit het niveau natuurlijk.
Bovendien zijn ze u beu gezien als je de straat op en af loopt om te wachten op Ami of Emily lol.

Vanaf donderdag op haar eigen plek 170 normaal. Vandaag nog 180
 
Laatst bewerkt:
Deze ochtend ze nog eens bezocht. Ik kon direct binnen voordeel van een vroege vogelaar te zijn 😎Het was weer volop genieten. Terwijl ze me aan het pijpen was heb ik haar sneetje lekker kunnen likken en was zeer snel kletsnat en duwde ze haar beentjes dicht met een smile op haar gezicht. Nog niet zei ze dan kwam ze op me zitten gewisseld naar doggy. Even later ging ze op haar rug liggen en zei ze nu wil ik ervoor gaan terug even likken en nam ze mijn hoofd vast tot ze klaarkwam het liep er gewoon uit zo nat. Nog even in misso geneukt en jasje mooi gevuld. Nadien was er een grote natte vlek op haar bedje 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan