Recensie Emily, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emily-high-class-exclusive-tantra-massage-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Eindelijk gelegenheid gehad haar ook eens te bezoeken. Hele fijne en heerlijke vrouw. Met de warme olie geeft het mij een extra dimensie. Verder veel overeenkomsten met recente recensies.

Ze had het hele uur een charmant brilletje op, heeft ze dat altijd?

Zie haar graag eens terug, ook al kost het moeite om op die ene dag in Antwerpen te zijn.

Ondertussen al 4x afspraakjes gehad, telkens 1,5u en er gaan er nog komen, it clicks.
Topgriet, goede babbel (weten al wat meer van elkaar) een gfe om U tegen te zeggen.
Laat me niet enkel verwennen, iemand die me zo verwent zoals zij doet, verdient terug verwent te worden. Ze zien genieten van een massage geeft me quasi even veel voldoening als een massage krijgen, vrij logisch, zo een prachtig lichaam 👌
Dan begint het avontuur, wat een belevenis, alles wat ze doet doet ze GOED, zonder in detail te treden (haar lange nagels zijn een genot).
Ze is mijn 2de dvp die ik bezocht, zal niet zo snel op zoek gaan naar iemand anders. Zoals reeds gezegd, it clicks, heb gevonden wat ik zocht.
GFE is geweldig als je een klik hebt en elkaar wat beter hebt leren kennen. Mijn "vaste" DVP is er een tijdje tussenuit en ik kan niet wachten tot ze (hopelijk) terug komt.

Terug
Bovenaan Onderaan