WalkInThePark
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/emily-high-class-exclusive-tantra-massage.html
- Totale kosten (in euro)
- 300
Ondertussen al 4x afspraakjes gehad, telkens 1,5u en er gaan er nog komen, it clicks.
Topgriet, goede babbel (weten al wat meer van elkaar) een gfe om U tegen te zeggen.
Laat me niet enkel verwennen, iemand die me zo verwent zoals zij doet, verdient terug verwent te worden. Ze zien genieten van een massage geeft me quasi even veel voldoening als een massage krijgen, vrij logisch, zo een prachtig lichaam
Dan begint het avontuur, wat een belevenis, alles wat ze doet doet ze GOED, zonder in detail te treden (haar lange nagels zijn een genot).
Ze is mijn eerste dvp die ik bezocht, en zal niet zo snel op zoek gaan naar iemand anders. Zoals reeds gezegd, it clicks, heb gevonden wat ik zocht.
Topgriet, goede babbel (weten al wat meer van elkaar) een gfe om U tegen te zeggen.
Laat me niet enkel verwennen, iemand die me zo verwent zoals zij doet, verdient terug verwent te worden. Ze zien genieten van een massage geeft me quasi even veel voldoening als een massage krijgen, vrij logisch, zo een prachtig lichaam

Dan begint het avontuur, wat een belevenis, alles wat ze doet doet ze GOED, zonder in detail te treden (haar lange nagels zijn een genot).
Ze is mijn eerste dvp die ik bezocht, en zal niet zo snel op zoek gaan naar iemand anders. Zoals reeds gezegd, it clicks, heb gevonden wat ik zocht.