WHEM Emily, Lummen (voorheen Diest)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze drait al alng genoeg mee, op hookers was't altijd heel duidelijk dat het enkel floshke-trek was en hier is't ook al meermaals vermeld.
Body to body massage met enkel handafwerking is maar flauw, dat kunt ge overal krijgen.
Dan gaat ge beter naar een Thai, die doen dat ook en nog veel meer, aan betere prijzen.
Maar bon, sommigen zijn rap content, ik ben er niet van onder de indruk.
 
Ze draait helemaal nog niet lang mee. Ze is eind vorig jaar begonnen, dus ze heeft nooit op Hookers gestaan. Daarvoor zat ze in een ver buitenland. Je lult je hopeloos vast, kerel. En dat het alleen flosjke trek is, dat lees je toch in de advertentie?
 
Gast, ze gaat al veel langer mee en heeft idd gedweept met haar Japans verleden, maar dat is veel langer geleden dan eind vorig jaar. Ze stond wel degelijk op hookers. Haar naam van toen weet ik niet meer. 'k Zou niet eens weten waarom ik daar dingen moet voor verzinnen. Maar bon, geloof wat ge wilt geloven, mijn probleem niet.
 
Dat ze enkel handwerk doet, niks om je geld aan uit te geven...
Of ze dan knap is en wat met haar lichaam over het jouwe schuift maakt niks uit, het blijft uiteindelijk maar handwerk.
Überhaupt ooit een (goede) tantra/lingham massage gehad?
Vermoedelijk niet, maar indien wel hoor ik graag van je hoe ik dit mij mezelf kan evenaren of overtreffen dan?

En geloof me, vááák genoeg zelf geprobeerd om zo sensueel te "trekken/masseren" bij mezelf en dan ook zo heftig en langdurig klaar te komen. 😁👍

Nb, niet alle dames kunnen dit even goed, laat dat gezegd zijn! 🙃
 
Überhaupt ooit een (goede) tantra/lingham massage gehad?
Vermoedelijk niet, maar indien wel hoor ik graag van je hoe ik dit mij mezelf kan evenaren of overtreffen dan?

En geloof me, vááák genoeg zelf geprobeerd om zo sensueel te "trekken/masseren" bij mezelf en dan ook zo heftig en langdurig klaar te komen. 😁👍

Nb, niet alle dames kunnen dit even goed, laat dat gezegd zijn! 🙃
Serieus off-topic, maar bon, kort antwoord.

Lingham massage, jazeker en hoe goed en lekker, met 'edging' enz. het ook was en kan zijn, uiteindelijk blijft het handwerk en daar heb ik gewoon geen geld voor over.

Wat tantra betreft... 99% van wie tantra als massage of sex aanbiedt heeft geen flauw idee van wat tantra is.
(Hetzelfde geldt trouwens voor yoga, om maar te zwijgen van wat men hier (Westerse wereld) allemaal als 'spiritualiteit' beziet en verkoopt...)
Massage en/of sex zijn daar maar een heel klein onderdeel van en vooral...
Je kan geen tantra 'ondergaan'!

Het is 2-richtingsverkeer en daar moeten beide partijen al een serieuze achtergrond in training en zelfstudie voor hebben ondergaan.
Maar goed, da's een heel andere discussie die zo uitgebreid is dat ze zelfs op dit forum niet past qua inhoud.

Tantra in de erotische sector is niet meer dan een marketingwoord.
Het klinkt exotisch en erotisch en zelfs wat mysterieus, dus het verkoopt goed.

Wat als tantra massage of sex wordt aangeboden kan idd enorm lekker en divers zijn, maar met tantra heeft het niks te maken, zelfs al passen ze technieken toe die in Sanskriet zijn neergeschreven.

Bon, genoeg off-topic, anders gaan ze hier weer knippen of verplaatsen.
 
Wat als tantra massage of sex wordt aangeboden kan idd enorm lekker en divers zijn, maar met tantra heeft het niks te maken, zelfs al passen ze technieken toe die in Sanskriet zijn neergeschreven.
Klopt als een bus, staat geheel los van wat de massagesalons als tantra aanbieden.

Bedoelde het ook in die context, met een HP als einddoel.

Échte tantra nog gee ervaring mee, komt wellicht ooit nog.
 
Ik ben recent nog bij haar geweest. Ze blijft een toppertje voor de liefhebbers. De massage, de babbel, de douche, ... het was weer allemaal dik in orde. Heb het met haar wel even aangehaald dat sommigen met andere verwachtingen komen door de foto's waarmee ze adverteert. Wat ik al dacht klopt, de poses doen je al een stuk slanker uitzien. Ze heeft het me direct gedemonstreerd ;) Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mij is het herhalingsgevaar nog altijd groot.
 
Ze draait al heel lang mee, met onderbreking van een jaar , toen ze in Japan woonde. Heel vroeger ontving ze in het antwerpse, en toen deed ze meer meen ik te herinneren ( was onder andere naam)
 
Ok, bij nader inzien lijk ik om de tuin geleid. Emily is creatief met de waarheid. Ze lijkt na verder opzoekwerk idd maar een jaar in Japan gewoond te hebben, rond 2017. En sowieso heeft ze een licht Antwerpse tongval en vertrok ze in 2018 terug vanuit Antwerpen voor fotoshoots. Dus dat klopt allemaal met wat jullie zeggen. Tsja, erin geluld door een dvp, ik kan niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd was. Mijn excuses aan @Some
 
Ik ben er ook al een paar keer geweest. Altijd tevreden buiten gegaan. Praktisch altijd een aangenaam gesprek gehad, wat ik enorm hard apprecieer.
Om eerlijk te zijn, begon ik steeds meer te gaan voor het gesprek dan voor de massage... Ze was ook de enige persoon waar ik "mijzelf" kon zijn.
Nu dat ik dat hier allemaal zo lees heb ik precies toch mijn twijfels over wat ze mij allemaal vertelt heeft.
Ben benieuwd waarom ze dit doet. Wil er is naar horen maar jammer genoeg reageert ze al enkele weken niet meer :(. Binnenkort nog is proberen en hopen dat ze reageert en nog wilt afspreken.
 
Laatst bewerkt:
ben er ook al verschillende keren geweest Praktisch altijd een aangenaam gesprek gehad
Wel vond ik de laatste keer haar diensten zeker wat tegenvallen ze zal een slechte dag gehad hebben
 
Ik had er ook een zeer aangenaam gesprek mee, echt GFE-achtig. Ze kwam ook oprecht over. Maar als je dan hoort dat al die schijnbaar oprechte verhalen serieus vervormd of aangedikt blijken te zijn, dan zal het bij mij toch bij één bezoek blijven.
 
Ok, bij nader inzien lijk ik om de tuin geleid. Emily is creatief met de waarheid. Ze lijkt na verder opzoekwerk idd maar een jaar in Japan gewoond te hebben, rond 2017. En sowieso heeft ze een licht Antwerpse tongval en vertrok ze in 2018 terug vanuit Antwerpen voor fotoshoots. Dus dat klopt allemaal met wat jullie zeggen. Tsja, erin geluld door een dvp, ik kan niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd was. Mijn excuses aan @Some
Nou, ze heeft in Japan gewoond van 2015 tot midden 2017 en van eind 2019 tot midden 2021, maar ik weet natuurlijk niet wat ze jou verteld heeft. Tussendoor woonde ze inderdaad twee jaar terug in België en toen was ze hier ook actief met massages.

Ik weet ook dat ze voor ze naar Japan vertrok werkte in Antwerpen, maar of de verhalen dat ze toen meer deed kloppen weet ik niet.
 
Tip: in de zoekbalk "Emily Lummen" typen, en je krijgt meteen 3 hits naar de bestaande thread voor deze dame.

 
Het lijkt mij te kloppen dat er meerdere topics van deze dame zijn.
Recent een eerste bezoek bij haar gebracht voor een Japanse massage.
Ja, wat moet je daarvan zeggen???
Toch wel speciaal met enkele absolute plussen maar ook enkele werkpunten.
Laat mij beginnen met de werkpunten
-de massagekamertjes in de winkelruimte is bricoleerwerk, alles behalve gezellig, dat moet ze nog wat extra pimpen
-badkamerruimte idem dito
-massagebed laag tegen de grond, en hard.
-massagekamertje was klein
-het 'Japans' ben ik mij nog aan't afvragen wat dat was.
-massage met geurende olie, niet zo fijn als je thuis nog een partner hebt
-massage was wat 'flauwtjes', weinig creatief, niet echt een massage maar wat wrijven en kronkelen over je lijf.
-een 'tateraar'. Zowel een plus als een min. Leuk wat ze allemaal weet te vertellen, goed in gesprek maar soms wil de klant gewoon genieten van de massage, dat lichaam op lichaam, de sfeer, de stilte..

Maar dan de plusjes die veel, zeer veel goed maken
-goed contact en afspraken via berichtjes
-bij binnenkomen, vanaf seconde 1 ben je op je gemak door hoe zij je onthaalt.
-spontaniteit in het kwadraat, precies of je ze al jaar en dag kent terwijl je haar voor het eerst ontmoet
-interesse in de klant
-dat gezichtje, dat snoetje,... dat wil een mens op zijn netvlies voor de rest van zijn leven... dat is echt een pracht meisje. Daar zou ik alleen al voor telkens terug gaan... dat is een pracht
-OK, live iets 'molliger' dan de foto's op RL maar... voor mij gewoonweg meer dan perfect. Wat een lijf.
-absolute plus, mooie poep
-een absolute plus plus plus... die borstjes, zo zacht, stevig, staand, fier met zeer leuke tepels die ze zeer goed weet in te zetten.
-had ik het al gehad over dat leuk kopje.... ja ik herhaal het nog eens... dat snoetje... whaw, whaw, whaw.
-douche-service met heel veel knuffels, met de blote handen gewassen, en veel knuffels, langs achter, langs voor.
-na de massage en het toppunt even naast je liggen en je knuffelen, kusjes geven.
-en lief, lief, lief... hoe die praat, een prachtige stem, zeer zacht in spreken.
-omgang alsof ze u al jaren kent

Dan de massage, wat kan ik erover zeggen? Ik heb er betere gehad, veel betere, die veel creatiever zijn (zoals bijv Zita in Lille destijds). Dat zou ze nog wat meer moeten uitwerken, idem in de sfeer van het lokaal. Zo zou het leuker zijn dat ze wat steviger kneed met de handen. Zo zou het leuker zijn als ze warme olie gebruikt. Zo zou het leuker zijn dat het een losstaande tafel is waar ze rond loopt terwijl ze je masseert en je zo haar meer kan ervaren. Wat kaarsjes of lichtjes in het lokaal. Een echte massagetafel ipv bricoleerwerk.
Ze start met masseren van benen. Komt links en rechts naast je zitten op brede bed. Je kan ze ondertussen zien in de spiegel (dat is wel fijn). Dan smeert ze zichzelf in met olie, rijkelijk. En dan glijd ze over je heen. Moest het een vrijstaande tafel zijn, dan zou ze dat deels staand, deels helemaal over je heen, ... kunnen doen. Nu was het wat eentonig over mijn rug glijden. Wel top hoe die borstjes en tepeltjes in je rug en nek 'prikken'. Dan is het omkeren. Dan neemt ze armen en benen en doet ze haar ding. Ook hier zou het leuk zijn als ze je handen dirigeert naar haar borsten terwijl ze je armen masseert. Maar top hoe ze je regelmatig aankijkt. Dat is speciaal maar absoluut fijn. Er zit een sowieso sensuele toets in, je ziet haar genieten van het contact. Soms is er een wat verlegen blik. Dan weer eens geil. Dan weer eens de ogen dicht of je fel aankijkend. Dan weer een zeer lieve lach...
Eens dat gedaan dan giet ze zeer rijkelijk olie over zichzelf, borsten, buik, schaamstreek. Ook zelf krijg je flink wat olie te verwerken. En dan gaat ze met het lijf over je buik. Zeker fijn. Met die borsten voor je hangen. Die prachtige snoet recht voor je gezicht, een kusje op je wang en nek. Dan die borstjes die je kan vastnemen die in je hals prikken. Om dan naar de finale te gaan. Ze schuift de poes tegen je penis (en wat zou je daar graag in gaan :)). Ze masseert je jongeheer dan met haar gleufje en handen. Voor mij ging ze op bepaald toch wel wat heftig te keer, een beestje dat even los ging. Maar enorm geil. Mij leek het dat ze zelf ook hard genoot van het gleufje tegen de penis. Als ze merkte dat het zo niet ging lukken ging ze even anders zitten en dan met de borsten tegen de penis. En weer hevig rukkend... of wilt of niet... ze trekt het er uit :)... Dat je vraagt om te mogen komen... en dan moedigt ze je aan... 'kom maar eens goed op mijn boobies'... ja daar ging het dan.

Niet de beste massage, zeer veel in bij te schaven maar als ze dat zou doen, wat meer creatiever. En dan ook nog eens de handen uitsteken naar de sfeer van de kamers... dan is dit over de top...

Herhalingsgevaar...?? Niet zo dadelijk voor de massage maar absoluut voor al het andere...
Sommige benoemen haar als het buurmeisje naast de deur... Ik zou potverdikke heel blij zijn met zo'n buurmeisje naast mijn deur... ik zet een zetel voor mijn huis om die te zien passeren.
Dus ja, herhalingsgevaar... voor de toffe dame die ze is, voor de lieve dame dat het is, voor de pracht snoet...

Daarstraks nog nagenoten en toen dacht ik… hoe kan je dat best vergelijken? Awel…je kan naar een frituur gaan of naar een sterrenrestaurant.
Bij beide heb je goed en lekker gegeten maar er is verschil…. Emily zit meer aan de kant van de frituur…en ik heb er keilekker gegeten 😁
Daarstraks nog nagenoten en toen dacht ik… hoe kan je dat best vergelijken? Awel…je kan naar een frituur gaan of naar een sterrenrestaurant.
Bij beide heb je goed en lekker gegeten maar er is verschil…. Emily zit meer aan de kant van de frituur…en ik heb er keilekker gegeten 😁
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan