Recensie Emily, Lummen (voorheen Diest) 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/heerlijke-japanse-massage-met-body-2-body-aan-jou-huis.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is een leuke dame, ze weet wat ze doet en geeft duidelijk aan wat wel en niet.

Lijkt ze op haar foto's? Nu meer dan vroeger, ik heb gezien dat ze haar foto's heeft aangepast op rl.
Is ze mollig? Absoluut niet, ik denk dat ze +-65 kg weegt. Wat mij betreft heeft ze een mooi en strak lichaam.

GFE? ja, ze geeft je idd dat gevoel. Ze laat je onmiddellijk direct thuis en op je gemak voelen.

Zijn er dames waar meer mogelijk is? Ja, maar die adverteren vaak verkeerdelijk onder massage en bieden ook andere diensten aan...

Is de inrichting top? Er zijn inderdaad massagesalons die meer luxe hebben. Tot voor kort, ontvangde ze achteraan in het winkelpand, waar meer ruimte was. Nu zijn ze blijkbaar met 2 en was er volgens Emily improvisatie nodig om alles snel in te richten.

De massage op zich, is aangenaam voor mij, ze neemt ruimt de tijd voor alles. Ze praat graag tijdens de job, maar als je het vraagt, kan ze ook stil zijn ;)

De handjob: ze heeft me al altijd laten komen en weet hoe ze kan teasen. Zou het leuk zijn dat het eens tussen de borsten of oraal wordt afgewerkt... tuurlijk dadde, maar zit niet in de mogelijkheden, dus de dame respecteren. Anders moet je maar op een ander gaan.

Massage olie: vroeger werkte ze met verwarmde olie, nu blijkbaar niet meer.

Echt geuren doet de olie niet en gezien je achteraf samen kan douchen, komt dat voor veel mannen goed.

Dus ja, ik ga nog terug naar Emily
 
Is een leuke dame, ze weet wat ze doet en geeft duidelijk aan wat wel en niet.

Lijkt ze op haar foto's? Nu meer dan vroeger, ik heb gezien dat ze haar foto's heeft aangepast op rl.
Is ze mollig? Absoluut niet, ik denk dat ze +-65 kg weegt. Wat mij betreft heeft ze een mooi en strak lichaam.

GFE? ja, ze geeft je idd dat gevoel. Ze laat je onmiddellijk direct thuis en op je gemak voelen.

Zijn er dames waar meer mogelijk is? Ja, maar die adverteren vaak verkeerdelijk onder massage en bieden ook andere diensten aan...

Is de inrichting top? Er zijn inderdaad massagesalons die meer luxe hebben. Tot voor kort, ontvangde ze achteraan in het winkelpand, waar meer ruimte was. Nu zijn ze blijkbaar met 2 en was er volgens Emily improvisatie nodig om alles snel in te richten.

De massage op zich, is aangenaam voor mij, ze neemt ruimt de tijd voor alles. Ze praat graag tijdens de job, maar als je het vraagt, kan ze ook stil zijn ;)

De handjob: ze heeft me al altijd laten komen en weet hoe ze kan teasen. Zou het leuk zijn dat het eens tussen de borsten of oraal wordt afgewerkt... tuurlijk dadde, maar zit niet in de mogelijkheden, dus de dame respecteren. Anders moet je maar op een ander gaan.

Massage olie: vroeger werkte ze met verwarmde olie, nu blijkbaar niet meer.

Echt geuren doet de olie niet en gezien je achteraf samen kan douchen, komt dat voor veel mannen goed.

Dus ja, ik ga nog terug naar Emily
Is inderdaad een toppertje!! Zit ze nu op andere locatie en ze zijn nu met 2? Groot herhalingsgevaar met dit schatje....
 
bij mij viel het enigszins tegen... veel gebabbel en giechelt als een schoolmeisje, redelijk naïef in haar redenering...
massage was niet slecht, maar bij body werk voelde ik al dat haar benen stoppels hadden. toen ze ook nog eens mijn penis heel hard begon af te trekken, en tegelijkertijd tegen haar poes hield, die ook terug dringend moest geschoren worden heb ik me serieus in bochten moeten wringen om dat schuurpapier te ontwijken.
zag heel de week nadien rood van het wrijven tegen haar poes.
heb er betere in mijn adressenboek...
 
Paar keer geweest, de massage ... wat daar oosters aan is geen idee, het probleem is na een paar keer merk je de gaten in haar verhalen. Nu ineens ben ik niet meer welkom zou volgens haar niet zijn komen opdagen in een periode dat ik zelfs niet in het land was 😂 begon zelfs wat onbeschoft te worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan