Recensie Emily, Nieuwegein (vh Zwolle) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewalker1992

Meubelstuk
Forumpionier
1.035
30/06/21
1.317
34
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/7294491-emily
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje terug Emily bezocht,

Emily is een knappe slanke dame en zeer vriendelijk en ze kan redelijk goed Engels, echter is haar dienstverlening niet zo bijzonder. Probeert zo snel mogelijk een condoom om je half stijve piemel te doen en begint dan te pijpen met veel handwerk. Mis vooral passie bij haar, alles gaat een beetje op de automatische piloot. Heb het maar in doggy afgemaakt, ze is wel lekker strak dus dat duurde niet al te lang.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7294491-emily
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren deze prachtige dames bezocht. Ze is inderdaad erg ervaren maar super mooi, prachtig lichaam. Ze is rustig en geduldig en alle standjes zijn mogelijk. Ik heb een erg leuk half uurtje ervaren. locatie was ook netjes ( niet heel gezellig ).
 
Kom net jij Emily vandaan, snap niet waarom Lonewalker een slechte ervaring had, kan misschien niet geklikt hebben? Anyway niet alle revieuwers hebben maar 1 review geschrevene op kinky heeft Jan er 33 geschreven weet denk ik wel waar hij het over heeft..maar goed mijn ervaring is positief mooie meid die lekker kan pijpen , slank lichaam en een mooi lekker strak kutje heeft dat je lekker mag likken, terwijl ze jou heerlijk pijpt. Daarna lekker ben ik heerlijk bereden door haar en lekker klaargekomen, even uitrusten, flesje water gehad daarna 2e ronde en weer!!!! Klaargekomen wat lang niet elke dame voor elkaar weet te krijgen. Herhalingsgevaar zit er zekers in..
 
Ik ben een poosje geleden ook bij haar geweest en ben verheugd te zien dat ze er weer is, was een poosje off line of elders. Echt leuke dame, oost europees en spreekt prima engels. Sex was prima, zoenen deed ze helaas niet. Na de sex nog lang gekletst enneen fijne massage gehad. Keurige en nette locatie
Ik ga zeker nog eens heen, wie weet vanavond even bellen.
 
Ben hier gister ook geweest. Op zich was alles prima maar ik miste wat enthousiasme. Ga hier niet vaker heen. Kan zijn dat er gewoon geen klik was
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had Emily al een tijdje op mijn verlanglijstje staan. Een aantal goede recensies maakte mij nieuwsgierig. En daar was niets van gelogen. Een knappe Roemeense dame stond mij op te wachten boven aan trap. Meteen door naar de kamer en na het zakelijke gedeelte kon de pret beginnen. Ze kwam timide over, maar toen ik haar eenmaal klaar befte kwam ze helemaal los. Het werd een lekker half uurtje met een fijne pijpbeurt en lekker afronden met de cowgirl. Wat een mooi gezicht met dat slanke lichaam. Overigens heeft zij een ontzettend lekker kutje! Heerlijk! Al met al… een prima date.
 
Vandaag denk voor de 3e keer bij Emily geweest. Echt een hele knappe vrouw met strak lichaam.

Na opwarm handwerk begon ze me lekker te pijpen, helaas wel met condoom terwijl ik haar aan het fungeren was. Daarna kwam ze boven op me zitten en dat was een genot. Ze ging er lekker tegenaan en je kan haar heerlijk aanraken overal terwijl ze boven op je bezig is.

Daarna nog even lekker afgemaakt in missionair. Je mag helaas niet te hard en te diep, want dat kan ze niet goed hebben. Ze is ook wel erg strak.
Betaald voor een vluggertje, stond met 13 minuten weer buiten dus dikke prima
 
Ik ben medio februari voor de tweede keer bij haar geweest in Zwolle. Wat is dit een prachtige, lieve vrouw. Fantastisch lichaam en een knap koppie, zo mooi. De sex is ook heerlijk. Pijpen lekker langzaam en een heerlijk strak kutje. Ik ben verslaafd...echt.
Ze zit momenteel in Nieuwegein, ik begreep van haar dat ze vanaf donderdag weer in Zwolle ontvangt. Dus donderdag moet ik weer naar Zwolle ☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan