Emissiezone

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben ook wel eens benieuwd ofdat wanneer er voor mensen die in de beste situatie zitten..
dwz thuis gratis laden ,auto van de zaak ,dus onderhoud word geregeld etc
ze zo met het milieu bezig zijn, er daarom extra voor zouden willen betalen?
of zou de lol er rap vanaf zijn dan..

ben ook wel eens benieuwd ofdat wanneer er voor mensen die in de beste situatie zitten..
dwz thuis gratis laden ,auto van de zaak ,dus onderhoud word geregeld etc
ze zo met het milieu bezig zijn, er daarom extra voor zouden willen betalen?
of zou de lol er rap vanaf zijn dan..

Dat antwoord kan ik je wel geven.
Ik had in 2018 een collega die een Tesla Model S reed, zakelijk uiteraard, en toen ging de bijtelling van 0 naar minder dan 0.
De Tesla werd keurig vervangen door een niet-stekkerauto die goedkoper was.

begrijp me niet verkeerd..
er is best wel een bestemming voor, voor elektrisch..
de Spijkstaal SRV wagen vroeger was elektrisch ,dat Pic Nic gebeuren is elektrisch.. gaat ook gewoon goed..
ik zie EV gemeentevoertuigen ook een toekomst hebben..maaltijdbezorgers..
ik heb laatst ook eens op een motordag op een elektrische fiets gereden..samen met nog wat jongens die ook net als ikzelf op een zware sportfiets rijden..

unaniem..
het ding is bloedsnel..zeker zo snel als een 1000..koppel is er gelijk..lineaire vermogensafgifte

unaniem..
dat was het..geen gevoel..geen karakter..en geen geluid..
en dat laatste is gewoon HELEMAAL klote..
wheelie trekken ging niet ,begon vanalles te piepen en knipperen op een soort van tablet..ojee

een ventje van 18 die op zo'n ding stapt ,weet niet beter waarschijnlijk..dus die zal het geweldig vinden..
ik wacht nog 20 jaar denk ik

Met een elektrische auto kan je zo maar ruim 500pk hebben
zal best..
maar 500pk in een auto is niet end all ,be all..
als zo'n ding lomp groot en zwaar is ,is het nog een krant..misschien in straight line enorm niet..
had pasgeleden nog iemand die zei ook zoiets van ' ik ben autoliefhebber en ik houd van prestaties en autorijden' .hij een Tesla dual motor gekocht (noemt hij nog de prijs ook)..en had ik al gezien..maar ik deed net alsof van niet..
ik geef niet snel mijn ongezouten mening ..maar ik kon niet onderdrukken om te zeggen..' heb je een 964 Turbo S gekocht dan?'..

90% vd mensen en bedrijven kijken alleen naar kosten
Ik ook. Aanschaf elektrisch was heel hoog.
Verbruik en onderhoud is heel laag.

Ik was de onvoorspelbaarheid van het onderhoud van de diesel zat. Had een goed jaar en zocht een investering. Dat is de EV geworden.

In drie jaar 100% afbetaald, nu na 4 jaar is het onderhoud minimaal, zit er ook nog gratis onderhoud op tot 7 jaar, kosten tanken zijn zo'n 175 per maand, ik rij 25.000 per jaar.
MRB nog relatief goedkoop (was gratis).

Qua comfort en rijgemak zou ik nooit meer terug willen. Het is aan alle kanten fijn rijden.

Echt snel rijden deed ik ooit met een BMW M3, Lamborghini en Donkervoort. Andere tijden.
Dat bestaat niet meer, en hoeft ook niet.

Van 0 naar 100 in 6 seconden is leuk zat.
En daarna op de 100 blijven… 😂 dat dan weer wel

Bij de winning van lithium wordt tot wel 1.800.000 liter water per ton gebruikt, terwijl bij de winning van olie ongeveer 38.000 liter per ton wordt gebruikt." De overstap naar schonere, duurzame energie verandert het wereldwijde landschap
Dat werd een tijdje terug al voorspeld, toen er een reportage over de voorgenomen winning van bepaalde metalen ergens in Zuid-Amerika op TV werd uitgezonden.
Het zou leiden tot een gebied dat meer dan 10 jaar onleefbaar zou worden.

bestaat nog wel degelijk..
ik kan me niet voorstellen dat je een M3 gehad hebt..
als je dit zegt..
maat van me heeft een e46 M3 coupe..
dat 'verkoop' je niet zo maar voor een stekkerauto..of je moet net een tia gehad hebben..

Oh het zal wel bestaan, maar niet meer voor mij in Nederland.
Ik reed voor mijn werk o.a. in die M3
Lamborghini en Donkervoort.
Ik deed auto tests. Andere tijd, 28 jaar geleden.
Nu doe ik dus geen auto tests meer, maar rij gewoon comfortabel.

De scepsis en het late aanzien van elektrisch rijden is een feit, maar (bijna) iedereen die erin rijdt is snel om.

Ik ben blij, en of ik daarmee compleet gestoord ben… vast.🤗

Echter de overheid naait de elektrorijders want uiteindelijk toch belasting betalen wat naar gewicht gaat en elektro autos zijn de zwaarste door de accu s en inruilprijzen zijn bizar laag... dus dat is ook niet fijn

Terug
Bovenaan Onderaan