WHEM Emma Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nobother

Vaste klant
Forumpionier
212
01/07/21
139
14
Ik was haar al eens tegen gekomen. Is volgens haar app nu op vakantie maar morgen terug.

Iemand die haar al kent?

 
Haha die had ik gezien ja. Daar trap ik
Zeker niet in maar anderen zijn kennelijk toch bereid dat neer te tellen. Ik ben gewoon benieuwd naar de ervaringen
 
Ik vraag me af of sommige de extra's willen betalen, waarom denk je van wel? Zonder echte recenties geen bewijs. Daarnaast betaald een wandelaar met gezond verstand hier niet zoveel voor, of meer nog reageert er niet eens op.
 
Als ik in recensies lees wat voor krankzinnige bedragen er soms weleens neergeteld worden voor een (kortstondig) bezoek aan een dame, langdurige bezoeken nog daargelaten, dan kan ik me voorstellen dat het voor dit type wandelaar een schijntje kan zijn om zich ook eens aan een dame als Emma te wagen. Het is maar een veronderstelling maar als een dame überhaupt geen bezoek krijgt dan is ze er volgens mij ook snel klaar mee.

Mij gaat ze in ieder geval nooit zien!
 
Sodemieters eerst langs de ballotagecommissie en dan minimaal 700 euris aftikken voor misschien een uitgewoond gat. Ieder zijn prijs maar dit soort geintjes drijven overal de prijs op.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan