Recensie Emma, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Duckie27

Wandelaar
Forumpionier
76
03/07/21
86
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8219118-emma
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Emma geweest want die foto's spraken mij wel aan. Ik hou wel van die slanke girl next door types.
Die foto's zijn idd van haar, niet zo een Nederlands maar wel echt oost Europees spitsig gezicht (wel knap).
Ik had voor 45 minuten gekozen maar ik moet echt leren om 30 minuten te doen want ik weet dat wanneer ik klaar gekomen ben ik toch het liefst meteen vertrek :)
Tegenvaller was dat zoenen extra geld was terwijl dat in de app niet zo was aangegeven. Naja dan niet vond het al duur zat.

PZC was goed, al gebruikt ze wel haar hele hand dus deepthroat was niet aan de orde. Het was wel lekker verder. Intiem was gewoon goed, ze kijkt je wel aan maar mag wel wat vaker van mij. Eigenlijk hield ik het al bijna niet meer dus terug geschakeld naar PZC en in haar mond gekomen. Dit doet ze heel goed ze blijft lekker doorgaan tot alles eruit is.

Uiteindelijk was ik net geen half uur binnen. Geen herhalingsgevaar want ik vind het juist leuk om weer wat nieuws uit te zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan