Recensie Emma, Antwerpen, Vingerlingstraat 6/1 (dag) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wassily

Wandelaar
56
06/02/22
44
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze meid paar dagen terug bezocht. Triggerde me al een tijdje, want ze is echt wel mooi en leuk gekleed in een lingeriesetje.
Aan het raam komt ze nogal afstandelijk over. Maar kom toch maar binnen gegaan. De kamer waar ze zit is wel een beetje afgeleefd en eigenlijk verdient zo'n mooie meid een betere locatie. Dat heb ik trouwens ook wel bij Cindy iets verderop.

Gekozen voor het standaardpakket van 50 euro.

Binnengekomen was ze niet echt spraakzam. Ze wilde duidelijk zo snel mogelijk beginnen. Het pijp was ok, maar stereotiep en zonder variatie. Toen m'n stuk hard was, ben ik maar direct doggy begonnen. Spectaculair was het toch nooit. Goed klaargekomen.

Vreemd genoeg was ze na de daad vriendelijker en spraakzamer. Misschien heeft ze wel potentieel, maar ondanks haar schoonheid gaat het toch bij die ene keer blijven, denk ik.
 
Normaal staat hier bijna elke avond een blonde petite meid die volledig voldoet aan uw beschrijving. Haar naam was Anais. Ik denk dat de ervaringen zooo slecht waren dat ze heeft besloten voor een rebranding 🤣
 
De slechte service doet wel aan Anais denken, maar een babbeltje moet je niet van haar verwachten :). Zij staat trouwens nog steeds achter 6/3.
 
Laatst bewerkt:
De manier van schrijven zorgde dus voor verwarring. Ik ben net terug uit het skw voor een uitzonderlijke avondwandeling, en dan heb ik de bewuste Anais gezien. Totaal niet mijn type, veel te skinny.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had haar zien wandelen in en strakke broek wat een figuur en goesting gekregen. Binnen is ze inderdaad geen babelaar. Ontop zakte hij weg ik dacht oei maar ze deed al de moeite om hem terug stijf te krijgen en dat lukte. Daarvoor en dikke pluim .
 
Ben al vele malen bij Emma geweest. Topmeid. vriendelijk, goedlachs. De seks is niet top maar persoonlijkheid maakt voor mij veel goed. Heb een heel goeie band met haar. Stuurt me ook een berichtje wanneer het de laatste week is voor ze in vakantie vertrekt en ook wanneer ze terugkomt.
 
Emma zit nu Schippersstraat 14. overdag zat ze aan het rechtse raam s'avonds zou ze aan het middenraam staan zei ze.
De spiegels in haar nieuwe kamer zijn geweldig gepositionneerd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben er geweest. Wat een leuke meid, lekker zitten kletsen voor en na de daad. Veel humor ook
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst bij emma langs gegaan en aangenaam verrast. Heel lief, bijna onschuldig ogend meisje. Prima pijpbeurt gekregen, waarbij ze handig gebruikt maakt van de aanwezige spiegels om je wat extra genot te geven. Ik gaf zelf aan missionaris standje te willen, omdat ik nogal geniet van een leuk gezichtje en oogcontact. Die info nam ze ter harte en heeft ze handig op ingespeeld. Heerlijk naturel lichaam, perfecte billen! Ik zal er ongetwijfeld opnieuw gaan.
 
Dit mooie meisje, die ondertussen bijna 2 jaar hier werkt, ook voor het eerst bezocht!
Het ging er heel relax aan toe, hoewel ikzelf toch ook geen sfeerbrenger ben
Vanaf de eerste minuten heel vertrouwd, details kan ik hier niet schrijven.
Op het einde vertelde ze, dat velen zeggen, dat ze argogaat is
Heb haar verteld, dat ik dit wist, voordat ik binnenkwam en totaal verbaasd was, dat ons samenzijn zo soepel verliep.
Mijn bezoek was gewoon tegen instapprijs, hier kon ik nog terug!
Zaterdag stond ze op SS 4/3, zondag terug in haar oude kamer VGL 6/1.
Samen met Juliana, die de avonduren werkt!
 
Laatst bewerkt:
Net Emma bezocht.
Mooie meid, niet zo spraakzaam. Pijpen was ok. Neuken trok op niks. Zoveel glijMiddel, zelfs extra tijdens de standjes door.
Kon net zo goed kleine Jart in een aquarium steken.
Wel goed met olie met de hand afgemaakt.
 
Net Emma bezocht.
Mooie meid, niet zo spraakzaam. Pijpen was ok. Neuken trok op niks. Zoveel glijMiddel, zelfs extra tijdens de standjes door.
Kon net zo goed kleine Jart in een aquarium steken.
Wel goed met olie met de hand afgemaakt.
Het uiterlijk en grote heeft ze mee ik kan me nog herinneren dat ze wel hele mooie borsten heeft maar een echte connectie is er niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan