Recensie Emma (Brecht, Antwerpen, Vlaanderen)

9 jun 2022
57
107
Brussel
Ieder beleeft een date natuurlijk anders, maar ik vond dit echt een top date ... dateert al van april, maar had toen nog geen profiel ...

Leuke date, klasse dame, hygiene top, mogelijkheden erg breed ... dat is wat je van een date verwacht !

Humper

Vaste klant
2 feb 2022
180
588
Provincie Antwerpen
Recent ook een date gehad met Emma.
Netjes op tijd. Mooie verschijning. Aangenaam en vlot in de omgang.
Begonnen met een leuke massage.
Vervolgens een aangename, rustige pijpbeurt waar ik zeker van genoot.
Dan uitgebreid genoten hoe ze mij bereed. Lekkere cowgirl actie. Afentoe zelf het ritme bepaald.
Daarna van standje gewisseld om uiteindelijk tot een donatie te komen.
Een leuke date met een leuke vrouw.
Enige minpunt voor mij, was dat ik haar deels ook geboekt had omdat ze ook anaal doet. Echter was dit niet mogelijk wegens te groot (lees te dik) geschapen.
Hoewel een beetje teleurstellend, kan ik het haar zeker niet kwalijk nemen. In zo'n 80 à 90% procent van de gevallen dat ik een dame boek, krijg ik dezelfde opmerking te horen.
Fors geschapen zijn is dus ook niet altijd een zegen 😶

7 jan 2022
9
3
Ik ga een vorige recensie bijstaan en moeten aangeven dat het bezoek bij Emma mijn ‘noden’ niet heeft vervuld.
Ondanks dat Emma een heel toffe en snuggere dame is en een overall goede service verleent, was het voor mezelf te professioneel. Ik kan meer genieten van het GFE gebeuren.

Sletmans

Newbie
12 nov 2021
9
6
Ok, kan het wel volgen dat jullie meer GFE wensen, maar waar vinden we die dames nog ? niet bij de Chinese dames, en de Latijns Amerikaanse invasie zal ook niet echt uitblinken in GFE. Ik ga mij toch eens aan deze dame wagen.

Sletmans

Newbie
12 nov 2021
9
6
Ik heb haar ondertussen ook ontmoet. Best wel een fijne date en vond hem wel geslaagd. Beginnen met een doucheke, ondetussen elkaar al wat verkennen. Dan het bedje op waar ik eerst een massage kreeg. massage is niet top, maar duurt ook niet te lang. Dan pijpen, beffen, neuken, ….. lekker met elkaar dollen.

• Leuk
Waarderingen: carpediemkempen

Snow69

Newbie
5 okt 2021
19
31
Afspraakje gemaakt in een Rendezvous hotel, ze komt spijtig genoeg niet in de LEZ zone van Antwerpen. Bij binnenkomst bevestiging van dat het een mooie vrouw is. Kwam in het begin wat zakelijk over. Na een douche op het bed en daar begon het heerlijke spel, pijpen was goed en toen ze op mij kwam zitten, het heerlijke gevoel van in een nat te schuiven. Verschillende standjes gedaan, afgewisseld met pijpen en beffen om dan uiteindelijk op zijn hondjes lekker diep in haar te komen.

voor herhaling vatbaar enkel de prijs met hotel zal me wat tegen houden