Emma... Ze moet haar fotoos wel eens updaten. Ik verwachtte een high class vamp die me effe routineus en koud zou afwerken, maar wat er aanklopte, was een bloedmooie, down to earth, girl next door, tenminste, als je van het Antwerpse bent. Het was alsof we elkaar al heel het leven kenden. Ze onderbrak ons geleuter met een massage, die eigenlijk echt wel goed was, ik was relax. Ze vroeg om te draaien, en met dat spul dat ze gebruikte om mijn rug te masseren, begon ze m'n piemel in te wrijven, en wat er dan gebeurde, kan ik enkel beschrijven als pure extase. Ik weet niet waar haar mondje begon of haar handjes eindigden, en voor wat ik ervaarde als een eeuwigheid, zat ik in die zone tussen holy fuck wat is mij aan't overkomen en fuck ik ga zo hard klaarkomen.
Maar Emma was nog ni klaar met mij. Ze keerde haar mooi smoeltje naar mij, en ging met haar perfecte poesje op me zitten, en deed al het werk. Op een gegeven moment begon ik te beseffen dat zij er ook van aan't genieten was, en ze begon dat ding te doen waar gij ni veel aan hebt, maar die zot van worden, dat kantelen van die bekken, en toen ik de trillingen van haar orgasme voelde wist ik; dit is geen meid dat naar een klok of een chauffeur moet kijken. This is the real deal. Het boeltje afgesloten met een 69, ik heb geen idee waar m'n zaad is belandt. Kijk, je kan heel je leven lang 150euro delletjes neuken, of je kan een keer wat centjes meer neertellen, en zaken doen met een professional. She's the real deal.