Recensie Emma, Brugge 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
130
Emma geeft je haar aandacht, uitgebreide massage van je achterkant, en of dat korter mag? voor mij wel. Ze weet je flink te teasen.
Een meisje van de wereld. Of ik terug kom?
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/overheerlijke-erotische-massage.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Was een ontgoocheling. Wel mooie nette woning en ontvangst, maar had blijkbaar niet veel zin. Of het moet aan mij gelegen hebben.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind december nog eens langsgeweest. Al meermaals bezocht (nog in St. Martens Latem en kort in Wetteren) - Brugge is wat uit de buurt.

Goeie babbel, zeer erotische massage, lekker teasen. Tijdens het happy end liet ze haar ook zonder problemen vingeren, ook nadat ik m'n kruit al verschoten had.
Blijft een aanrader
 
140 is inderdaad al vrij duur. moest ze nog pijpen, dan zou ik dat nog aanvaarden.....
Ik ben er enkele keren geweest, voor ze zoveel vroeg (110 was het toen dacht ik?). Het is wel wat veel inderdaad, daarom ook dat ik nog niet ben teruggegaan het laatste jaar. Maar wel elke keer goeie ervaring gehad, daarvan valt niet echt iets te zeggen :)
 
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik al reeds drie jaar klant bij haar. Is iets wat molliger maar stoort zeker niet. De massages die ze geeft zijn naar mijn gevoel echt wel oké met veel teasen. Je mag haar overal aanraken en vingeren, heeft ook zeer graag dat je knijpt in haar zalige borsten! Tongzoenen doet ze ook maar haar tong gaat niet volledig in je mond(spijtig). Steeds als ik afspraak maak vraag ik of ze wil pijpen maar neen doet dit echt niet. En blijft ook bij haar besluit. Haar massages zijn meestal hetzelfde wat na loop van tijd niet zo leuk meer is als de eerste afspraken.

Of ik nog terug ga... De wil is er zeker maar voor die prijs toch liever met pijpen. Dus denk het niet.

Momenteel doet ze een klantenstop wegens drukte daarom staat haar advertentie niet online
 
Ik al reeds drie jaar klant bij haar. Is iets wat molliger maar stoort zeker niet. De massages die ze geeft zijn naar mijn gevoel echt wel oké met veel teasen. Je mag haar overal aanraken en vingeren, heeft ook zeer graag dat je knijpt in haar zalige borsten! Tongzoenen doet ze ook maar haar tong gaat niet volledig in je mond(spijtig). Steeds als ik afspraak maak vraag ik of ze wil pijpen maar neen doet dit echt niet. En blijft ook bij haar besluit. Haar massages zijn meestal hetzelfde wat na loop van tijd niet zo leuk meer is als de eerste afspraken.

Of ik nog terug ga... De wil is er zeker maar voor die prijs toch liever met pijpen. Dus denk het niet.

Momenteel doet ze een klantenstop wegens drukte daarom staat haar advertentie niet online
Ah, ze werkt dus toch nog dan ? Wanneer was de laatste keer contact met haar geweest ?
Ik ben er begin dit jaar 1 keer geweest, maar daarna geen reactie meer op meerdere smsen om nog een keer te kunnen afspreken … ?
Toch vreemd ?
 
Ik al reeds drie jaar klant bij haar. Is iets wat molliger maar stoort zeker niet. De massages die ze geeft zijn naar mijn gevoel echt wel oké met veel teasen. Je mag haar overal aanraken en vingeren, heeft ook zeer graag dat je knijpt in haar zalige borsten! Tongzoenen doet ze ook maar haar tong gaat niet volledig in je mond(spijtig). Steeds als ik afspraak maak vraag ik of ze wil pijpen maar neen doet dit echt niet. En blijft ook bij haar besluit. Haar massages zijn meestal hetzelfde wat na loop van tijd niet zo leuk meer is als de eerste afspraken.

Of ik nog terug ga... De wil is er zeker maar voor die prijs toch liever met pijpen. Dus denk het niet.

Momenteel doet ze een klantenstop wegens drukte daarom staat haar advertentie niet online
Enkel vaste klanten voorlopig
 
Er staat bij mogelijkheden ook beffen.
Gebeurt de massage op bed ?
In Brugge was het steevast op een massagetafel. Ik ben er in Torhout nog niet bij geweest dus mss is dat daar anders maar ik denk het niet (zal wellicht haar massagetafel mee verhuisd hebben).
Torhout sowieso een verbetering want ontving er in een dichtbevolkte woonwijk en laten we zeggen dat de parkeerwachters daar heel goed hun best deden … 🤬
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/overheerlijke-erotische-massage.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lang geleden dat ik er ben geweest, service is nog altijd top.
 
Terug
Bovenaan Onderaan