Recensie Emma, Eindhoven, Baekenlandplein 12 links 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

M.mous91

Wandelaar
39
24/08/21
23
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zojuist op de gok naar Emma geweest. Ze werkt pas een paar dagen op t plein, hiervoor in Duitsland gewerkt. Door een vriendin van t plein (niet gevraagd wie) overgehaald om in Eindhoven te komen werken en tot nu toe bevalt het haar wel.

Kleine meid met flinke borsten, helaas wel fake. Normaal knap ik daar gruwelijk op af, maar het voorste gedeelte van haar borst, rondom haar tepel en een stukje verder zeg maar, was wel gewoon normaal en dat was voldoende om er toch een goed gevoel (letterlijk, voelde lekker) aan over te houden.

Vrolijke dame, die erg sociaal is en we leken ook wel een goeie klik te hebben. Voor een half uurtje normale prijs betaald, zat beffen ook bij in(kwam ze zelf mee) en ze was ook actief in het sturen van alles. Kon er goed mee praten, sprak goed Engels en de seks was ook lekker. Pijpen heb ik beter ervaren, maar het was zeker niet slecht. Ze bood tijdens het pijpen zelf 69 aan en daar leek ze ook wel oprecht van te genieten. Kwam zelf daarna bovenop zitten en begon heerlijk te teasen. Daarna dieper erop gaan zitten en net voordat het klaar was vroeg ze nog om van positie te ruilen. Kwam niet verkeer uit, toch nog een paar minuten langer vol weten te houden daardoor haha.

Uiteindelijk in missionaris geëindigd en nog even na gekletst. Zeker geen spijt van deze gok (want dat is het helaas toch altijd met nieuwe dames) en absoluut voor herhaling vatbaar. Mocht je twijfelen en ze is beschikbaar, denk ik echt dat je hier geen spijt van gaat krijgen. Ik lees het graag terug als het anders is 😉.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan