Recensie Roxana, Eindhoven, Baekelandplein 15 links 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.504
56
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op het Baekelandpleintje was ik op zoek naar een goede pijpster. Het was regenachtig, dus weinig wandelaars. Helaas ook weinig dames. Bij verschillende huisjes waren de rolluiken nog dicht. Telde zo'n 12 dames.

Uiteindelijk wilde ik graag Beatrice eraan laten zuigen, maar zij zei niet te doen aan PZC. Haar collega wel. Dat bleek Roxana te zijn. Mooi gezichtje, verder wat mollig en voor haar postuur wat kleine tetten.

De €100 afgerekend voor PZC en ze begon eraan. Ze pijpte goed, helaas begon ze al snel te klagen dat haar kaken zeer deden, Dacht bij mezelf dat wordt nog een lange dag dan.

Daarna neuken. Zij on top deed ze zonder zelf veel te bewegen. Ik moest al het werk doen en zelfs dan was ze na een paar stoten al moet. Uiteindelijk maar doggy afgemaakt.

Vriendelijke dame, pijpen was goed (maar te kort), maar verder geen spetterende sessie.
 
Bedankt voor je review. Roxana is net als een overall dus.... Mauwen te lang, Pijpen te kort... Ik wil morgen even het plein bezoeken. Deze dame laat ik aan me voorbij gaan.
 
Bedankt voor je review. Roxana is net als een overall dus.... Mauwen te lang, Pijpen te kort... Ik wil morgen even het plein bezoeken. Deze dame laat ik aan me voorbij gaan.
als je een goede pijpster zoekt kan ik jou Lisa op 11 links aanraden,of Mylene op 9 rechts die ook soms PZC doet,kijk maar,dit is maar een tip ,doe wat je wil succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan