Recensie Anna, Eindhoven, Baekelandplein 2 links 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PFinest

Newbie
1
03/10/23
4
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren naar het Baekelandplein geweest, en oh wat wou ik dat ik voor mijn bezoek de recensies hier had gelezen over raam 2. Ik werd verleid door Anna, een mooie, Roemeense dame met zwart haar, kleine tieten en mooie kont. Linkerdame achter raam 2. Prijs gevraagd, 50 euro, prima. Eenmaal boven vroeg zij meteen waarom ik niet 100 euro betaal, want dan "kunnen we langer en beter". Hoeft niet, zeg ik, maar zij drong nog een paar keer aan en hier had ik al ermee moeten kappen. Waarom zo aandringen als ik aangeef dat ik niet langer hoef? Uiteindelijk 50 euro betaald en uitgekleed. Zij hield haar topje aan en begon al een condoom over mijn slappe lul te zetten waarna zij gehaast begon te pijpen. Haar pijpkunsten waren ondermaats en na nog geen minuut pijpen vroeg ze of ik al doggy wilde doen. Vond ik wel heel snel, hij was nog niet eens helemaal hard. Toch ging ze bukken, maar door alle haast- en prutswerk van haar kant had ik al geen zin meer. Zij stelde voor om mijn (weer slappe) lul weer te pijpen. Nieuwe condoom, aantal seconden pijpen en ze vond het weer tijd om boven op mij te zitten en neuken. Waarna zij ging klagen dat ik haar kont kneep, wat ik echt maar zachtjes deed. Op dat moment was mijn zin tot onder het nulpunt gedaald en zei ik dat ik wilde kappen. In totaal ben ik nog geen 10 minuten binnen geweest, maar wat een tijd- en geldverspilling zeg. Vermijd deze dame!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
220 in drie keer
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorig jaar was ik in de buurt. Ik neukte haar drie keer op verschillende tijdstippen. Eenmaal in de vroege avond rond 20:00. Eenmaal late avond rond 23:00. En eenmaal de volgende dag in de namiddag.
Ik vond haar telkens de knapste in de rijtjes. Ze lijkt een zus van Kim K. In de vorige recensies kan ik mij wel vinden.
Inderdaad naar boven en ze hield haar BH aan. Ze ligt tegen je aan zodat je haar niet ziet pijpen. Maar was wel lekker. Ik laat altijd het meisje kiezen van standje. En bij haar is dit dus Doggy. Als je droomt om eens van bil te gaan met Kim K. Dan kom je daar aardig mee in de buurt. Zicht op haar kont en ze kijkt je soms aan via de spiegel. Ik vond haar lief en ze was erg hygiënisch.
Ik was nog geil later op de avond. Ik deed terug een toer maar opnieuw kwam ik bij haar terecht. Ze schrok wel even. Ik bleef wat langer en vond het zalig. We lagen wat te praten en had wat gedronken. Toen neukte ik haar opnieuw op z'n hondjes. Van haar rondingen alleen al schoot ik vol.
Volgend dag glipte ik weg van de vergadering. En opnieuw vond ik haar de knapste. Never change a winning team. Ze pijpte me hard. En ik stootte hem keihard in 1 beweging helemaal diep naar binnen. Ze schrok even en lachte. Dat zag ik in de spiegel.
Dus ik had drie min of meer dezelfde dates met haar die ik echt leuk vond. Dus ik ben zeker niet negatief over haar! Binnenkort ga ik terug naar Eindhoven. Hopelijk zit ze er nog!
 
Terug
Bovenaan Onderaan