Recensie Emma, Hoensbroek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

melkje

Wandelaar
60
13/10/21
56
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoensbroek/5812386-emma
Totale kosten (in euro)
60
Leuk meisje, vriendelijke ontvangst.

Ze ontvangt in centrum, maar de reis naar haar deur verliep via 3 huisnummmers (dicht bijelkaar). Vermoedelijk vanaf een raampje even checken voor ze je binnenlaat (en ik ben vaak in die straat geweest en wist niet dat daar appartementen waren).

De ruimte was duidelijk een afwerkplek , bed , extra matras op de grond. Toen ik voor de deur stond hoorde ik 2 vrouwen Spaans kletsen.


Ze doet alleen alles met rubbertje .
Lief , vriendelijk. Wel veel baby en my love maar dat hoort bij latina denk ik.
Bij openen deur had ze een sexy niemansdalletje aan. Naar de kamer, betalinkje en mocht uitkleden. Ze zette muziekje op en kwam naar mij toe en liet het niemansdalletje vallen. beetje sensueel bewegen en ze pakte mij handen dat ik haar moest vastnemen en aan haar tieten moest zitten. Na paar minuutjes haar kontje beetje wiebelen draaide ze om en streelde mij wat en speelde wat met pielemans.
Er kwam een rubbertje om waarop ze op haar knietjes ging pijpen. Lekker, wel uiteraard met wat oeh baby gekreun :) .
Ze pijpte lekker en legde mij daarna op bed. Tussen mijn benen in , beetje trekken en weer pijpen .
Mijn verzoek om mijn ballen te pakken met haar hand deed mijn zak ontploffen..
het klaarkomen was 2 schokken waarop een oeh baby nice cum volgde . Beetje jammer wat ik was geladen na een week opsparen en dus schokte kleine jantje nog een paar keer na zonder stimulatie.

Al met al, leuk meisje, lekker pijpbeurtje. niet de beste wel
lekker. Emma zelf (persoonlijke smaak) is een mooi en knap meisje (meisje vd foto wel veel makeup op de foto en wellicht van een jaartje of 5 a 6 geleden). Ga ik nog terug , misschien .
Er is nog eentje die denk ik bij dezelfde keten hoort denk ik die ongeveer 100 verder zit. Wellicht dat ik daar ook nog eens wil kijken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan