Emma Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
02/03/25
2
Opgepast voor deze houd zich bijna nooit aan de afspraak het is mij maar 1 keer gelukt van de 3 keer dat ik geprobeerd heb en ze probeert op een sluwe manier gratis geld te krijgen en dat ze niet thuis was is ook niet waar als ik ze belde hoorde ik haar gsm bellen en het stopte als ik aflegde

Klopt en ze probeert dan nog geld te krijgen omdat je voor haar deur stond spijtig dat de admins steeds mijn screenshots verwijderen zo dat andere mensen het beter kunnen begrijpen zelfs als het adress er niet meer tussen staat een admin zei mij zelf via prive bericht dat hij het ook niet begreep waarom andere admins dit hebben gedaan maar ze doen maar als ik de mensen niet kan waarschuwen tot in de detail wat is dan het nut van dit forum

Laatst bewerkt:
het adres klopt wel en het was op het 2de verdiep ik heb er 1 keer van de 3 keer mee kunnen afspreken maar het is gewoon een hopeloos geval waar je niet op kan rekenen ik vraag mij af wat daar nog allemaal gebeurt in sociale appartementen ben ik altijd extra voorzichtig

Vreemde thread... Toen het originele bericht hier stond met de hele uitleg waarbij ze geld vroeg om voor haar deur te staan was de threadstarter al 'voormalig lid'. Dus ofwel gebanned ofwel account opgezegd. Nu is de hele thread veranderd met één en ander gewist en alweer 'voormalig lid'... Tenzij dit lid effectief die naam heeft gekozen is dit redelijk bizar...

de screenshots mocht niet van bepaalde admins omdat er eerst een adres bij stond en zelf zonder adres werden de screenshots verwijderd een admin heeft mij zelf prive een bericht gestuurd dat hij het ook niet snapt waarom andere admins mijn screenshots verwijderen

omdat het bij mij in de buurt is 1ste keer stond ik voor niks aan de deur 2de keer mocht ik binnen 3de keer stond ik weer voor de deur en dit is het laatste wat ik er over zeg ik hoef mij niet te verantwoorde ik deel gewoon mijn ervaring en andere mensen doen er maar mee wat ze willen

Waarom blijf je het antwoord hierop ontwijken?
Zie dit bericht voor zn oorspronkelijke naam. Lid Sjors Loper citeert hem
Geen idee hoe dit nu zit met voormaliglid

Bericht in onderwerp 'Bedreigd na contact via whatsapp'

Edit 2:
Screenshot_20251125-211903.jpg

Edit 3:
Hij heeft zn naam gewijzigd naar Voormalig lid 6969

Heb het net getest: probeer maar eens te zoeken op een willekeurig voormalig lid, gaat niet.
Terwijl als je intikt voormalig lid dan komt voormalig lid 6969 naar voren.

Laatst bewerkt:
Nee, natuurlijk niet. 'k Kon het het ook nog eens vragen maar heb gewoon de quote functie gebruikt. Anyway de '6969' achter zijn naam gaf achteraf bekeken (niet bij stilgestaan...) al weer dat het een zelfgekozen naam was.

Dat zei ik toch? De quote was enkel om dezelfde vraag niet te moeten typen. ('k vond het zelf eerst ook wat vreemd overkomen maar heb het zo gelaten) Hij ziet sowieso dat het in deze thread geplaatst was en zal wel goed genoeg beseffen dat het op hem bedoeld is...

Terug
Bovenaan Onderaan