Recensie Emma (Roe) the crazy cabaret 8 m 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
849
23/07/21
645
30
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50 €
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag met het mooie weer nog eens naar Gent afgezakt.
Heel poverkes van bezetting en tijdje gebleven in de hoop toch nog een mooi popje te spotten.
Aantal keer mijne toer gedaan in straatjes van Gent vooraleer dut prachtige popje te hebben opgemerkt.
Had heel weinig aan, topje en een klein katoenen fluo string met de koordjes hoog opgetrokken. Ze droeg gouden heels ook. Ik vroeg haar wat er kon en ze vertelde me de (standaard) fuck and suck and change position. Aan de deur kwam ze nogal nors over maar eenmaal ik binnen was ontdooide ze toch wel (oef pak van mijn hart) 😅. Ze vroeg me of ik wou vooruitlopen maar al lachen vertelde ik haar dat ze me maar de weg moest wijzen. Zo had ik het zicht op haar prachtig lekker 😋 kontje. Wat een kontje heeft dit meisje zeg 🥵🥵🥵Ze is heel knap en verleidelijk en ik vertelde haar dit en dat apprecieerde ze blijkbaar wel. Ze zei me dat ze me ook wel wist te smaken. We begonnen met het voorspel elkaar uit te kleden en ze kuste me meerdere keren op mijn borstkas. Ook af en toe een zoen op de mond (haar initiatief) mocht ik van genieten. Likken aan de borsten (b cup) I vind ze ook wel fijn.
We knuffelden elkaar nog een beetje en ik kuste haar ook in haar nek wat ze leuk vond. We zijn dan op bed beland en ze trok een condoom obmver mijn stijf krokettje. Ze zette zich op de manier die ik het liefst van al heb en waar ik aan haar kont kon tasten en ook met haar poes kin frutdmselen en lichtjes vingeren. Ze gaf me een droom pijpsessie en ik zag alle hoeken van haar kamer. Ze had een heel goede techniek en ze kon ook goed overweg met speeksel. Ze zag smdat ik langs alle kanten lag te kronkelen en ze kreeg er geen genoeg van. Ze keek eens achterom naar me en ze glimlachte en deed dan spontaan opnieuw door. Denk dat ze dit toch zeker bijna 10 minuten heeft gedaan want heb haar zelf moeten vragen om te remmen of ik schoot al mijn kruid in haar lekker mondje of haar knap gezichtje. Erna lag zij onder me en heb ik niet lang volgehouden op deze prachtige mooie dame. Ze genoot er ook van, geen fake gekreun bij dit meisje en tal van andere overroepingen of gezaagsel van you come bb of when you come. Had ook niet de indruk dat ze echt gesteld was op tijd. Erna nog klein Babbeltje gedaan en haar nog eens goed vastgepakt aan haar lekker 😋 kontje. Ik vertelde haar dat ze een lekker 😋🤤 kontje had en ze lachte dat ze het al doorhad toen ik vroeg aan de deur of zij wou vooruitlopen 😂. Ze is 21 jaar en van Roemenië, zou 4 maand al actief zijn in Gent en alle dagen werk van 8 u tot 16 u. Behalve de maandag. In augustus zou ze nor op verlof vertrekken naar Roemenië. Ze gaf me nog een dikke knipoog en zoen op de mond en toen moest ik opnieuw mijn droom doorprikken. Behandel haar met veel liefde en respect en knuffels want dat heeft ze ook wel graag en dan krijg je gegarandeerd een goede service terug. 😉
 
Ik denk ook bij haar onlangs eens binnen gesprongen te zijn. Idd prachtig lichaam en knap kopje. Maar de 'kleine werker' wou niet meedoen. Was voor mij afknapper. Ben erna nog naar Bonita, mijn droom meid geweest en daar klaargekomen. Ieder zijn eigen gevoel he.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50 €
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag nog eens in Gent geraakt om nog eens een wandeling te maken in mijn favoriete buurt.
Grijs weer en toch wel redelijk koud.
Toegekomen rond 12 u 15 en ik wist dat ik mij geen slechter moment kon indenken dan dit uur om te gaan want vele dames waarschijnlijk aan het eten of er gewoonweg nog niet aan begonnen waarschijnlijk. Met de moed der wanhoop dus begonnen aan mijn zoektocht want ik stond heel erg met een broek vol goesting en ik zag dat vanessa er niet was. Niet heel erg want wist al op voorhand want ze had me al laten weten dat ze in vakantie is.
Gehoopt dan om Anna in de crazy cabaret te bezoeken.
Ik passeerde eerst nog eens in het glazen straatje en de Pieter vanderdoncktdoorgang maar daar was het ook al gene vette. Zelfs ook geen bonita te bespeuren en dan naar doorgelopen dus tot aan de crazy cabaret. Anna stond er samen met Emma en Naomi. Emma kende ik nog van in het verleden waarbij ik dus ook een geweldige tijd heb beleefd, zie mijn recencie hierboven. Ik zag net de koerier haar eten bezorgen en ik dacht dedju, slecht moment want ze gaat gaan eten. Ze had me ondertussen wel al opgemerkt want ze was oogcontact aan het maken met me en een beetje verlegen aan het glimlachen. Ik stapte naar het pand toe en ze ging haar eten wegbrengen. Lekker zicht allemaal om te zien want ik ik zag dat ze opnieuw niet veel aanhad van lingerie en ze zag er formidabel uit. Lekker zwart satijnen stringske en toen ik haar kontje zag was ik opnieuw helemaal opgewonden van haar en rotsvast overtuigd om haar te bezoeken. Toen kwam ze terug en ze deed teken dat ik naar gmhaar toe mocht komen. Ze vroeg al plagend of ik van plan was om naar binnen te gaan en een gezellige tijdje met haar wou beleven of dat ik in de kou buiten wou blijven staan. Ik lachte en zei dat ik naar binnen wou gaan samen met haar om mij te laten verwennen. Goed idee zei ze en ik mocht haar volgen want ze wist nog blijkbaar van de vorige keer dat ik graag achter haar lekker kontje 😋 aanloop. Eenmaal op de kamer was ze heel gezellig in de omgang en begon ze met een beetje te babbelen dat ze me lange tijd gemist heeft en dat ze blij was dat ze me terug zag. Ik vertelde haar eerlijk dat vanessa in principe mijn favoriete meisje is en dat ze op vakantie is. Daarop antwoorde ze dat ze me ging extra verwennen en of ik haar als favoriet meisje wou nemen want dat ze me wel leuke en knappe man vind. Ik zou je graag als vaste klant willen. Ik vertelde haar dat ik haar graag had en dat ze voor mij persoonlijk heel knap is en dat flateerde haar ook. En dan kon het feest pas echt beginnen. Ze begon met haar topje af te doen en ze toonde me haar knappe sexy borsten en kwam naar me toegestapt terwijl ik op de rand van het bed zat. Ze duwde haar boezem recht voor mijn gezicht en wat een uitnodiging om haar borsten uitgebreid te mogen likken. Ongelooflijk hoe ik haar borsten uitgebreid mocht likken en ze genoot er ook van. Erna draaide ze zich om en ze vroeg of ik me wou uitkleden en ze begon te twerken toen ik me aan het uitkleden was. Wat een lekker zicht was me dat terwijl ik uitgekleed was was mijn krokettje op full seize en ze vond dit heerlijk en ze begon er aan te tasten met haar sexy lange nagels wat ik ook wel graag heb 🤪ondertussen was ik opnieuw op op de rand van het bed beland en mocht ik haar kussen op haar lekker zacht buikje en haar overal betasten van kop tot teen. Heerlijk toch dat je dit allemaal mag doen bij zo'n heerlijk meisje. Ze was me helemaal aan het verslinden en ze bracht erna het condoom aan terwijl ik nog op de rand van het bed zat en zei zette haar op haar knieën om me te beginnen pijpen. Ze kan fantastisch goed pijpen en wat een zicht weeral om haar bezig te zien. Heerlijk. 😍😍. Ik wou haar ook graag nog eens zien pijpen en voelen op een andere positie en ik vroeg haar of ze het zag zitten om mij verder te pijpen terwijl ik in het bed lag en dat was geen probleem zei ze.
In bed kwam ze op me liggen in een positie die ik graag heb en waar ik haar overal kan betasten. Ik trekte haar satijnen stringske een beetje aan de kant en begon stilletjes een beetje met haar muisje te spelen en dat had ze graag want ik voelde zelfs dat haar pijpen beter en beter werd terwijl ik met haar muisje aan het spelen was. Ik begon dan ook stilletjes meer en meer met mijn vingers in haar poesje te komen en dit liet ze ook toe wat ik echt geil vonden al helemaal botergeil vond toen ik merkte dat haar poesje al goed opgezwollen stond en er vocht begon mee te komen. Voor mij het sein om haar te doen stoppen met pijpen want ik merk wel dat ze heel erg graag pijpt en me zeker sowieso zou klaarpijpen mocht ze nog iets langer blijven doorpijpen. Ik heb dan op haar gekropen omdat ik echt zin had om mij hard klaar te pompen en omdat ik wist van de vorige keer dat ze graag heeft dat je hard doorpomt. Zogezegd zo gedaan en na een paar minuten keihard stoten voelde ik dat ze ook aan het klaarkomen was en dat was voor mij een seintje om het tempo verder op te drijven en is ze klaargekomen en ik enkele tellen later ook. Ik zag dat ze helemaal van de kaart was want haar mooie ogen draaiden heel mooi in het rond en ze was zichtbaar aan het genieten. Erna is ze me komen helpen met het opkuisen can alles en nam ze mijn hand vast en ze scharte met haar lange nagels in mijn handpalm en ze zei dank u. Ik vraagde haar waarom en ze zei dat ze ervan genoten heeft en dat ze hoopt dat ik haar meer bezoek. Ik zei haar dat ze me van mijn sokken heeft geblazen en dat ze vanaf nu mijn favoriete meisje is. Amai echt waar, tweede keer dat ik nu bij Emma langsgeweest ben en twee keer er boek op. Sorry voor vanessa maar vanaf nu wordt Emma mijn favorietje want ik heb toch meer GFE gevoel bij haar en ze neemt zeker haar tijd want niet alles moet rap rap gebeuren en erna zelfs en voor de daad doet ze op haar gemak een babbeltje. We praten over nog enkele dingen en we wensten elkaar prettige feesten en ik vertelde haar dat ik zeker meer ging langs gaan in 2024. Wees lief voor dit meisje en je krijgt er veel voor terug en neem het haar niet kwalijk dat ze veel op haar gsm bezig is, ik vertelde het haar en ze moest erom lachen. Ik lok geen mannen naar mijn raam zegt ze de mannen moeten voor mij kiezen en erna op de kamer is het mijn job om de mannen te soingeren. En gelijk heeft ze 😉toch?? En geloof me, je wordt echt in de watten gelegd bij deze knappe Roemeense met een killerbody. 🤩En al wie het niet wil geloven moet het maar weten, maar geef zelf toe, wat is nu 50 euro de dag van vandaag?
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag nog eens in Gent geraakt om nog eens een wandeling te maken in mijn favoriete buurt.
Grijs weer en toch wel redelijk koud.
Toegekomen rond 12 u 15 en ik wist dat ik mij geen slechter moment kon indenken dan dit uur om te gaan want vele dames waarschijnlijk aan het eten of er gewoonweg nog niet aan begonnen waarschijnlijk. Met de moed der wanhoop dus begonnen aan mijn zoektocht want ik stond heel erg met een broek vol goesting en ik zag dat vanessa er niet was. Niet heel erg want wist al op voorhand want ze had me al laten weten dat ze in vakantie is.
Gehoopt dan om Anna in de crazy cabaret te bezoeken.
Ik passeerde eerst nog eens in het glazen straatje en de Pieter vanderdoncktdoorgang maar daar was het ook al gene vette. Zelfs ook geen bonita te bespeuren en dan naar doorgelopen dus tot aan de crazy cabaret. Anna stond er samen met Emma en Naomi. Emma kende ik nog van in het verleden waarbij ik dus ook een geweldige tijd heb beleefd, zie mijn recencie hierboven. Ik zag net de koerier haar eten bezorgen en ik dacht dedju, slecht moment want ze gaat gaan eten. Ze had me ondertussen wel al opgemerkt want ze was oogcontact aan het maken met me en een beetje verlegen aan het glimlachen. Ik stapte naar het pand toe en ze ging haar eten wegbrengen. Lekker zicht allemaal om te zien want ik ik zag dat ze opnieuw niet veel aanhad van lingerie en ze zag er formidabel uit. Lekker zwart satijnen stringske en toen ik haar kontje zag was ik opnieuw helemaal opgewonden van haar en rotsvast overtuigd om haar te bezoeken. Toen kwam ze terug en ze deed teken dat ik naar gmhaar toe mocht komen. Ze vroeg al plagend of ik van plan was om naar binnen te gaan en een gezellige tijdje met haar wou beleven of dat ik in de kou buiten wou blijven staan. Ik lachte en zei dat ik naar binnen wou gaan samen met haar om mij te laten verwennen. Goed idee zei ze en ik mocht haar volgen want ze wist nog blijkbaar van de vorige keer dat ik graag achter haar lekker kontje 😋 aanloop. Eenmaal op de kamer was ze heel gezellig in de omgang en begon ze met een beetje te babbelen dat ze me lange tijd gemist heeft en dat ze blij was dat ze me terug zag. Ik vertelde haar eerlijk dat vanessa in principe mijn favoriete meisje is en dat ze op vakantie is. Daarop antwoorde ze dat ze me ging extra verwennen en of ik haar als favoriet meisje wou nemen want dat ze me wel leuke en knappe man vind. Ik zou je graag als vaste klant willen. Ik vertelde haar dat ik haar graag had en dat ze voor mij persoonlijk heel knap is en dat flateerde haar ook. En dan kon het feest pas echt beginnen. Ze begon met haar topje af te doen en ze toonde me haar knappe sexy borsten en kwam naar me toegestapt terwijl ik op de rand van het bed zat. Ze duwde haar boezem recht voor mijn gezicht en wat een uitnodiging om haar borsten uitgebreid te mogen likken. Ongelooflijk hoe ik haar borsten uitgebreid mocht likken en ze genoot er ook van. Erna draaide ze zich om en ze vroeg of ik me wou uitkleden en ze begon te twerken toen ik me aan het uitkleden was. Wat een lekker zicht was me dat terwijl ik uitgekleed was was mijn krokettje op full seize en ze vond dit heerlijk en ze begon er aan te tasten met haar sexy lange nagels wat ik ook wel graag heb 🤪ondertussen was ik opnieuw op op de rand van het bed beland en mocht ik haar kussen op haar lekker zacht buikje en haar overal betasten van kop tot teen. Heerlijk toch dat je dit allemaal mag doen bij zo'n heerlijk meisje. Ze was me helemaal aan het verslinden en ze bracht erna het condoom aan terwijl ik nog op de rand van het bed zat en zei zette haar op haar knieën om me te beginnen pijpen. Ze kan fantastisch goed pijpen en wat een zicht weeral om haar bezig te zien. Heerlijk. 😍😍. Ik wou haar ook graag nog eens zien pijpen en voelen op een andere positie en ik vroeg haar of ze het zag zitten om mij verder te pijpen terwijl ik in het bed lag en dat was geen probleem zei ze.
In bed kwam ze op me liggen in een positie die ik graag heb en waar ik haar overal kan betasten. Ik trekte haar satijnen stringske een beetje aan de kant en begon stilletjes een beetje met haar muisje te spelen en dat had ze graag want ik voelde zelfs dat haar pijpen beter en beter werd terwijl ik met haar muisje aan het spelen was. Ik begon dan ook stilletjes meer en meer met mijn vingers in haar poesje te komen en dit liet ze ook toe wat ik echt geil vonden al helemaal botergeil vond toen ik merkte dat haar poesje al goed opgezwollen stond en er vocht begon mee te komen. Voor mij het sein om haar te doen stoppen met pijpen want ik merk wel dat ze heel erg graag pijpt en me zeker sowieso zou klaarpijpen mocht ze nog iets langer blijven doorpijpen. Ik heb dan op haar gekropen omdat ik echt zin had om mij hard klaar te pompen en omdat ik wist van de vorige keer dat ze graag heeft dat je hard doorpomt. Zogezegd zo gedaan en na een paar minuten keihard stoten voelde ik dat ze ook aan het klaarkomen was en dat was voor mij een seintje om het tempo verder op te drijven en is ze klaargekomen en ik enkele tellen later ook. Ik zag dat ze helemaal van de kaart was want haar mooie ogen draaiden heel mooi in het rond en ze was zichtbaar aan het genieten. Erna is ze me komen helpen met het opkuisen can alles en nam ze mijn hand vast en ze scharte met haar lange nagels in mijn handpalm en ze zei dank u. Ik vraagde haar waarom en ze zei dat ze ervan genoten heeft en dat ze hoopt dat ik haar meer bezoek. Ik zei haar dat ze me van mijn sokken heeft geblazen en dat ze vanaf nu mijn favoriete meisje is. Amai echt waar, tweede keer dat ik nu bij Emma langsgeweest ben en twee keer er boek op. Sorry voor vanessa maar vanaf nu wordt Emma mijn favorietje want ik heb toch meer GFE gevoel bij haar en ze neemt zeker haar tijd want niet alles moet rap rap gebeuren en erna zelfs en voor de daad doet ze op haar gemak een babbeltje. We praten over nog enkele dingen en we wensten elkaar prettige feesten en ik vertelde haar dat ik zeker meer ging langs gaan in 2024. Wees lief voor dit meisje en je krijgt er veel voor terug en neem het haar niet kwalijk dat ze veel op haar gsm bezig is, ik vertelde het haar en ze moest erom lachen. Ik lok geen mannen naar mijn raam zegt ze de mannen moeten voor mij kiezen en erna op de kamer is het mijn job om de mannen te soingeren. En gelijk heeft ze 😉toch?? En geloof me, je wordt echt in de watten gelegd bij deze knappe Roemeense met een killerbody. 🤩En al wie het niet wil geloven moet het maar weten, maar geef zelf toe, wat is nu 50 euro de dag van vandaag?
Jawadde!!! Wat ne service!!!
Nu heb je mij wel erg benieuwd gemaakt!!!
Werkt ze volgende week?
Groetjes,
WS
 
Zaterdag nog eens in Gent geraakt om nog eens een wandeling te maken in mijn favoriete buurt.
Grijs weer en toch wel redelijk koud.
Toegekomen rond 12 u 15 en ik wist dat ik mij geen slechter moment kon indenken dan dit uur om te gaan want vele dames waarschijnlijk aan het eten of er gewoonweg nog niet aan begonnen waarschijnlijk. Met de moed der wanhoop dus begonnen aan mijn zoektocht want ik stond heel erg met een broek vol goesting en ik zag dat vanessa er niet was. Niet heel erg want wist al op voorhand want ze had me al laten weten dat ze in vakantie is.
Gehoopt dan om Anna in de crazy cabaret te bezoeken.
Ik passeerde eerst nog eens in het glazen straatje en de Pieter vanderdoncktdoorgang maar daar was het ook al gene vette. Zelfs ook geen bonita te bespeuren en dan naar doorgelopen dus tot aan de crazy cabaret. Anna stond er samen met Emma en Naomi. Emma kende ik nog van in het verleden waarbij ik dus ook een geweldige tijd heb beleefd, zie mijn recencie hierboven. Ik zag net de koerier haar eten bezorgen en ik dacht dedju, slecht moment want ze gaat gaan eten. Ze had me ondertussen wel al opgemerkt want ze was oogcontact aan het maken met me en een beetje verlegen aan het glimlachen. Ik stapte naar het pand toe en ze ging haar eten wegbrengen. Lekker zicht allemaal om te zien want ik ik zag dat ze opnieuw niet veel aanhad van lingerie en ze zag er formidabel uit. Lekker zwart satijnen stringske en toen ik haar kontje zag was ik opnieuw helemaal opgewonden van haar en rotsvast overtuigd om haar te bezoeken. Toen kwam ze terug en ze deed teken dat ik naar gmhaar toe mocht komen. Ze vroeg al plagend of ik van plan was om naar binnen te gaan en een gezellige tijdje met haar wou beleven of dat ik in de kou buiten wou blijven staan. Ik lachte en zei dat ik naar binnen wou gaan samen met haar om mij te laten verwennen. Goed idee zei ze en ik mocht haar volgen want ze wist nog blijkbaar van de vorige keer dat ik graag achter haar lekker kontje 😋 aanloop. Eenmaal op de kamer was ze heel gezellig in de omgang en begon ze met een beetje te babbelen dat ze me lange tijd gemist heeft en dat ze blij was dat ze me terug zag. Ik vertelde haar eerlijk dat vanessa in principe mijn favoriete meisje is en dat ze op vakantie is. Daarop antwoorde ze dat ze me ging extra verwennen en of ik haar als favoriet meisje wou nemen want dat ze me wel leuke en knappe man vind. Ik zou je graag als vaste klant willen. Ik vertelde haar dat ik haar graag had en dat ze voor mij persoonlijk heel knap is en dat flateerde haar ook. En dan kon het feest pas echt beginnen. Ze begon met haar topje af te doen en ze toonde me haar knappe sexy borsten en kwam naar me toegestapt terwijl ik op de rand van het bed zat. Ze duwde haar boezem recht voor mijn gezicht en wat een uitnodiging om haar borsten uitgebreid te mogen likken. Ongelooflijk hoe ik haar borsten uitgebreid mocht likken en ze genoot er ook van. Erna draaide ze zich om en ze vroeg of ik me wou uitkleden en ze begon te twerken toen ik me aan het uitkleden was. Wat een lekker zicht was me dat terwijl ik uitgekleed was was mijn krokettje op full seize en ze vond dit heerlijk en ze begon er aan te tasten met haar sexy lange nagels wat ik ook wel graag heb 🤪ondertussen was ik opnieuw op op de rand van het bed beland en mocht ik haar kussen op haar lekker zacht buikje en haar overal betasten van kop tot teen. Heerlijk toch dat je dit allemaal mag doen bij zo'n heerlijk meisje. Ze was me helemaal aan het verslinden en ze bracht erna het condoom aan terwijl ik nog op de rand van het bed zat en zei zette haar op haar knieën om me te beginnen pijpen. Ze kan fantastisch goed pijpen en wat een zicht weeral om haar bezig te zien. Heerlijk. 😍😍. Ik wou haar ook graag nog eens zien pijpen en voelen op een andere positie en ik vroeg haar of ze het zag zitten om mij verder te pijpen terwijl ik in het bed lag en dat was geen probleem zei ze.
In bed kwam ze op me liggen in een positie die ik graag heb en waar ik haar overal kan betasten. Ik trekte haar satijnen stringske een beetje aan de kant en begon stilletjes een beetje met haar muisje te spelen en dat had ze graag want ik voelde zelfs dat haar pijpen beter en beter werd terwijl ik met haar muisje aan het spelen was. Ik begon dan ook stilletjes meer en meer met mijn vingers in haar poesje te komen en dit liet ze ook toe wat ik echt geil vonden al helemaal botergeil vond toen ik merkte dat haar poesje al goed opgezwollen stond en er vocht begon mee te komen. Voor mij het sein om haar te doen stoppen met pijpen want ik merk wel dat ze heel erg graag pijpt en me zeker sowieso zou klaarpijpen mocht ze nog iets langer blijven doorpijpen. Ik heb dan op haar gekropen omdat ik echt zin had om mij hard klaar te pompen en omdat ik wist van de vorige keer dat ze graag heeft dat je hard doorpomt. Zogezegd zo gedaan en na een paar minuten keihard stoten voelde ik dat ze ook aan het klaarkomen was en dat was voor mij een seintje om het tempo verder op te drijven en is ze klaargekomen en ik enkele tellen later ook. Ik zag dat ze helemaal van de kaart was want haar mooie ogen draaiden heel mooi in het rond en ze was zichtbaar aan het genieten. Erna is ze me komen helpen met het opkuisen can alles en nam ze mijn hand vast en ze scharte met haar lange nagels in mijn handpalm en ze zei dank u. Ik vraagde haar waarom en ze zei dat ze ervan genoten heeft en dat ze hoopt dat ik haar meer bezoek. Ik zei haar dat ze me van mijn sokken heeft geblazen en dat ze vanaf nu mijn favoriete meisje is. Amai echt waar, tweede keer dat ik nu bij Emma langsgeweest ben en twee keer er boek op. Sorry voor vanessa maar vanaf nu wordt Emma mijn favorietje want ik heb toch meer GFE gevoel bij haar en ze neemt zeker haar tijd want niet alles moet rap rap gebeuren en erna zelfs en voor de daad doet ze op haar gemak een babbeltje. We praten over nog enkele dingen en we wensten elkaar prettige feesten en ik vertelde haar dat ik zeker meer ging langs gaan in 2024. Wees lief voor dit meisje en je krijgt er veel voor terug en neem het haar niet kwalijk dat ze veel op haar gsm bezig is, ik vertelde het haar en ze moest erom lachen. Ik lok geen mannen naar mijn raam zegt ze de mannen moeten voor mij kiezen en erna op de kamer is het mijn job om de mannen te soingeren. En gelijk heeft ze 😉toch?? En geloof me, je wordt echt in de watten gelegd bij deze knappe Roemeense met een killerbody. 🤩En al wie het niet wil geloven moet het maar weten, maar geef zelf toe, wat is nu 50 euro de dag van vandaag?
dag K,

Wat een review ! Je moest echt schrijver geworden zijn. Herman Brusselmans heeft er niks aan ! 😜.

Grt,
DD
 
kan het zijn dat zij een nogal ongaaf gezicht had
puisten zowat proberen weg te werken achter shmink?

door de recensies hier had ik er ook wel zin in, tot ik haar gezicht goed bekeek, ben er een beetje op afgesprongen hierdoor
 
dag K,

Wat een review ! Je moest echt schrijver geworden zijn. Herman Brusselmans heeft er niks aan ! 😜.

Grt,
DD
Thanks dorisday 😉.
Maar het is ook dankzij Emma dat ik deze review kon schrijven. Wat een toppertje (voor mij toch alvast).
Hopelijk kan er nog meer in de toekomst. Ik zie alvast dat ze het wel waardeert dat ik nog eens langsgaan ben en dat ik eerlijk gesprek met haar gevoerd heb.
Het was ook alvast een leerrijke ervaring.
kan het zijn dat zij een nogal ongaaf gezicht had
puisten zowat proberen weg te werken achter shmink?

door de recensies hier had ik er ook wel zin in, tot ik haar gezicht goed bekeek, ben er een beetje op afgesprongen hierdoor
Dit kan zijn dat ze wel een aantal puisten heeft maar ze is ook wel nog altijd heel jong en heeft denk ik ook vooral nog wat jeugdige puisten.
Voor mij allezins geen afknapper want vind haar wel sexy en knap. Heeft een prachtig lichaam en ze smijt er zich helemaal voor als je op haar kamer bent. Misschien moet men toch iets meer vertouwen tonen in de mensen. Ik was ook terughoudend de eerste keer ik binnen ging bij haar maar ze ontdooide helemaal eens je samen op de kamer bent. Een van de beste meisjes momenteel in Gent. Ik zou ze zelfs durven voor vanessa plaatsen, zeker nu na mijn tweede bezoek.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70 €
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hippiepiep Hoera!!! Vandaag mocht ik 45 kaarsjes uitblazen!
Alle ingrediënten waren aanwezig en hebben mij een ware TOP dag bezorgd!
Omstreeks 10u30 parkeerde ik mijn wagen in parking Zuid en vanaf dan is het "standard procedure".
Zo dicht mogelijk tegen de betaalautomaat parkeren, roltrap naar shopping center Zuid, lift naar verdieping 1, shopping center buiten, 200 m wandelen en de "Glazen Straat" binnen.
Hoe was de bezetting? Alweer heel erg poverkes! Maar vergis u niet want dit kan heel snel veranderen!
Na een rondje te hebben gewandeld in de Belgradostraat zag het er al vele beter uit bij mijn 2e passage. Veel meer klanten alsook dames waren toen al aanwezig.
Afgelopen weekend was ik aan het chatten geweest met een collega wandelaar en had ik van hem een tip binnen gekregen.
Die tip bleek een "gouden tip" te zijn! En de naam van die gouden tip is: EMMA!!!
Plaats van tewerkstelling = The Crazy Cabaret, Schepenenvijverstraat 8M.
Om alle misverstanden te vermijden:
8 L = Anna
8 M = Emma
8 R = Naomi
Het gaat hier vandaag wel degelijk over EMMA. Middelste raam!!!
Bij mijn eerste passage was enkel Anna aanwezig en we raakten aan de praat. Ik zei dat ik vandaag jarig was en ze wenste me proficiat met drie dikke zoenen. Dat deed deugd. Het was vandaag haar laatste werkdag en ik wenste haar een prettig verlof toe want ze gaat naar Thailand op vakantie. Die gaan we dus een dikke 3 weken moeten missen collega's!
Bij mijn 2e passage zat Emma aan haar raam en ik maakte oogcontact en ze bevestigde dat ik binnen mocht en ik voelde ook meteen een connectie.
Emma is een heel gewone next door meid die het zeker niet van haar looks moet hebben en daarenboven heeft ze totaal geen uitnodigende houding, waardoor ze mijn inziens vanuit een louter commercieel standpunt niet makkelijk potentiële klanten aantrekt.
Als je niet weet wat deze dame allemaal in haar mars heeft dan loop je haar ook gewoon straal voorbij en dat had ik in het verleden ook al meermaals gedaan.
Ware het niet door de "gouden tip" van een collega wandelaar dan had ik haar waarschijnlijk gewoon nooit bezocht!
Maar vergis u vooral niet! Zodra je hier binnenstapt, wordt je als klant op je wenken bediend met een service om "U" tegen te zeggen, die ver boven het gemiddelde raamniveau uitsteekt!
Emma droeg vandaag een zwarte string en bh die duidelijk veel te klein was van bikini stof. Toen ze me naar de kamer begeleide zag ik een kont die werkelijk tot de verbeelding sprak!
Vlotte babbel, warme ontvangst, ik voelde me meteen op mijn gemak.
Ik deed mijn kleren uit en nam plaats op de rand van het bed. Ze gaf me een zee van tijd om zowel met mijn handen, mond als tong haar lichaam uitgebreid te verkennen.
Ik kreeg daarbij de kans om haar borsten (= peervormige b-cup), kleine tepeltjes, buikje en billen uitvoerig te verkennen. Daar genoot zij van want ze sloot haar ogen en ik merkte dat haar kleine tepeltjes harder werden. Haar parfum rook heerlijk toen ik haar zachte zoentjes in haar hals gaf en nadien op haar kaak en mond wat zij gewoon vol overgave toeliet terwijl ze met haar hand over mijn piemel streelde die opmerkelijk snel een harde positie aannam...
Het condoom werd subtiel aangebracht en ik legde mij neer op het bed. Toen ik rechts van mij keek zag ik mijn gezicht in de spiegel op centimeters afstand van een mega geile kont die nog verpakt zat in een zwarte string met bikinistof. Ik voelde ze zachtjes pijpen en knipoogde naar mijzelf in de spiegel terwijl ik met mijn hand over haar kruisje streelde dat nog verpakt zat in die string maar ik voelde dat ze zachtjes nat werd. "Wat ben ik toch een gelukzak", dacht ik!
Ze verhoogde het tempo van pijpen en ging ook gevoelig dieper. Man wat kan deze meid pijpen! Dit is minuten lang aan een stuk zuigen, traag, sneller, kort, dieper, stoppen en herbeginnen. Tot je er compleet gek van word en ze haast zou smeken om te stoppen. Ze stopte uiteindelijk ook. Gewoon om haar string uit te doen en toen kreeg ik zicht op een zachte, kaal geschoren natte poes die ik met mijn vingers aan het strelen was en nadien ook vingerde terwijl ze als een zottin mijn lul aan het afzuigen was! Pijpen is echt haar handelsmerk en is mijn inziens van een veel hoger niveau dan gemiddeld!
Als bij wonder besloot ze toch om te stoppen en over te gaan tot intiem waarbij ze vroeg: "which position first?" Ik vroeg "on top". Ze kwam bovenop me zitten en net zoals haar blowjob is ook het intieme gedeelte met deze dame gewoonweg heerlijk! Ze varieert het tempo, beweegt soepel met haar heupen, geeft je uitgebreid de kans om alles te betasten en haar poesje voelt lekker strak aan.
Na enige tijd besloten we over te schakelen op doggy position. Ik begon rustig aan, maar na enige tijd voelde ik het geil opkomen en begon ik echt stevig door te stoten, waarbij ze haar handen echt tegen de muur hield om mijn hardere stoten te kunnen opvangen.
Ik zat toen al ver boven de standaard 15 minuutjes en was nog steeds niet klaargekomen waarop ze vroeg of ik extra time wou en 50 euro voorstelde en tuurlijk wou ik nog extra tijd en ik bood 20 euro en ze ging akkoord.
Wat volgde was nog 10 minuutjes van intense hand en blowjob quality time waarbij ze me echt liet genieten. Toen ze zag dat ik ging klaarkomen stopte ze om het orgasme uit te stellen en begon ze nadien opnieuw. Ze kraste met haar nagels in mijn huid en ze duwde pardoes haar borsten in mijn gezicht.
Uiteindelijk kon ik het niet meer houden en spoot ik alles maar werkelijk alles eruit waaronder ook een deel gewoon op de matras.
Ik bleef gewoon op het bed liggen en lekker genieten van mijn orgasme terwijl ze keukenrol ging halen en mij netjes schoonmaakte.
Nadien kon ik mij rustig wassen aan de lavabo en hebben we zeker nog 10 minuten zitten praten, kussen en knuffelen.
Wat een fantastische meid is dit wel! Ik vind ze persoonlijk zelfs nog beter dan Bonita.
Het grappige aan gans dit verhaal is dat ze dus totaal niet opvalt vanwege haar eerder "povere looks" maar ze blaast je gewoon omver met haar service!!!
Super mercie voor deze absolute TOP service en dat op mijn verjaardag!
Groetjes,
WS
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50 €
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ook dit meisje bezocht.
Ze ziet er inderdaad heel gewoon uit.
Eigenlijk niet helemaal mijn type.
Schouders zijn nogal breed voor een dame.
Maar ok. Ik heb het niet zo lang getrokken als bovenstaand verslag, maar was best tevreden. Dit omdat ze rustig te werk gaat. Pijpt prima. Ondertussen bemerkte ik een pruim met klapdeurtjes, iets waar ze zelf niet trots op is.
Tijdens de opwarming had ik al vastgesteld dat de vochtigheidsgraad van binnen in orde was. Maar toch deed ze glijmiddel aan bij mij om in missionaris te starten. Dat was minder. Geen weerstand.
Dan maar doggy. Direct de nodige wrijving en een machtig zicht op een zeer gave body.
Ik begrijp dat mensen heel gelukkig zijn bij dit spontane meisje, maar ik ben er nog niet verslaafd aan.
 
goeiemiddag medewandelaars ,
Ik zou deze namiddag eens paseren in Gent. Nadat ik deze recencies las leek Emma wel een goede optie ;) kan iemand mij zeggen als ze aanwezig zal zijn deze namiddag en hoe ik ze best herken qua uiterlijk/kleding?
alvast bedankt en fijn wandeleindejaar spuit ze!
 
goeiemiddag medewandelaars ,
Ik zou deze namiddag eens paseren in Gent. Nadat ik deze recencies las leek Emma wel een goede optie ;) kan iemand mij zeggen als ze aanwezig zal zijn deze namiddag en hoe ik ze best herken qua uiterlijk/kleding?
alvast bedankt en fijn wandeleindejaar spuit ze!
Zit in het middelste raam van de crazy cabaret 8 M. Ook de jongste van de 3 dames. Normaal gezien neemt ze geen vrijaf. Aan de deur komt ze vrij afstandelijk over maar in de kamer is ze top
 
goeiemiddag medewandelaars ,
Ik zou deze namiddag eens paseren in Gent. Nadat ik deze recencies las leek Emma wel een goede optie ;) kan iemand mij zeggen als ze aanwezig zal zijn deze namiddag en hoe ik ze best herken qua uiterlijk/kleding?
alvast bedankt en fijn wandeleindejaar spuit ze!
Hoi,
Ze is ongeveer 1m60 groot en heeft bruin haar ongeveer tot op haar schouders. Ze zit normaal achter het middelste raam van Crazy Cabaret en is de jongste van de 3 dames daar.
Ze heeft lichte acnee in haar gezicht wat ze probeert weg te werken met make-up.
Ze zit meestal ongeïnteresseerd op haar gsm bezig en maakt moeilijk oogcontact.
Gewoon blijven staan en dan zal ze u wel binnenlaten.
Eens je binnen bent ontdooit ze volledig en is het vuurwerk!
Veel succes!
 
ik heb haar willen bezoeken en op basis van de reviews hierboven had ik me een Hollywood pornstar voorgesteld, maar deze dame heeft nul komma nul uitstraling naar mijn smaak. Een gewone jonge vrouw die ik niet 2 keer heb moeten bekijken....Natuurlijk ben ik gewoon verder gegaan. Een godin? Nee, eerder een kassierster van Hema ofzo. Bye.
 
Tja ieder zijn smaak natuurlijk e 😉
Heb je dan zoveel keuze tussen playboy modellen in Gent? Dacht het niet. Buiten vanessa en Bonita is het daar nul komma nul. En van service nog veel minder bij sommige andere dames. Of tenzij je natuurlijk naar een privé dame gaat natuurlijk.
 
ik heb haar willen bezoeken en op basis van de reviews hierboven had ik me een Hollywood pornstar voorgesteld, maar deze dame heeft nul komma nul uitstraling naar mijn smaak. Een gewone jonge vrouw die ik niet 2 keer heb moeten bekijken....Natuurlijk ben ik gewoon verder gegaan. Een godin? Nee, eerder een kassierster van Hema ofzo. Bye.
Je moet ze echt eens proberen. Zeer goeie seks ! Weet wat pijpen is.
 
ik heb haar willen bezoeken en op basis van de reviews hierboven had ik me een Hollywood pornstar voorgesteld, maar deze dame heeft nul komma nul uitstraling naar mijn smaak. Een gewone jonge vrouw die ik niet 2 keer heb moeten bekijken....Natuurlijk ben ik gewoon verder gegaan. Een godin? Nee, eerder een kassierster van Hema ofzo. Bye.
Tot ze u aant pijpen is. Ge zult dan wel anders spreken! Schijn bedriegt soms en Emma is daar het levende voorbeeld van!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50 €
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook voorstander van deze dame!
Girl next door gevoel!
Zeer lieve dame.
Prachtig lichaam.
Mooie borstjes, zeer goeie dikke kont!
Na de betaling mocht ik me uitkleden en moest ik op de rand van het bed zitten.
Waar ze tussen men benen kwam, en haar topje uitdeed om zo haar prachtige borsten te onthullen. Waar ik uitgebreid aan mocht likken en zuigen. Terwijl ze door men haar wreef.
Dan kwam ze op mijn schoot zitten. Kuste ze mij in mijn hals op verschillende zones.
Terwijl ik nog steeds met die borsten aan het genieten was en die prachtige kont nu ook op men schoot zat. Lekker in knijpen en wrijven.
Zo naar haar poesje, begon ik haar langs achter te vingeren en begon zij op men pik te grinden.
Daarna duwde ze mij op het bed, nam een condoom en kroop tussen men benen om te beginnen aan een zeer goeie pijpbeurt.
Met veel afwisseling, gaat ook diep. Kroop halfweg de pijpbeurt op bed zodat ik haar opnieuw kon vingeren. Mocht me flink laten gaan. En na een tijd vroeg ze welk standje. Ik zei you on me please.
Zo gevraagd zo gedaan. Kwam ze op mij zitten. En kon me volledig laten gaan. Goed doorstoten. Op haar kontgaatje wrijven. Spanken was ze ook fan van. Af en toe wat gekust ook. Ze kwam opnieuw ook in men hals kusjes en likjes geven. Word ik helemaal zot van!
En duurde niet lang tot ik moest klaarkomen. En ze kwam hiervoor naast mij liggen.
Trok de condoom eraf. En trok me af tot ik spuitend klaar kwam. Ze verschoot van de lading. Want er vloog ook wel wat over haar ook.
Ze kuiste daarna alles op. Gaf me een hand om van het bed te komen, gevolgd door een kus op de mond en knuffel. Daarna samen wasje gedaan. En zij kuist zichzelf zeer flink op.
Mij naar de voordeur begeleid. Waarbij ik nog een knuffel kreeg en nog een zoen op de mond.
 
Ik ben ook voorstander van deze dame!
Girl next door gevoel!
Zeer lieve dame.
Prachtig lichaam.
Mooie borstjes, zeer goeie dikke kont!
Na de betaling mocht ik me uitkleden en moest ik op de rand van het bed zitten.
Waar ze tussen men benen kwam, en haar topje uitdeed om zo haar prachtige borsten te onthullen. Waar ik uitgebreid aan mocht likken en zuigen. Terwijl ze door men haar wreef.
Dan kwam ze op mijn schoot zitten. Kuste ze mij in mijn hals op verschillende zones.
Terwijl ik nog steeds met die borsten aan het genieten was en die prachtige kont nu ook op men schoot zat. Lekker in knijpen en wrijven.
Zo naar haar poesje, begon ik haar langs achter te vingeren en begon zij op men pik te grinden.
Daarna duwde ze mij op het bed, nam een condoom en kroop tussen men benen om te beginnen aan een zeer goeie pijpbeurt.
Met veel afwisseling, gaat ook diep. Kroop halfweg de pijpbeurt op bed zodat ik haar opnieuw kon vingeren. Mocht me flink laten gaan. En na een tijd vroeg ze welk standje. Ik zei you on me please.
Zo gevraagd zo gedaan. Kwam ze op mij zitten. En kon me volledig laten gaan. Goed doorstoten. Op haar kontgaatje wrijven. Spanken was ze ook fan van. Af en toe wat gekust ook. Ze kwam opnieuw ook in men hals kusjes en likjes geven. Word ik helemaal zot van!
En duurde niet lang tot ik moest klaarkomen. En ze kwam hiervoor naast mij liggen.
Trok de condoom eraf. En trok me af tot ik spuitend klaar kwam. Ze verschoot van de lading. Want er vloog ook wel wat over haar ook.
Ze kuiste daarna alles op. Gaf me een hand om van het bed te komen, gevolgd door een kus op de mond en knuffel. Daarna samen wasje gedaan. En zij kuist zichzelf zeer flink op.
Mij naar de voordeur begeleid. Waarbij ik nog een knuffel kreeg en nog een zoen op de mond.
Je zou het haar echt niet aangeven maar haar service is van zeeeeer hoog niveau! 👍
 
Vandaag ook eens bij Emma langs geweest, en ze geeft inderdaad een heel goede en hygiënische service. Ook leuke babbel voor & na.
Bedankt aan @Krokettje , @Window Shopper en alle anderen om dit topic te openen, want ik zou ze anders nooit bezocht hebben. Haar norse blik nodigt niet uit om haar te bezoeken, als je niet zou weten dat ze zo een goeie service levert en een toffe dame is. Mooi lichaam ook, zijdezachte huid en perfecte B-cup.

Wel spijtig dat ze niet in je ogen kijkt en wat meer body to body toelaat. Misschien heb ik te hoge verwachtingen van een bezoek van 50 euro, dat is ook mogelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan