Het is meer en meer duidelijk dat beffer2025 gelinkt is aan het huis in Temse. Hij alleen schrijft goede reviews over sommige dames, waar anderen helemaal niet tevreden zijn. Waarschijnlijk gaat hij nu weer een kutbericht terug posten op deze reactie , wat we van hem nu stilaan gewoon zijn.
Tjonge, tjonge. Ga een dame bezoeken want je hebt het echt nodig me dunkt. De kutberichten laat ik aan jou over.
#0-recenciesman. Via u gaan we dus niets wijzer worden hè.
Het zou deontologisch onjuist zijn om te schrijven

over dames die ik (nog) niet bezocht. En als je even de moeite zou doen om dieper te kijken dan zou je merken dat er ook slechte ervaringen zijn in dit huis en Kontich. Waar anderen wel positief over waren. Dat is gewoon logisch en normaal. Zwakke analyse vriend. Prettige werkdag!
En welke logica schuilt er in deze post van u?
De dames moeten u blijkbaar niet. Elke keer een teleurstelling? Das nie normaal,
Bericht in onderwerp 'Lucia, Emmanuela's Angels, Waasmunster'
https://www.girlsreview.nl/threads/lucia-emmanuelas-angels-waasmunster.10826/post-1242653
Het is hier echt een terreurbewind aan het worden door sommige met een HLN-niveau. Waardoor de zwijgende massa blijft aangroeien en zo het opzet van dit forum ondergraaft.
En ik ga waar ik wil, hoeveel ik wil, hoelang ik wil en met wie ik wil. Is dat duidelijk?
Bij de weg. Via je nutteloze berichten ben je dit huis zelf in de aandacht aan het brengen. Men dankt u. Negatieve reclame is ook reclame.