Empress Layla

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bevallen bij Bella Donna te Rotterdam Zuid:

Heel fijne eigenaresse, nette kamers, allemaal met bad zonder meerprijs.
Fijn uur tarief van €140
Waar vind je dat nog?

Afspraakjes maak ik weer zelf,
slide in my dm. Beantwoord het snelst van ma-do
Hoe is de verandering gekomen dat je zelf je afspraken weer maakt? Door de verandering van huis of vind je het toch prettiger om je eigen agenda te beheren?
 
Hoe is de verandering gekomen dat je zelf je afspraken weer maakt? Door de verandering van huis of vind je het toch prettiger om je eigen agenda te beheren?

Ik vind het fijner om het 1e contact zelf te leggen, zodat ik weet wie er komt en wat de wensen zijn, dan ben ik voorbereid. Een goede service geven is mijn hoogste prioriteit en met wat voorbereiding kan ik die standaard hoog houden.
Ik heb liever 1 afspraak die fijn voelt dan 10 waarbij ik niks voel..

Ik reageer wellicht niet 24/7 maar dat moeten de heren dan even voor lief nemen. Beste is dus vroeg in de ochtend een dm te sturen voor dezelfde dag of vooruit plannen via dm of de link in mijn bio. Niet te veel chitchat, maar vlot tot een afspraakje komen waarbij we jouw wensen, tijd, datum en vergoeding bespreken.
 
Ik vind het fijner om het 1e contact zelf te leggen, zodat ik weet wie er komt en wat de wensen zijn, dan ben ik voorbereid. Een goede service geven is mijn hoogste prioriteit en met wat voorbereiding kan ik die standaard hoog houden.
Ik heb liever 1 afspraak die fijn voelt dan 10 waarbij ik niks voel..

Ik reageer wellicht niet 24/7 maar dat moeten de heren dan even voor lief nemen. Beste is dus vroeg in de ochtend een dm te sturen voor dezelfde dag of vooruit plannen via dm of de link in mijn bio. Niet te veel chitchat, maar vlot tot een afspraakje komen waarbij we jouw wensen, tijd, datum en vergoeding bespreken.
Ik begrijp je manier van werken helemaal. Het lijkt mij ook fijner om te weten wie er gaat komen en wat de wensen ongeveer zijn. Ik vind het heel mooi om te lezen hoe hoog jij een goede service in het vaandel hebt staan.
Dat kan je beslist niet van iedereen zeggen.
 
Super lieve eigenaresse, super mooi huis.
Maar qua reizen onhandig voor mij.
Ik ben ook moeder waardoor een vlotte reistijd heel belangrijk is.
😊
Ja, heb even op de website gekeken... mooie kamers met inloopdouche en zelfs één met bubbelbad!
Ideaal voor een langere date dus... met eerst een glaasje bubbels in bad... en daarna... fun op bed!
Mooi!
 
Laatst bewerkt:
Na mijn aangekondigde vrije dagen heb ik alsnog wat uurtjes met veel plezier kennis gemaakt bij Bella Donna te Rotterdam Zuid.

As dinsdag en donderdag van 17 tot 21 zijn voorlopig de laatste 2 avonden bij Bella Donna. Whatsapp 06 200 818 62
Of stuur een dm 📩


Tusen 22/4 tm 9/5 werk ik niet en beantwoord ik ook geen dms

Mijn uur tarief is €220 all in (link in bio voor de extra's, incl samen douchen/in bad) of €180 (full gfe).

Fijn weekend 💋
IMG_20221217_003301_090.jpg
 
Wow. Een mooi avontuur. Voor een aantal hier ongetwijfeld even slikken. Ik heb genoten van je opkomst en eigen-heid waarmee je kleur gaf met je ziel aan dit avontuur.
Heel veel goeds gewenst 🙏✨💚
 
Aan alle goede dingen komt een eind: Ik verhuis aankomende zomer met mijn gezin naar het buitenland voor onbepaalde tijd.

Deze maand voor het laatst bij Bella Donna en al redelijk vol.

Bedankt voor het delen van lief en leed 💯♥️

Veel liefs!
Toch in ruim een half jaar meubelstuk geworden :ROFLMAO::ROFLMAO:
Veel geluk toegewenst en hoop dat je de goede keuze maakt. Bedankt voor je inzichten en down-to-earth benadering van mannelijke hersenspinsels.
 
Aan alle goede dingen komt een eind: Ik verhuis aankomende zomer met mijn gezin naar het buitenland voor onbepaalde tijd.

Deze maand voor het laatst bij Bella Donna en al redelijk vol.

Bedankt voor het delen van lief en leed 💯♥️

Veel liefs!
Ik geef je hierin alle steun. En bedankt voor alle fantastische momenten, en we gaan er binnenkort iets speciaal van maken 😘
 
Lijkt me best een stap om met je kinderen naar het buitenland te gaan en daar een nieuw bestaan op te bouwen. Maar natuurlijk ook een mooi avontuur. Succes. We hebben elkaar nooit mogen ontmoeten, maar wel mogen schrijven.

Geniet er van!
 
Aan alle goede dingen komt een eind: Ik verhuis aankomende zomer met mijn gezin naar het buitenland voor onbepaalde tijd.

Deze maand voor het laatst bij Bella Donna en al redelijk vol.

Bedankt voor het delen van lief en leed 💯♥️

Veel liefs!
Heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe land Layla. Mag ik vragen naar welk land jullie verhuizen? In ieder geval succes en alle goeds met alles wat je gaat ondernemen. Van harte gegund
 
Ik wens jullie alvast alle goeds! Kom vooral nog eens aanwaaien in dit forum als je ff tijd hebt 😉 maar voel je niet verplicht.

Wat bijzonder lief! Dankjewel lieve schat. Ik heb enorm van je genoten en je bent gewaardeerd! Ik wens jou en Cor al het geluk en alle liefde van de wereld toe ♥️✨️ Bedankt voor de inspiratie om altijd te kiezen voor de liefde!

Liefs Layla
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan