Empress Layla

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
't is nochtans allemaal heel simpel, je wisselt geen contactgegevens uit die je gekregen hebt van de dame tenzij je haar toestemming hebt.
Als er iemand aan me vraagt hoe ze een bepaalde dvp kunnen bereiken dan verwijs ik die persoon door naar de advertentie op de betreffende site (redlights, sexjobs,..) of naar de site van de dvp of het privéhuis.
Daar staat alle informatie op die je nodig hebt om de desbetreffende dvp te contacteren.

En indien de advertentie niet meer beschikbaar is of voor enkele dagen er afgehaald is dan heeft dit een reden en wenst de dvp op dat moment geen berichten/telefoons te krijgen van potentiële nieuwe klanten. Dus ook in dat geval geef je niets door zonder toestemming van de dvp. Dan moet de persoon die wenst contact te maken maar even geduld hebben of ondertussen een andere dame opzoeken.
 
Samengevat, Layla was een special empress waar je in je eigen setting goddelijke dingen mee beleefde.
Nu is ze een regular dvp, gewoon te boeken bij een bordeel zoals er zoveel zijn.
Dus als je van bordeelbezoek bent, boek een afspraak and have fun, klaar.
Telefoonnummer delen is gewoon not done, laat het verder met rust boyz.
Overigens is ze de enige met een foto bij dat bordeel en allemaal "Marokkaanse" daar, daar krijg ik altijd een onderbuikgevoel van.
 
Samengevat, Layla was een special empress waar je in je eigen setting goddelijke dingen mee beleefde.
Nu is ze een regular dvp, gewoon te boeken bij een bordeel zoals er zoveel zijn.
Dus als je van bordeelbezoek bent, boek een afspraak and have fun, klaar.
Ik zie dan eigenlijk ook geen noodzaak meer voor haar om haar telefoonnummer te delen met klanten want ze wordt toch geboekt via contactpersoon. Probleem ook opgelost.
 
Telefoonnummer delen is gewoon not done, laat het verder met rust boyz.
👍🏼
Overigens is ze de enige met een foto bij dat bordeel en allemaal "Marokkaanse" daar, daar krijg ik altijd een onderbuikgevoel van.
Nee hoor Hollandse Veerle komt ook als het goed is en ik ben geen Marokkaanse 😅 Arabisch is niet pertinent Marokkaans.

Het is gewoon nog maar net geopend vandaar dat er nog geen foto's zijn etc
 
't is nochtans allemaal heel simpel, je wisselt geen contactgegevens uit die je gekregen hebt van de dame tenzij je haar toestemming hebt.
Als er iemand aan me vraagt hoe ze een bepaalde dvp kunnen bereiken dan verwijs ik die persoon door naar de advertentie op de betreffende site (redlights, sexjobs,..) of naar de site van de dvp of het privéhuis.
Daar staat alle informatie op die je nodig hebt om de desbetreffende dvp te contacteren.

En indien de advertentie niet meer beschikbaar is of voor enkele dagen er afgehaald is dan heeft dit een reden en wenst de dvp op dat moment geen berichten/telefoons te krijgen van potentiële nieuwe klanten. Dus ook in dat geval geef je niets door zonder toestemming van de dvp. Dan moet de persoon die wenst contact te maken maar even geduld hebben of ondertussen een andere dame opzoeken.
Had het niet beter kunnen uitleggen
 
👍🏼

Nee hoor Hollandse Veerle komt ook als het goed is en ik ben geen Marokkaanse 😅 Arabisch is niet pertinent Marokkaans.

Het is gewoon nog maar net geopend vandaar dat er nog geen foto's zijn etc
Samengevat, Layla was een special empress waar je in je eigen setting goddelijke dingen mee beleefde.
Nu is ze een regular dvp, gewoon te boeken bij een bordeel zoals er zoveel zijn.
Dus als je van bordeelbezoek bent, boek een afspraak and have fun, klaar.
Telefoonnummer delen is gewoon not done, laat het verder met rust boyz.
Overigens is ze de enige met een foto bij dat bordeel en allemaal "Marokkaanse" daar, daar krijg ik altijd een onderbuikgevoel van.
Wile net zeggen. Hollandse Veerle komt ook elke woensdag en donderdag haha 😂

Wel pas vanaf volgende week!
 
👍🏼

Nee hoor Hollandse Veerle komt ook als het goed is en ik ben geen Marokkaanse 😅 Arabisch is niet pertinent Marokkaans.

Het is gewoon nog maar net geopend vandaar dat er nog geen foto's zijn etc
Je bedoeld wrs nieuwe dames. De zaak is al even open en er stonden al dames op de site / kinky / insta.
Blijkbaar wat frequente wisselingen.

Ze zullen iig blij met je zijn .
 
Je ziet er prachtig uit hoor @Empress Layla. 👌

Voordeel is dat ik dat met mijn 57 jaar schaamteloos kan zeggen en niet te boek kom te staan als wanna be addict.
Want de kans dat ik door de sollicitatiecommissie kom is nihil.
Ik ben tenslotte 0,0 procent een wenselijke partij met mijn leeftijd.

Ik kan mezelf het beste omschrijven als 'een aanstormend dementerend figuur die nog net geen kwijldoekje nodig heeft om na het aan mij gevoerde bordje prut de mondhoeken te deppen.'
😂😂
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan