Empress Layla

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Layla,

Je bent leuk om je persoonlijkheid.

Velen praten onzin maar trek je daar niets van aan.
Ikzelf wacht een rustige periode af. Het lijkt mij leuk om met je te lachen.
 
ik ben geen fan van je, maar dit kan ik wel waarderen. Voor jou ook een fijne valentijnsdag toegewenst.
Verry Welcome en wens je oprecht een fijne Valentijnsdag

Keep it that way 😋happy Valentines day
Lingerie credits voor jou 💝💝 #cadeautjeszijnaltijdleuk 🥰

Ik kan niet iedereen persoonlijk bedanken: Bedankt allemaal voor de lieve verwelkoming. Doet mij goed.

Geniet vandaag extra vd liefde💝
 
Ik wil de hype van valentijn helemaal niet eens begrijpen. Zo FAKE maar vooral zo commercieel, je moet wel gek zijn om daar aan mee te willen doen. Heeft niks met liefde whatsoever te maken.

Ik weet dat er nu een storm van kritiek over me heen kan komen maar het zij zo.
 
Laatst bewerkt:
Screenshot_20230215_180159_Instagram.jpg

Een sekswerker is geen publiek bezit. Je kan niet zomaar privé gegevens delen.
Ik ben hier niet van gediend.

Ik heb uitgelegd dat ik niet meer zelf nieuwe heren inplan. Dus appen op een dag dat ik uberhaubt niet eens werk, dan tref je niet Layla, dan tref je een vrouw die je geirriteerd hebt.

Linkje staat gewoon in mijn bio: www.sugarandecstacy.com/

Aangezien het weer een debat van welles/nietes begint te worden:

📌Dit is overigens een mededeling geen discussie.

Gaat om discretie en die werkt twee kanten op. Ik gooi ook geen privégegevens vd heren te grabbel.
 
Laatst bewerkt:
ooooh Layla , wat zijn mannen toch vreselijk he. Misschien ben je toch wel meer publiek bezit dan je denkt.
Zo gaat het met Dames van Plezier, we praten er over met vrienden, zeker als we wat gedronken hebben.
Excuus daarvoor, maar zo zijn mannen eenmaal.
 
Bekijk bijlage 90468

Een sekswerker is geen publiek bezit. Je kan niet zomaar privé gegevens delen.
Ik ben hier niet van gediend.

Ik heb uitgelegd dat ik niet meer zelf nieuwe heren inplan. Dus appen op een dag dat ik uberhaubt niet eens werk, dan tref je niet Layla, dan tref je een vrouw die je geirriteerd hebt.

Linkje staat gewoon in mijn bio: www.sugarandecstacy.com/
Als je jezelf hier gaat lopen promoten dan moet je niet raar van gaan opkijken dat mannen onderling je prive gegevens gaan delen. Ik weet dat het niet netjes van ze is maar zo gaat dat nou eenmaal, je weet zelf waar je aan begonnen bent. De celebrity uithangen heeft nou eenmaal gevolgen zeker op een forum als deze waar je bijna geen concurrentie hebt er zitten nauwelijks nog dvp's hier al het aandacht gaat naar jou.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ben je toch wel meer publiek bezit dan je denkt.
Nee hoor, sekswerkers zijn geen publiek bezit en ik ook niet.
Zo gaat het met Dames van Plezier, we praten er over met vrienden, zeker als we wat gedronlen hebben zo zijn mannen eenmaal.
Joh vrouwen praten ook, ook als ze gedronken hebben.
(Sommige mannen zijn zo.)

Maar daar had ik het niet over👍🏼

Ik ben nu als de meeste sekswerkers "gewoon" bereikbaar. En dan via de link in mijn bio. Kind kan de was doen lijkt me. 👍🏼
 
Als je jezelf hier gaat lopen promoten dan moet je niet raar van gaan opkijken dat mannen onderling je prive gegevens gaan delen. Ik weet dat het niet netjes van ze is maar zo gaat dat nou eenmaal, je weet zelf waar je aan begonnen bent. De celebrity uithangen heeft nou eenmaal gevolgen zeker op een forum als deze waar je bijna geen concurrentie hebt er zitten nauwelijks nog dvp's hier.
Dan nog je geeft niet zo maar een telefoon nummer door. Ik doe dat toch niet van niemand hoor
 
Laatst bewerkt:
Kan ook gewoon onbenullig goed bedoeld gegaan zijn hé! Twee vrienden raken aan de praat. De één verteld aan de ander dat hij ook graag eens een goeie dvp wil bezoeken. En zo raken ze aan de praat over jou. Hij geeft het nummer aan zijn vriend omdat hij weet dat het een goeie gast is en denkt Layla te helpen aan een gezellige nieuwe klant. De één heeft gemist dat je een nieuwe werkwijze hebt en de vriend geen flauw idee welke dagen je werkt. En nee, ik was het niet. Dus mannen, gewoon niet doen zonder toestemming. Hoe goed bedoeld ook.
 
bij een normale gang van zaken noem je dit toch mond op mond reclame? voor mij onbekende nummers op mijn telefoon die negeer ik en block ik eventueel als er een wa bericht komt dat me niet bevalt... het is simpel. Je kan er publiekelijk over gaan klagen en dan komen de bekende reacties weer van de bekende personen... zucht... of je denkt, BLOCK!
 
Ik denk dat in het algemeen dit soort dingen doorgeven van een nummer op een gegeven moment altijd gaan gebeuren. Het is ook een beetje wat bovenstaande schrijver zegt. Met een normale zaak zou je wat blij zijn met mond op mond reclame. Is uiteindelijk de beste en sterkste reclame die er is.

Uiteindelijk is het natuurlijk ook geen prive nummer, maar een werk nummer. Dit werknummer is ook te veranderen. Je geeft al je vaste klanten je nieuwe nummer en sluit het andere nummer af. Alleen na verloop van tijd zal alles weer vanaf het begin beginnen. Moet je weer een nieuw nummer. Eerlijk gezegd lijkt mij er geen echte oplossing voor dan dit gedeeltelijk te accepteren. Part of the job, zullen we maar zeggen.

Rest een mogelijkheid nu helemaal geen enkel nummer meer uitgeven aan klanten.
 
Long story short:
Als je hier op t forum bent kan je mij makkelijk een pb sturen of taggen om het zelf te vragen.

Hele recensielijst afgaan om achter mijn nummer te komen, terwijl je "gewoon" een afspraak kan plannen via de gastvrouw?
Slaat gewoon nergens op. En nee dan kom je sowieso niet tussen mijn lakens.

Dat is 1.
En ten tweede: Heb je mijn nummer, wat ik je persoonlijk gegeven heb. En ben ik daarna niet meer bereikbaar voor jou. Betekent niet dat je dan zomaar mijn nummer kan rondstrooien aan anderen.
Aangezien ik nergens adverteer met mijn nummer, maar er gewoon via de gastvrouw een afspraak gemaakt kan worden.
Zijn ook heren die keer op keer "met een ander nummer" een afspraak proberen te maken. Zoals ik zei "ik kies zelf", wil ik niet, dan wil ik niet.

Ja kan steeds een ander nummer nemen, ben gekke gerritje niet...Als wederzijds respect en discretie al niet opgaan is het einde zoek.
 
Als wederzijds respect en discretie al niet opgaan is het einde zoek.
Je hebt helemaal gelijk, op een vorig forum kreeg ik ook eens een vraag over een dame die ik regelmatig bezocht, diegene wilde weten in welke wijk ze ontving. Dat vond ik al te veel privé informatie om er überhaupt op te reageren, laat staan dat ik een telefoonnummer zou doorgeven dat mij persoonlijk is gegeven.

Je leest hier veel dat mannen discretie zo belangrijk vinden, "Treat others how you want to be treated" en dat geldt dus ook voor de dames die je graag bezoekt.

maar zo zijn mannen eenmaal.
Of, je denk eens na over hoe een ander, in dit geval Empress Layla, er over denkt en gaat bij jezelf te rade of zij toch gelijk heeft en je daardoor misschien tot andere inzichten komt en het niet afschuift op een drogreden.
 
Of, je denk eens na over hoe een ander, in dit geval Empress Layla, er over denkt en gaat bij jezelf te rade of zij toch gelijk heeft en je daardoor misschien tot andere inzichten komt en het niet afschuift op een drogreden.
Mijn inzichten zijn niet relevant.
Niet nodig om me nog op te voeden ( beetje laat)
Je ziet wat er gewoon in de praktijk gebeurd. @Empress Layla maakt dat hier uiterst helder wat voor stomme dingen een hoop mannen doen om in de privewereld van een bepaalde DVP te komen.
 
Zelfs als het niet over liefde bedrijven gaat, vriendjes of een innercircle, blijft wederzijds respect een dingetje voor sommigen merk ik.

Al ben je een sekswerker en sta je volgens sommige onderaan de patriarchale ladder, betekend dit nog steeds dat discretie en respect, wederzijds zijn als basis regel.

Denk eens na, hoeveel nummers, namen, social media accounts en foto's heb ik? En hoevaak heb ik ook maar iets doorgespeeld? Nooit.
Ik verwacht hetzelfde.
 
Zelfs als het niet over liefde bedrijven gaat, vriendjes of een innercircle, blijft wederzijds respect een dingetje voor sommigen merk ik.

Al ben je een sekswerker en sta je volgens sommige onderaan de patriarchale ladder, betekend dit nog steeds dat discretie en respect, wederzijds zijn als basis regel.

Denk eens na, hoeveel nummers, namen, social media accounts en foto's heb ik? En hoevaak heb ik ook maar iets doorgespeeld? Nooit.
Ik verwacht hetzelfde.
Dat noemt men vertrouwen hebben in elkaar. Het is toch ook een beroep sekswerker 🤷🏼‍♂️
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan