WHEM Emy (Amsterdam ZO)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
101
28/10/21
122
41
Omdat me was opgevallen dat Emy en Lara op dezelfde locatie waren gefotografeerd en ik ze er waanzinnig aantrekkelijk uit vond zien, verzocht ik om een trio. De afspraak was met Whatsapp snel gemaakt en bij het adres in Amsterdam-Zuidoost was een parkeerplaats.

Lara liet me binnen in een net huis en gebaarde me vriendelijk om even opzij te gaan zitten: ik was wat vroeg, Emy was de kamer nog op orde aan het brengen.

Heel professioneel. Toen noemde Lara een prijs die niet kloppen kon. Een vertaalprobleem. Om nieuwe misverstanden te vermijden herhaalde ik mijn verzoek: twee meisjes, één uur, pzc, tongzoenen.

Ook al stond dit wel op Kinky: pzc bleek onmogelijk. Ik drong niet aan. Een sekswerker heeft het recht andere voorwaarden te stellen. Ik adviseerde de informatie op Kinky aan te passen, en nam afscheid.

De sfeer was te prettig om negatief te zijn. Als Emy en Lara me appen dat ook dit een misverstand was, dan sta ik meteen weer voor de deur.

Maar voor de leden van dit forum: vraag vooraf even bevestiging. Dat voorkomt teleurstellingen bij zowel de klant als de dvp.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan