Recensie Emy, Bilzen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
06/10/21
3
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chinaasia.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was al lang aan het twijfelen om eens langs te gaan bij deze dame. Ze zag er op haar foto's relatief goed uit. Een Aziatische dame stond al een tijdje op het verlanglijstje. Hoe dan ook lijkt zij in de verste verte niet op haar foto's en ziet ze (volgens mij )ook nog eens een jaar of 20 ouder. De plaats waar ze ontvangt is volgens mij ook een airBnB ofzoiets, want we moesten heel stil zijn. Veel gebabbeld is er niet, maar dat was niet echt nodig.

Maar ik had goesting in de broek dus ben ik de uitdaging toch maar aangegaan. Liegen over leeftijd of niet, deze vrouw pijpte mij voorbij de 7de hemel. Ze zoog zo diep dat ik even dacht dat ik die arme vrouw aan het verstikken was. Een van de beter gekregen blowjobs moet ik zeggen. Op haar profiel stond dat ze 'bare' neukte, maar daar wou ze niet van weten. Dat het vanonder zo strak zou zijn, dat had ik ook helemaal niet verwacht. Het was zo strak zelfs dat het geen twee minuten duurde voor ik daadwerkelijk klaarkwam toen ik haar op z'n hondjes nam
Na dit alles nog een zeer degelijke massage gekregen tot het moment dat ze opnieuw aan mijn pistool wou zuigen. Ze heeft mij al zuigend, rukkend en prostaat masserend nog eens doen klaarkomen.

geen groot herhalingsgevaar, maar aan die blowjobs zal ik zeker nog eens terugdenken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan