- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/thai-massage-walem-met-emy-back-in-business.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vlot afspraak kunnen maken met Emy via WA. Blijkbaar rechtstreeks met de dame. Als je iemand zoals op de foto's in de advertentie verwacht, doe je best geen moeite. De andere opgegeven kenmerken, inclusief de leeftijd, kloppen maar de foto's zeker niet.
Toch gebleven want Emy heeft, zoals Bo in Rumst, een aantrekkelijke lieve uitstraling en een mooie glimlach. Al moet ik bekennen dat hoe ouder ik word, hoe meer dames ik aantrekkelijk vind
.
De massage is traditioneel goed. Je spieren worden echt onder handen genomen. Zou het durven vergelijken met een sportmassage. Ik kan hier wel van genieten. Maakte eerst de bedenking dat het erotische gedeelte waarschijnlijk niks ging worden maar schijn bedriegt want het erotisch gedeelte was meer dan prima (HJ, PZC). Op een zeker moment glijdt ze ook met haar tong over je lichaam, heel leuk en het duurde even voordat ik besefte wat ze nu eigenlijk aan het doen was
. Je kan bovendien probleemloos aangeven wat je lekker vindt, haar Engels is goed.
Dus het huis van de grootmoeders in Walem heeft een kleindochter op bezoek. (deja vu van Saenthong hier
).
Emy vertelde wel dat ze vanaf de 28ste 3 weken met vakantie ging.
Toch gebleven want Emy heeft, zoals Bo in Rumst, een aantrekkelijke lieve uitstraling en een mooie glimlach. Al moet ik bekennen dat hoe ouder ik word, hoe meer dames ik aantrekkelijk vind

De massage is traditioneel goed. Je spieren worden echt onder handen genomen. Zou het durven vergelijken met een sportmassage. Ik kan hier wel van genieten. Maakte eerst de bedenking dat het erotische gedeelte waarschijnlijk niks ging worden maar schijn bedriegt want het erotisch gedeelte was meer dan prima (HJ, PZC). Op een zeker moment glijdt ze ook met haar tong over je lichaam, heel leuk en het duurde even voordat ik besefte wat ze nu eigenlijk aan het doen was

Dus het huis van de grootmoeders in Walem heeft een kleindochter op bezoek. (deja vu van Saenthong hier

Emy vertelde wel dat ze vanaf de 28ste 3 weken met vakantie ging.