Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAch, de Engelse taal is zo gewoon aan het worden hier, ik vind het prima hoor, wil je anders je naam veranderen naar bosbes ipv bleuberry.Ik weet niet of het hier hoort, maar het zal ongetwijfeld door een MOD verplaatst worden.
Ik zie steeds meer Engelstalige reviews op deze site.
Bij Hookers was de voertaal gewoon lekker Nederlands en werd anderstalig verwijderd.
Pas maar op om dit te melden.Ik geloof de Engelstalige reviews niet, alleen reviews in het Nederlands.
Ja maar dat zie je dan aan de zinsopbouw. Maar wat bij mij ook meespeelt is als het een account is die newbie is ofzo en dan maar 1 review heeft. Een echte GR-wandelaar gedraagt zich anders en die reviews vertrouw ik, maar Engelse reviews vertrouw ik voor geen centPas maar op om dit te melden.
Binnenkort gebruiken deze heren google translate of de vertaalknop, en dan zie je het niet meer onmiddellijk ...
Dat mag jij zeker vindenDat vind ik echt onzin.
Nederlandse reviews van dvps zijn meestal betrouwbaarder dan Engelse reviews. Dit komt omdat het moeilijk is voor buitenlanders om goede neprecensies in het Nederlands te schrijven. Ze kennen de Nederlandse taal en lokale uitdrukkingen niet goed genoeg.Ik zie niet waarom een Engelstalige review minder geloofwaardig zou zijn.
Ja! Geweldig!Ach, de Engelse taal is zo gewoon aan het worden hier, ik vind het prima hoor, wil je anders je naam veranderen naar bosbes ipv bleuberry.
Er zijn hier ook belgen dat wil ook zeggen franstaligen en ook duits. Dan heb je zeker in NL sex touristen. Die mensen spreken mss geen nederlands maar mss 2 talen. Hun moedertaal en engels. En die schrijven het in het engels omdat ze redeneren dat er meer mensen engels zullen begrijpen dan. Frans, duits of what ever.Nee dat zeg ik niet maar IK vertrouw het dan niet: mijn mening. Het komt bij MIJ niet binnen. Misschien wel voor een ander, maar we zijn hier in Nederland.
Ik hou geen pleidooi. Geef alleen aan dat het me opvaltJa! Geweldig!
Komt hier als 'Blueberry'... een pleidooi houden voor de Nederlandse taal!
In de forumregels staat Nederlands of Engels.Ik hou geen pleidooi. Geef alleen aan dat het me opvalt
Maar als dat door een forumfiel niet gewaardeerd wordt sorry dan
Ik ben hier gewoon in België hoorNee dat zeg ik niet maar IK vertrouw het dan niet: mijn mening. Het komt bij MIJ niet binnen. Misschien wel voor een ander, maar we zijn hier in Nederland.