WHEM Era Filomena

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Era geeft fantastische massages. Ze gebruikt ook bijv. veertjes. Of een handdoek die ze zo langzaam over je heen trekt dat de lekkere rillingen van je kruin tot tenen zitten. Ze is rustig, enthousiast, vol concentratie en gezellig. Als je goede prijs prestatieverhouding wilt is ze goede keuze. Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar ik denk dat Era degene die op tafel ligt bovengemiddeld goed aanvoelt, in ieder geval mij. En na afloop altijd samen een kopje koffie. Je merkt aan alles dat ze het leuk en fijn vind om te doen.
 
Diverse keren bij haar geweest en het bevalt me prima, ook tweemaal met haar naar een swingers club geweest, dat was pas leuk en gezellig. Door mijn verhuizing al een poosje niet bij haar geweest en nu wil ik het weer gaan vragen. Ik doe meestal de lange sessie en dan die massages wow geweldig. Idd niet de jongste maar super lief en ervaren. O ja, ik heb er ook wat sm bij dat is super. Ga naar toe en laat het over je heen komen (letterlijk)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan