Recensie Erica, Oostende 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Erik999

Wandelaar
52
11/07/22
38
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/your-dream-erica.html
Totale kosten (in euro)
150
In mijn zoektocht naar een mooi meisje in Oostende kwam ik vandaag Erica tegen. Een beetje te mooi om waar te zijn dacht ik maar ik besloot haar toch te contacteren. Op de foto's zag ik een petite meisje uit Wit Rusland met een a cupje. Tijdens de chat stuurde ze me spontaan een recente foto wat me overtuigde dat de foto's wel degelijk echt waren. Op rl is haar haar gestyled en veel make-up. In het echt is haar haar wilder en zonder schmink vind ik haar nog knapper. Ze is eerder verlegen en haar leeftijd van 21 zou wel eens kunnen kloppen. Ik denk nog niet zo lang in de job. Ze rookt echter wel. Ze kleed zich uit op haar slipje na en begint me uitvoerig te zoenen. Niet diep maar ook niet oppervlakkig. Onze tongpartij duurt zonder overdrijven 10 minuten. Nog nooit meegemaakt. Ondertussen kan ik haar strelen en met tietjes en tepeltjes spelen. De sex is heerlijk en ik kom zalig in haar klaar. Ze spreekt amper Engels en begrijpt enkel courante woordjes. Zinnen beantwoord ze met no understand. Na de sex komt ze nog lang bij me liggen. We knuffelen en ze houdt me stevig vast. Ze geniet zichtbaar van dit intiem moment.
Wie houdt van tederheid ena een knap slank, jong lichaampje, kan ik haar zeker aanbevelen. Lieverdje.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/your-dream-erica.html

Zowat heel Oostende is goed bereikbaar met het OV!
De trein stopt pal bij het centrum... en de kusttram doorkruist de halve stad (die trouwens echt niet zo groot is)

Terug
Bovenaan Onderaan