Recensie Erika, Haus Nr 5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjomp

Stamgast
Forumpionier
497
02/07/21
578
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
279
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond eens een nieuwe meid geprobeerd. Erika, over haar had ik op een Duitse tegenhanger van die forum al goeds gelezen en daarom durfde ik het wel aan om een eerste keer direct voor 90 minuten te gaan.

Goed, wat zal ik zeggen. Erika is een knappe slanke meid, asblond haar tot net iets over de schouder. D'r Sloveense afkomst klopt niet en de ik denk dat ze richting de 30 gaat ipv 26. Dit klinkt misschien "alarmerend" voor sommigen, maar volgens mij wordt die ook deels vanuit "het huis" gedaan.

Terzake, zoals gewend net ontvangst, ditmaal door de dochter van de eigenaresse. Uiteraard eerst even naam en telefoonnummer en/of mailadres in een enveloppe achter gelaten en de handen ontsmet. Even een praatje en een update hoe het ging, na lange tijd. Ondertussen werd Erika geïnformeerd dat ik er was en niet veel later mocht ik haar volgen naar de kamer. Ze had leuke lingerie aan en terwijl ik daar naar keek liepen we naar kamer 5 (achter de bar, tegenover de voormalige bubbelbad kamer). Deze was overigens voorzien van nieuw sanitair, zodat deze kamer zich nu qua kwaliteit van het sanitair ook voldoet aan de hoge standaard daar.

Even beginnen met snel douchen en toen ik de kamer in kwam lag Erika al naakt op bed en werd verzocht naast haar plaats te nemen. "Nou, voorruit, omdat je zo aandringt" :LOL:
Ze vroeg me wat ik wou en met het antwoord "verras me/wat jij wil" nam ze geen genoegen. Zoenen/strelen, langzaam opbouwen, oraal, dan een ronde 1 en daarna zien we wel was iets waar ze wel genoegen mee nam en eigenlijk voegden we direct de daad bij het woord. Nu tongzoenen een extra is bij Hausnr 5 verwacht ik ook echte TZ als ik daarvoor betaal en dat is zeker het geval bij haar. Pijpen daarna was uitstekend, dit doet me meestal niet zo heel veel maar ik moest haar op een gegeven moment echt zeggen te stoppen omdat ik het niet langer vol zou houden.

Toen was het mijn beurt om haar oraal te verwennen, dat vond ze prima. Helaas had dat niet het resultaat wat ik hoopte, maar goed het zij zo. Later vertelde ze me ook wel dat beffen d'r nooit echt veel deed. Maar goed, een ander resultaat van beffen is dat ik weer wat verder van m'n hoogtepunt af was. Toen maar een condoom omgedaan en d'r in missio genomen. Hoe saai ook, dit toch wel m'n favoriete standje. Tijdens de daad d'r gezoend waarbij ze nog enthausiaster met d'r tong was dan tijdens het voorspel. Helaas al best snel het hoogtepunt bereikt.

Daarna wat gekletst, gezoend totdat ze over een massage begon. Daarvan heb ik uiteraard gebruik gemaakt. Daarna weer oraal. Dit doet ze op een geheel eigen wijze, maar de uitwerking is erg goed. Toen gevraagd of ze bovenop me kwam. Prachtig om te zien hoe zo'n lichaam op je op en neer gaat. Na enige tijd weer verder gegaan in missio. Gelukkig kon ik het nu wat langer volhouden. Al zoenend naar een hoogtepunt gewerkt.

Daarna liep het al mooi richting de eindtijd. Rustig nog wat tegen elkaar aan gelegen, gezoend. Ik was d'r laatste voor die dag/week. Ze zou nog een half uur moeten tot sluitingstijd maar had niet veel zin meer en maakte ook niet echt aanstalten om me onder de douche te krijgen, geen tijdsdruk dus.


Kosten 90 minuten: €230 + 2 extra's à €20
Wat betreft communicatie, op d'r Duits had ik niet heel veel aan te merken, maar gaandeweg kwam ter sprake dat ze in Engeland woont. Gevraagd of ze dan niet liever Engels sprak en dat deed ze. Dus de rest ging verder in het Engels. Ze heeft humor, houdt er van als je wat met haar dolt en is eerlijk.
 
Uiteraard eerst even naam en telefoonnummer en/of mailadres in een enveloppe achter gelaten en de handen ontsmet.
Hoezo moet je daar je persoonlijke gegevens achterlaten in die club?
Zou daar zelf nooit aan beginnen. Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om mijn telefoonnummer en persoonlijke gegevens achter te laten in een bordeel.
En man, wat een geld kost het daar tegenwoordig om nog iets van goede service te krijgen. 270 euro vind ik persoonlijk niet echt een koopje! Voor hetzelfde geld zit je tegenwoordig 2 dagen in een saunaclub en neuk je 4 dames en krijg je nog eten, drinken en uitgebreide wellness op de koop toe.
 
Hoezo moet je daar je persoonlijke gegevens achterlaten in die club?
Zou daar zelf nooit aan beginnen. Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om mijn telefoonnummer en persoonlijke gegevens achter te laten in een bordeel.
En man, wat een geld kost het daar tegenwoordig om nog iets van goede service te krijgen. 270 euro vind ik persoonlijk niet echt een koopje! Voor hetzelfde geld zit je tegenwoordig 2 dagen in een saunaclub en neuk je 4 dames en krijg je nog eten, drinken en uitgebreide wellness op de koop toe.
Dat was ten tijde van Corona ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan