Recensie Marina, Haus nr 2B/5, Rheine/Nordhorn 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
649
05/07/21
1.009
38
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Marina, herkunft: Engeland. Binnen 30sec was het al duidelijk dat het een duitse dame is.
Op de foto's ziet ze er stukken beter uit dan in het echt. Ze heeft zeker maat 38 (geen 36/38), haar cup-b was meer een cup-a en niet echt mooi en haar huid is niet gaaf (veel pukkels en zwarte bultjes), wat op de foto's allemaal niet te zien was.

1e opvallende was dat na de geldoverdracht en ze na 2min terugkwam op de kamer mij geen badkamer gang werd aangeboden. Bij terugkomst begon meteen de actie. Nou ja, actie, ik vond het redelijk behoudend. Ze leek er verder op uit om zo snel mogelijk na het hoogtepunt toe te werken. Van de geboekte 30min zorgde ze al na 10min dat er na het hoogtepunt toegewerkt werd, pijpen terwijl afgesproken heeft ze niet gedaan. Dus hoopte daarna nog op een lekkere rugmassage. Helaas, ze ging naast me op bed zitten en kletste wat over koetjes en kalfjes tot de 30min om waren. Wel een vriendelijke dame, maar dat is het minimale wat je mag verwachten als je hier een dame boekt voor het betaalde geld.
Jammer, de afgelopen maanden vooral veel goede bezoekjes gehad, maar dit was een tegenvaller.

Ze beëindigde het gesprek dat ze dit doet naast een gewone baan en alleen af ten toe in deze club werkt. Haar prestatie was inderdaad van het niveau amateuristisch.
Normaal kun je bij de theke nog aangeven hoe je bezoek is geweest. Echter bij verlaten was het spitsuur en de theke was druk om 2 andere klanten binnen te laten, zonder dat de klanten elkaar konden zien. Dus dit was ook nog net een moment dat de theke een keer niet vroeg hoe het bezoek was geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan