Recensie Erika trans, Amsterdam, Bloedstraat 14 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
01/07/21
1.734
93
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
niet aanwezig
Totale kosten (in euro)
100 €
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag twee weken geleden trans Erika bezocht in de Bloedstraat 14 in Amsterdam.

Ze heeft een wat getint uiterlijk, ziet er wel geil uit en wat mysterieus.

Ik wilde vandaag geneukt worden, dus ik naar binnen voor 50€ zonder echt goede afspraken.

Ze zat eerst nog wat te kutten met een mondkapje en ik moest de mijne ook op.

Werd eerst door haar gepijpt, dat gaat niet met een mondkapje en later heb ik haar ook gepijpt.

Ze heeft een forse lul als die stijf is minder dan 20 cm maar wel lekker dik.

Ze neukte mij in mijn keel tot ik moest gaggen.

Daarna over tot neuken met condoom erom.

Ik werd echt lekker door haar geneukt met een kussen onder mijn kont.

Tijdens het neuken deed ze haar mondkapje weer op.

Ik werd wat beter gepositioneerd en ze begon mij harder te neuken en aan mijn stijve pik te trekken.

Om mij geiler te maken probeerde ze wat voorzichtige wurgsex op mij toe te passen, ondertussen stevig door neukend in mijn kontje.

Op een gegeven moment kwam ik spuitend klaar.

Tijd voor de schoonmaak met veel keukenpapier, daarna nog effe wassen aan de wasbak.

Haar nog 50€ extra betaald, die ik eerder beloofd had.

Ze is niet echt knap, maar haar mysterieuze geilheid maakt veel goed.
 
Laatst bewerkt:
Erika werkt nu aan de rechterkant in de Bloedstraat? Vlakbij waar Dominique soms werkt? Niet meer de 3e kamer op straatnivo vanaf de gracht gelopen? Ik vond Erika altijd wel goed, voor 50 euro. Maar als ze nu (nadat ze altijd meteen een condoom om haar en mijn lul doet) ook al met een mondkapje op sex heeft, dan zie ik teveel nadelen.
 
Iemand nog bij Erika binnen geweest? Dat ze meteen een condoom om haar en mijn lul doet, is nog goed. Maar doet ze nog steeds een mondkapje op en dan moet de klant ook een mondkapje op? Ik HAAT mondkapjes, maar in de winkels en trein verplicht. Tijdens sex (waar ik haar voor betaal!) mondkapje op, gaat mij véél te ver. Als ze de mondkapjes weg laat, stap ik misschien weer eens bij haar naar binnen. Overigens heb ik haar alleen in de 3e kamer aan de linkerkant op straatniveau (naast Karina en vanaf de gracht gelopen) zien werken. Nummer 14 is aan de andere kant, waar Dominique (on)regelmatig werkt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
groter dan gemiddeld
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag (Hemelvaartsdag) weer eens gewandeld op de Wallen. Was behoorlijk druk in Amsterdam, maar helaas werkten er niet veel 'dames' achter de ramen. Ik heb tig keer door de Bloedstraat gewandeld en zag, dat Erika in ieder geval vrij was. Kon helaas niet van Bettina gezegd worden, want ik bleef een dicht gordijn zien. Uiteindelijk dus bij Erika naar binnen gestapt. Vroeger tig keer bij haar geweest. Erika praat goed Nederlands. Ik betaalde haar 50 euro en Erika was in een poep en een scheet naakt. Ik vind haar er nog steeds perfect uitzien, met haar grote (silliconen) borsten. Minpuntje is, dat ze altijd meteen een condoom om haar en mijn lul doet. Na even aan haar lekkere borsten gelikt te hebben, heb ik haar een tijdje (mc, helaas) gepijpt. Haar lul werd steeds stijver en dat maakte me al behoorlijk geil. Na een tijdje gingen we liggen op het bed, waarna ze (nadat ik de poppers had gesnoven) tussen mijn benen kwam zitten. Toen kon het feest beginnen. Ze drukte haar lul (mc) rustig mijn aars in. Nog steeds een geweldig gevoel! Daarna begon ze me steeds sneller haar lul in mijn aars te stoten. Na een tijdje pakte ze mijn lul (mc) vast en trok me af, terwijl ik steeds dichter bij een (te snel) orgasme kwam. Na (té) korte tijd kwam ik geweldig klaar. Maar dat ontging Erika blijkbaar, want die ging door met stoten. Keek toch even naar mijn lul, die toch niet al te snel slap werd. Lachend gaf ik aan, dat ik al klaargekomen was. Trok ze meteen haar lekkere lul eruit? Gelukkig niet! Ze ging nog een tijdje lekker door met langzaam haar lul in mijn aars te duwen. Toen vroeg ze 'stoppen?'. Waarna ik aangaf, dat ze als het aan mij lag nog een tijdje door mocht gaan. Lachend stopte ze toch en we kleedden ons allebei weer aan. Toen ze de deur opendeed zag ik meteen, dat Bettina's gordijnen wél open waren. Ze zag me en keek beetje boos. Zij had geluk, dat ze een drukke dag had. Lekker voor haar, maar op een gegeven ogenblik blijf ik niet meer wachten. Mijn dag was toch goed, want de sex met Erika was zoals altijd perfect. Helaas zonder zoenen e.d. en pijpen met condoom, maar zelfs mét poppers weet Erika mij altijd té snel een geweldig orgasme te bezorgen!
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18 cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de verandering eens op vrijdag een wandeling op de Wallen gemaakt. Aanbod viel helaas wéér tegen. Betina werkte en was beschikbaar, maar doordat zij meteen een wegwerpgebaar maakte, was bij haar naar binnen gaan geen optie. Zij is nog steeds boos, omdat zij me de week ervoor bij Erika naar buiten zag stappen. Doordat bij haar steeds de gordijnen dicht waren. Paloma werkte deze vrijdag niet, en Karina ook niet, Dominique wel en nog 1 in de Gordijnensteeg. Ondertussen had ik besloten om toch weer bij Erika naar binnen te gaan. Na een tijdje ging haar deur open en ik stapte meteen naar binnen. Deze keer gaf ik haar 70 euro. Nadat ook ik uitgekleed was, begon ik eerst even aan die lekkere tepels van haar grote tieten te likken. En toen redelijk snel begonnen met het pijpen (mc) van haar nog slappe lul. Nam haar lul helemaal in mijn mond, maar gebeurde in het begin niet veel. Toen gaf ze aan, dat ik moest gaan liggen, waarna ik haar zak moest likken. Dat deed ik en ondertussen deed zij ook een condoom om mijn lul. Ze kwam met haar lul boven mijn gezicht zitten, zodat ik haar beter kon pijpen en likken. Door het likken van haar haarloze zak (en dat Erika zichzelf aftrok) was haar lul keihard geworden. Dus duwde ze haar lul zo ver mogelijk mijn keel in. Gevolg was tranen in mijn ogen en kotsneigingen. Erika vond dat blijkbaar lekker, want ze herhaalde dat meerdere keren. Totdat het tijd was voor de echte sex. Dus ging ze tussen mijn benen zitten. Daar maakte ik meteen gebruik van, door weer ff aan die lekkere tieten te voelen en haar tepels te likken. Nadat ik aan de poppers gesnoven had (waarbij Erika dit keer met haar gezicht vlakbij mijn gezicht kwam), ging ik liggen. Ze duwde eerst mijn benen naar achteren en die moest ik vasthouden, zei ze. Daarna duwde ze langzaam haar keiharde lul (mc) in mijn aars. Waarna het echte genieten kon beginnen. Erika geniet er altijd zelf ook van. Al snel trok ze mijn lul weer af, terwijl ik die heerlijke lul in en uit mijn aars voelde gaan. Deze keer duurde het gelukkig iets langer, voordat ik klaarkwam. Erika bleef doorpompen, terwijl ze mijn lul (mc) aftrok. Aan haar gezicht kon ik zien, dat zij ook dichtbij een orgasme was. Door die geile blik in haar ogen en haar pompende lul in mijn aars, trok ze me naar een geweldig orgasme. En vlak erna kwam zij ook klaar en ontspande meteen. Maar ze haalde haar lul niet meteen uit mijn aars. Eerst kwam ze weer helemaal op me liggen en neukte me korte tijd in een behoorlijk tempo door. Heerlijk gevoel is dat en zij geniet er ook van. Daarna toch langzaam haar lul eruit en einde van weer een heerlijke sexsessie. Op de één of andere manier vindt Erika mijn kont altijd érg lekker en ik vind haar altijd érg lekker neuken. Voor tijdens en erna weer wat gekletst over Betina. Die heeft me vandaag dus wéér bij Erika naar binnen en buiten zien gaan. Met Erika dus gelachen, over dat Betina boos op mij is. Erika heeft me tig keer bij een andere shemale naar binnen zien stappen. Zij is niet zo gek om daar boos over te zijn. Redelijke kans, dat ik de komende tijd wéér bij Erika naar binnen ga stappen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst Erika ontdekt en kan nu al geen genoeg van haar krijgen en zij volgens mij ook niet van mij. Ik begin altijd om haar lekker hard te pijpen en haar ballen te likken waar ze snel erg hard van word. Eenmaal ready vraagt ze of ik wil gaan liggen waarna ze me langzaam begint te penetreren maar dit in een steeds sneller tempo doet. Ik zelf ben niet de zwaarste man, dus soms vind ze het lekker om me diep anaal door te stoten terwijl ze me optilt en ze heerlijk in me nekt zit te zoenen. Vaak kom ik sneller klaar dan Erika wat zij erg balen vind en dan aan me vraagt of ze me door mag blijven neuken, waar ik uiteraard geen nee tegen kan zeggen. Ze heeft me nu al een paar keer aangeboden om zelfs na het klaarkomen voor een 2e ronde te gaan, wat ik tot nu toe heb afgeslagen omdat ze me zo heerlijk/hard onderhanden heeft genomen. Ik kan haar niet anders omschrijven als een ware seks godin die je alle hoeken van de kamer kan laten zien.
 
Komt Erika uit Ecuador? Ik kwam op een dinsdag in November 2022 bij (bloedstraat #14 geloof ik) een blonde shemale uit Ecuador met nepborsten en een niet al te lange lul maar wel een erg dikke voor mijn eerste keer(ik gok 4-5cm). Ze spoorde me aan om met haar haarloze zak te spelen en ze wilde mijn keel ook goed diep penetreren. Anaal deed ze rustig aan in het begin en na een tijd begon ze goed door te stoten in missio en ook in doggy met een lichte wurghouding waarna pronebone waarbij ze met mijn prostaat speelde. Ze had een goed uithoudingsvermogen en een mooi strak lichaam. Ze had volgens mij langer blond haar. Een andere keer liep ik er langs en toen had ze een korter kapsel (neklengte). 50euro neergelegd.
 
Erika werkt nooit in Bloedstraat 14 en is niet blond. Misschien een andere Erika? De bekende Erika werkt in de 3e kamer aan de linkerkant in de Bloedstraat, op straatniveau (vanaf de gracht). Bij die Erika altijd alles met condoom.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan