Erofeestjes Greedy Girls (Breukelen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lopen er ook echt jonge meiden van tussen de 20 tot 25 rond? Wat megageil! Niet dat ik met mijn 53 ook maar enige kans zou maken maar het lijkt me wel goddellijk om te zien hoe zo'n jonge godin zich laat bukkakeren...
 
Er loopt van alles rond Mick. Vanaf 25 tot 55 denk ik. Ik was erbij vorige week.
Al bij binnenkomst hing er al een prettige opgewonden sfeertje. Even wat gedronken bij de bar en daarna naar boven waar al volop actie was. Ik kroop bij een stelletje die al lekker bezig waren. Er stonden mannen en vrouwen toe te kijken en een enkeling deed ook mee. Ik werd door haar gepijpt. Mijn piemel was keihard en stond kaarsrecht.. ik kwam bijna in haar mond maar wist het even uit te stellen tot ik in mijn hand klaarkwam:rolleyes:

Daarna nog even bijgekomen en nog heerlijk gesext met een paar andere leuke dames. Was een goed feestje!

Wie was er ook?
 
Ik mocht 3 februari ook van de partij zijn. Om ongeveer 21.00 uur kwam ik binnen en na me omgekleed te hebben richting de bar. Daar was het behoorlijk druk met mannen, maar ook met heel veel (mooie) vrouwen..Na een drankje te hebben gedaan was het tijd om de club even te verkennen. Voor de conclusie kan je ook naar beneden scrollen.

Tegenover de bar heel veel matrassen, die nog leeg waren. Verder wat banken en nog een andere plek met matrassen. Op de banken zaten wat stelletjes die elkaar al lekker aan het opwarmen waren. Boven verschillende bedden met plek voor meerdere stellen en ook wat kamertjes (waarvan een een wand had met gaten op zekere hoogte). Nog een verdieping hoger was ook nog een kamertje, met de de mogelijkheid om vastgebonden te worden.

Toen ik weer terugliep naar beneden even bij een stel gekeken in een kamer met een glazen wand. Ze waren lekker met elkaar bezig en ik mocht er bij komen. Heerlijk werd ik door haar gepijpt en al snel was er een condoom nodig en kon ik haar op zijn hondjes neuken. Ondertussen pijpte ze haar partner en ik had zicht op haar heerlijke kont... met buttplug.

Na een tijdje maar plaats gemaakt en weer terug naar de bar. De matrassen werden ook in gebruik genomen en na een tijdje passief van de actie te hebben genoten vond ik het tijd om ook mee te gaan doen. Netjes wachtte ik mijn beurt af en al snel was er een hand van een van de dames die mijn pik vastpakte. Ondertussen pijpte ze een andere pik en werd ze geneukt door een derde. Heerlijk om hier onderdeel van te zijn. De dame die naast haar lag vond het echter tijd om mij te gaan pijpen en zo raakten allerlei lijven behoorlijk met elkaar verstrengeld. Degene die haar neukte was klaar en ik wilde wel weten hoe nat ze was. En dat was ze. Na wat vlug vingerwerk kwam ze heerlijk spuitend klaar. Na een fijne knuffel melde ik me weer bij de dame die mijn pik eerder al had vastgehad. Ook zij was enorm nat. Ze ging op haar rug liggen en we hebben heerlijk geneukt. Daarna was het weer tijd voor een drankje.

Ronde drie was op de tweede verdieping. Een dame zat op een bankje haar partner te neuken. Ik mocht haar likken en vervolgens op het bankje neuken. Daarna werd het enorm druk in de wat kleine ruimte. Vele mannen volgden mij op. Heerlijk om te zien.

Op de eerste verdieping genoten van twee stellen. Naast elkaar op het bed lagen twee vrouwen te genieten van hun partner. Lastig om daar stoicijns bij te blijven staan kijken, maar gelukkig maakte oogcontact met een van de dames duidelijk dat anderen welkom waren. Ze was enorm nat en geil, waardoor mijn hele hand bijna in haar poes verdween. Nadat ze een demonstratie squirten had gegeven neukte ik haar. Onverstelbaar lekker kwam ik in haar klaar.

Dorstig door al dat vocht weer naar de bar. Vanaf de kruk viel mijn oog op een prachtige dame op de matrassen. Ze was me al eerder opgevallen door haar knappe gezicht, mooie uitstraling, strakke billen en mooi (siliconen) borsten. Ze werd verwend door meerdere heren en toen mijn glas leeg was ben ik ze maar gaan versterken. Al snel was ik aan de beurt om haar te neuken terwijl ze op haar rug lag. Doordat een collega iets in de weg zat (omdat zij hem dan beter kon pijpen) was het richten wat lastiger. Daarop besloot zij dat hij dan maar in haar kont moest...heerlijk!

Het was ondertussen een uur of 11 en er was geen moment geweest dat er geen actie was. Ik denk dat er wel 50 dames waren, die ik ook bijna allemaal bezig heb gezien. De laatste dame waar ik extra heb van mogen genieten trof ik op de eerste verdieping. Ik vond het eigenlijk wel mooi geweest, tot ik haar zag. En zij zag een donkere collega en al snel waren ze samen aan het zoenen. Ik vond het een mooi schouwspel en ging naast ze op een bankje zitten. Zij pijpte de andere man en vervolgens nodigde ze hem uit om haar te neuken. Hij deed het van achteren terwijl zij op het bankje steunde. Zij leek van stevig te houden en hij deed dat zeker. Haar geluid maakte duidelijk dat ze genoot en ik was een soort kussen voor haar zodat ze niet geplet werd. Toen hij klaar was zei ze me dat ik haar gered had en nam vervolgens met de rug naar me toe plaats op mijn schoot. Ik neukte haar terwijl ik zag hoe ze andere pijpte. Toen ik bijna klaarkwam draaide ging ze van me af en draaide ze zich weer naar mij toe. Ze pijpte me en ik kwam weer ontzetten lekker klaar...

Het was een topavond. Heel veel aantrekkelijke vrouwen. Heel veel actie. Het was gezellig en ik heb geen haantjes meegemaakt.

Hier ga ik zeker terugkomen, als MissX dat goedvindt.
 
Afgelopen vrijjdag naar de Sluts & Studs avond geweest. Het was mijn eerste keer en ik was er al vroeg. Er hing een super relaxte sfeer en ik zag al aardig wat mooie vrouwen lopen. Een mooie meid van in de twintig probeerde de Sybian en dat was voor de mannen natuurlijk erg interessant. Op de matrassen lag een stel te neuken. Rond 21:15 uur moest ik helaas weg en dat was waarschijnlijk vlak voordat de actie begon. Jammer!!
Het was voor mij een eerste kennismaking met de swingerswereld en hoewel ik mijn vrouw nooit mee ga krijgen, zal ik zeker nog een keer komen!
Waarschijnlijk in april, als Miss X me toelaat😉.
 
Erofeestjes..

Erg benieuwd naar wil er graag een keer heen,....

Krijg reeds allang de nieuwsbrief, en allang van plan erheen te gaan, maar:
Als ik de site lees krijg ik de indruk dat (alleen) het type sixpack-mannen een kans hebben om te worden geselcteerd...of ben ik nu te kort door de bocht?

Ik ben geen sloeber of overmatige vetzak, verzorgd en potent, en uiteraard vrouwvriendelijk en beschaafd..
Maar: ik ben geen macho, geen tattoos of wahatever..wel een prettige geile man.
Toch ben ik onzeker: ik heb een iets wat zichtbare fysieke beperking bijvoorbeeld en ben brildragend...
Het selectiebeleid kan ik beslist waarderen...

Wie kan mij misschien wat geruststellen?..er komen toch zeker ook gewone mensen?...of zitten zowel de vrouwen en ook de mannen die worden toegelaten boven het gemiddelde van fysieke schoonheid om het maar ff zo te noemen...
Ik ben 57..is dat nog een beetje gangbaar..of zou ik alleen al op leeftijd mss al geen kans maken..

Benieuwd naar de reakties, en bedank allemaal alvast!!!
 
Organza is een zeer leuek en relaxte / verslavende club om de gehele avond de ballen uit je broek te neuken. voor de corona was het allemaal wel nog iets beter. maar voor een leuke gezellige geile avond sinds na de corona heb ik het nog nergens beter gezien! laatste keer was ook weer geweldig. we zijn alleen vergeten ons nummer door te geven aam bepaalde meiden en koppels. dus als je ons nog ergens kan herinneren? wees niet bevreesd contact op te nemen. Marlon43 & Naomie24 Utrecht [email protected]
Hoi..ik heb zonet ff een bericht geplaats...ben best benieuwd naar de reaktie die erop komen....kunnen/willen jullie er mss iets over vertellen..?
groetjes
 
Afgelopen vrijjdag naar de Sluts & Studs avond geweest. Het was mijn eerste keer en ik was er al vroeg. Er hing een super relaxte sfeer en ik zag al aardig wat mooie vrouwen lopen. Een mooie meid van in de twintig probeerde de Sybian en dat was voor de mannen natuurlijk erg interessant. Op de matrassen lag een stel te neuken. Rond 21:15 uur moest ik helaas weg en dat was waarschijnlijk vlak voordat de actie begon. Jammer!!
Het was voor mij een eerste kennismaking met de swingerswereld en hoewel ik mijn vrouw nooit mee ga krijgen, zal ik zeker nog een keer komen!
Waarschijnlijk in april, als Miss X me toelaat😉.
Hoi...zonet heb ik een bericht geplaats odat ik er graag heen zou gaan...kan/wil jij mij iets vertellen n.a.v mijn bericht??
Dank je alvast!
 
Erofeestjes..

Erg benieuwd naar wil er graag een keer heen,....

Krijg reeds allang de nieuwsbrief, en allang van plan erheen te gaan, maar:
Als ik de site lees krijg ik de indruk dat (alleen) het type sixpack-mannen een kans hebben om te worden geselcteerd...of ben ik nu te kort door de bocht?

Ik ben geen sloeber of overmatige vetzak, verzorgd en potent, en uiteraard vrouwvriendelijk en beschaafd..
Maar: ik ben geen macho, geen tattoos of wahatever..wel een prettige geile man.
Toch ben ik onzeker: ik heb een iets wat zichtbare fysieke beperking bijvoorbeeld en ben brildragend...
Het selectiebeleid kan ik beslist waarderen...

Wie kan mij misschien wat geruststellen?..er komen toch zeker ook gewone mensen?...of zitten zowel de vrouwen en ook de mannen die worden toegelaten boven het gemiddelde van fysieke schoonheid om het maar ff zo te noemen...
Ik ben 57..is dat nog een beetje gangbaar..of zou ik alleen al op leeftijd mss al geen kans maken..

Benieuwd naar de reakties, en bedank allemaal alvast!!!
Je hoeft je nergens voor te schamen of wat dan ook , er komen gewoon normaal hele relaxte publiek iedereen krijgt een eerlijke kans bij organisatie erofeestjes meld je aan als je uitgenodigd wordt ga gewoon en zo niet wordt je vast voor een andere feestje uitgenodigd echt iedereen krijgt een eerlijke kans , het zijn top mensen 👍🏻👍🏻👍🏻
 
Je hoeft je nergens voor te schamen of wat dan ook , er komen gewoon normaal hele relaxte publiek iedereen krijgt een eerlijke kans bij organisatie erofeestjes meld je aan als je uitgenodigd wordt ga gewoon en zo niet wordt je vast voor een andere feestje uitgenodigd echt iedereen krijgt een eerlijke kans , het zijn top mensen 👍🏻👍🏻👍🏻
thanxs voor jouw eerlijke bericht
 
Ik ben geen sloeber of overmatige vetzak, verzorgd en potent, en uiteraard vrouwvriendelijk en beschaafd..
Maar: ik ben geen macho, geen tattoos of wahatever..wel een prettige geile man.
Toch ben ik onzeker: ik heb een iets wat zichtbare fysieke beperking bijvoorbeeld en ben brildragend...
Het selectiebeleid kan ik beslist waarderen...

Wie kan mij misschien wat geruststellen?..er komen toch zeker ook gewone mensen?...of zitten zowel de vrouwen en ook de mannen die worden toegelaten boven het gemiddelde van fysieke schoonheid om het maar ff zo te noemen...
Ik ben 57..is dat nog een beetje gangbaar..of zou ik alleen al op leeftijd mss al geen kans maken..

Benieuwd naar de reakties, en bedank allemaal alvast!!!
Hoi spanningzoeker als ik jou was zou ik eerst een kleine gangbang proberen
Je bent 57 en onzeker ben bang dat je dan bij erofeestjes een beetje overdonderd wordt.
 
Geen dank , laat je ervaring achter als je geweest bent alsjeblieft lijkt mij wel leuk om jou ervaring te lezen ik persoonlijk heb het altijd naar mijn zin gehad daarzo tot spreeks 👍🏻
doe ik
Hoi spanningzoeker als ik jou was zou ik eerst een kleine gangbang proberen
Je bent 57 en onzeker ben bang dat je dan bij erofeestjes een beetje overdonderd word
super dat je reageert.. .ik heb alles meegemaakt..sexslavinnenparty belgie, thuisfeestjes met wap en noem maar op..nee, wat dat betreft ervaring te over.....
Wat mij benauwt is de indruk van een naar mijn gevoel selectief selectiebeleid bij Organza, in die zin dat alleen de perfecte man en vrouw samen worden gebracht....door eerst ook en vooral als het om de mannen gaat een foto en motivering te vragen, DAAR zit mijn punt. ...wat is zeg alle ervaring, daar zit de knel niet...
groet
 
Hoi...zonet heb ik een bericht geplaats odat ik er graag heen zou gaan...kan/wil jij mij iets vertellen n.a.v mijn bericht??
Dank je alvast!
Hoi. zpals anderen ook aangaven komen er allerlei soorten mensen en hoewel ik nog helemaal geen ervaring heb met swingersclubs, vond ik de sfeer erg prettig. Zoals ik zei moest ik net voordat de actie begon weg. Ik hoop dat ik op 7 april alsnog de actie mee kan maken. Ik heb geen verwachtingen, dan kan het alleen maar meevallen.😉
 
doe ik

super dat je reageerd...ik heb alles meegemaakt..sexslavinnenparty belgie, thuisfeestjes met wap en noem maar op..nee, wat dat betreft ervaring te over.....
Wat mij benauwt is de indruk van een naar mijn gevoel selectief selectiebeleid bij Organza, in die zin dat alleen de perfecte man en vrouw samen worden gebracht....door eerst ook en vooral als het om de mannen gaat een foto en motivering te vragen, DAAR zit mijn punt. ...wat is zeg alle ervaring, daar zit de knel niet...
groet
Zolang je enigszins een normaal gewicht hebt en een goede verzorging dan zal het geen probleem zijn. Verschil met 'normale' gangbang-feestjes is dat de dames zelf bepalen met wie ze seks willen hebben. Sommige meiden zullen iets minder kieskeurig zijn, anderen stellen wel hele hoge eisen. Er komen veel stellen en de diversiteit is groot.

Wij zijn twee keer geweest. De tweede keer heeft mijn vriendin alleen met meiden iets gedaan. Dat kan dus ook. Nadeel van Xtreme Greedy Girls is dat de muziek beide keren erg hard stond. Dat is erg jammer en wij vonden het weinig erotisch. Praten kon niet echt en je kreeg een piep in de oren. We gaan het nog eens een keertje proberen en dan conclusies trekken. Verder is de sfeer wel heel gezellig.
 
Zolang je enigszins een normaal gewicht hebt en een goede verzorging dan zal het geen probleem zijn. Verschil met 'normale' gangbang-feestjes is dat de dames zelf bepalen met wie ze seks willen hebben. Sommige meiden zullen iets minder kieskeurig zijn, anderen stellen wel hele hoge eisen. Er komen veel stellen en de diversiteit is groot.

Wij zijn twee keer geweest. De tweede keer heeft mijn vriendin alleen met meiden iets gedaan. Dat kan dus ook. Nadeel van Xtreme Greedy Girls is dat de muziek beide keren erg hard stond. Dat is erg jammer en wij vonden het weinig erotisch. Praten kon niet echt en je kreeg een piep in de oren. We gaan het nog eens een keertje proberen en dan conclusies trekken. Verder is de sfeer wel heel gezellig.
Dank je wel voor dit duidelijke verslag!... Heb best ervaring met een en ander, en vind het prettiger als de atmosfreer wat rustig is, ik ben helemaal eens dat dit de zin ten goede komt...het is ook prettig om normaal wat met elkaar kennis te maken.. ook dat geeft erotische lading!
 
Goedemorgen allen,
We zagen dat we hier in het forum werden besproken als partyorganisatie. Enorm leuk en fijn dat we reacties en reviews kunnen lezen om zo de Erofeestjes nóg leuker en actiever te maken.
We lezen al veel aannames, met name van single mannen, over ons selectiebeleid enz. die wellicht wat geruststellende uitleg behoeven.
Als er vragen of onduidelijkheden zijn dan zullen we daar dus zeker op reageren (wanneer we dat lezen dan, we zijn geen 24/7 online). Mailen kan ook altijd.
Veel plezier op dit forum, dit topic en wie weet ook op een Erofeestje?
Groet, Jolanda en Bas | Erofeestjes
 
Goedemorgen allen,
We zagen dat we hier in het forum werden besproken als partyorganisatie. Enorm leuk en fijn dat we reacties en reviews kunnen lezen om zo de Erofeestjes nóg leuker en actiever te maken.
We lezen al veel aannames, met name van single mannen, over ons selectiebeleid enz. die wellicht wat geruststellende uitleg behoeven.
Als er vragen of onduidelijkheden zijn dan zullen we daar dus zeker op reageren (wanneer we dat lezen dan, we zijn geen 24/7 online). Mailen kan ook altijd.
Veel plezier op dit forum, dit topic en wie weet ook op een Erofeestje?
Groet, Jolanda en Bas | Erofeestjes
Goedemorgen vriendelijke vriend Bas en Jolanda mijn lange haar in staart is er van af maar wordt nog steed's Antonio Banderas genoemd 😉😊groetjes en tot gauw fijne lieve mensen dat jullie zijn alleen maar liefde en respect naar jullie toe ❤️
 
Voor de onzekere mannen van een zekere leeftijd: schroom niet om een kansje te wagen. Want net zoals er veel jongere dames komen, komen er ook veel iets rijpere dames die nog in het bezit zijn van een hoog libido.
Het zijn niet enkel de fitboys die bij ons over de drempel komen (ze zijn er ook bij natuurlijk).
Onze doorbabe gooit alle aanmeldingen in een grote kom, haalt de mixer er doorheen en zo krijgen we altijd weer een hele mooie groep actieve mensen van alle soorten, maten, kleuren en ook leeftijden.
Het belangrijkste is dat je een goede uitstraling hebt en een positieve bijdrage kunt leveren aan de sfeer en actie. Uiteraard dit naast de standaard normen zoals goede hygiëne, dat safe-sex voor jou belangrijk is, onderling respect en niet alleen komt voor de goedkope wip maar voor het totale feestje. Voor een snelle wip met veel haantjes en ellebogenwerk kun je elders terecht.
 
Ik was er afgelopen vrijdag en mijn god wat een feest en gezelligheid. Echt fantastisch. Er was 1 dame met een rood pakje blond haar geweldig lichaam. Wat een dame was dat zeg.

Enig minpuntje. Handen wassen word niet veel gedaan. Toch een ding qua soa's als pik 6 bent die de vrouw aftrekt.
 
Enig minpuntje. Handen wassen word niet veel gedaan. Toch een ding qua soa's als pik 6 bent die de vrouw aftrekt.
Ik kan me voorstellen dat je dit als een risico ziet. Toch is de kans om op deze manier een soa op te lopen heel erg klein. Iemand moet besmettelijk zijn en er moet dan ook besmettelijk materiaal, bijv. vaginaal vocht of sperma, in direct contact worden gebracht met je plasbuis. Dat zal niet snel gebeuren. Om syfilis indirect met de handen over te dragen, lijkt me ook erg klein. Hiv-besmetting loop je op deze manier niet op.

Er is wel een kans als iemand een actieve herpesuitbraak zou hebben. Ook HPV (met name wratjes) zou je via handen kunnen overdragen.

… maar als je naar een gangbang gaat, moet je hier niet te veel bij stilstaan. Neem een paar voorzorgsmaatregelen.

Gebruik consequent een condoom bij het neuken; dan zijn de kansen al heel klein. Pak altijd een nieuw condoom als je van dame wisselt en ook als je twijfelt of het nog goed is (dus elke 15 minuten sowieso en gebruik een condoom op de goede manier). Desinfecteer/was je handen als je ook vingert en van dame wilt wisselen. Blijf vooral thuis als je 'rare' plekjes of wratjes hebt of andere klachten. Ga dan eerst naar de GGD of huisarts.

Als we allemaal een beetje om elkaar denken, dan blijft het leuk voor iedereen. 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan