Erofeestjes Greedy Girls (Breukelen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eu estive lá na sexta-feira passada e meu deus que festa e diversão. Realmente fantástico. Havia uma senhora de terno vermelho, cabelos loiros, corpo grande. Que senhora era aquela.

Qualquer menos. Lavar as mãos não e feto muito. Ainda uma coisa em termos de DSTs se você for pau 6 masturbando a mulher.
Any english speaker (non-dutch) on this events ?
 
Any english speaker (non-dutch) on this events ?
Yes, there are frequently English-speaking visitors on the events. They may be studying here temporarily or have professional engagements in the Netherlands. Generally, it's not an issue, as most people are proficient in English. Moreover, the language of love (sex) is universal. 😉 So, feel free to come (cum).
 
Yes, there are frequently English-speaking visitors on the events. They may be studying here temporarily or have professional engagements in the Netherlands. Generally, it's not an issue, as most people are proficient in English. Moreover, the language of love (sex) is universal. 😉 So, feel free to come (cum).
Sure, hope to be accepted by Ms. X 🥴
 
Hallo, kan iemand iets vertellen over de afkomst van de aanwezige single mannen? Is het voornamelijk een party met 'witte' single mannen of lopen er ook single mannen met een buitenlands achtergrond?
 
Het was een vraag. Heb het gehoord.
Er zullen vast wel mensen zijn die stiekem toch xtc of iets anders nemen. Dat heb je in elke uitgaansgelegenheid en kun je niet voorkomen. Maar het feest is als een no-drugsfeest opgezet. Wij hebben geen mensen gezien die overduidelijk iets hadden genomen. Mensen die afwijkend gedrag vertonen, zullen we vermijden en bij ongewenst gedrag ook meteen melden.
 
Mooie vragen hierboven die iedereen terecht mag stellen.
Over drugs: Er wordt veel 'geluld' over Erofeestjes, zelfs door mensen die ons nog nooit hebben bezocht (wij zien dat als een compliment).
Hoewel wij een drugsvrije party ambiëren is dat natuurlijk nooit 100% te garanderen. Elke club die beweert drugsvrij te zijn doet aan jokken.
Wij zien niet wat mensen vóór hun bezoek doen en wat er in die lockers ligt. Maar qua toezicht zijn we er streng op en spreken mensen direct aan. Overigens komt dat eigenlijk nooit voor.
Een legaal blowtje laten we oogluikend toe ter ontspanning (uiteraard alleen in de buitenruimte).
Maar 'over all' bestempelen we onze party's als 99% drugsvrij.

De vraag over onze bezoekers en hun huidskleur/afkomst: Wij begrijpen dat mensen met een bepaalde migratieachtergrond minder goed in de markt liggen dan anderen. We doen daar niet "woke" over door dat niet te benoemen. Het is simpelweg een feit want we horen dat regelmatig. Maar we selecteren daar zeker niet op!

Iedereen, ongeacht welke achtergrond dan ook, is welkom mits hij past binnen het profiel en, zeer belangrijk, de wensen van de overige gasten van die avond.
Onze Miss X is daar zeer zorgvuldig in bij haar voorselectie (niet voor niets doen we aan selectie en zijn we een besloten party).
En tijdens de party zelf zorgt ons team er altijd voor dat iedereen buitengewoon respectvol met elkaar om gaat. Ook de heren onderling. Wij zijn namelijk altijd zeer zuinig op onze gasten. En met name op de dames.
Zo hebben we ook een uitgebreid safe-sex protocol.

Wij willen graag kwalitatief onderscheidend zijn van andere clubs en organisaties door een grote groep mensen samen te brengen waarbij het altijd "klikt" en geen cluppie waar iedereen zomaar binnen kan lopen.
 
Mooie vragen hierboven die iedereen terecht mag stellen.
Over drugs: Er wordt veel 'geluld' over Erofeestjes, zelfs door mensen die ons nog nooit hebben bezocht (wij zien dat als een compliment).
Hoewel wij een drugsvrije party ambiëren is dat natuurlijk nooit 100% te garanderen. Elke club die beweert drugsvrij te zijn doet aan jokken.
Wij zien niet wat mensen vóór hun bezoek doen en wat er in die lockers ligt. Maar qua toezicht zijn we er streng op en spreken mensen direct aan. Overigens komt dat eigenlijk nooit voor.
Een legaal blowtje laten we oogluikend toe ter ontspanning (uiteraard alleen in de buitenruimte).
Maar 'over all' bestempelen we onze party's als 99% drugsvrij.

De vraag over onze bezoekers en hun huidskleur/afkomst: Wij begrijpen dat mensen met een bepaalde migratieachtergrond minder goed in de markt liggen dan anderen. We doen daar niet "woke" over door dat niet te benoemen. Het is simpelweg een feit want we horen dat regelmatig. Maar we selecteren daar zeker niet op!

Iedereen, ongeacht welke achtergrond dan ook, is welkom mits hij past binnen het profiel en, zeer belangrijk, de wensen van de overige gasten van die avond.
Onze Miss X is daar zeer zorgvuldig in bij haar voorselectie (niet voor niets doen we aan selectie en zijn we een besloten party).
En tijdens de party zelf zorgt ons team er altijd voor dat iedereen buitengewoon respectvol met elkaar om gaat. Ook de heren onderling. Wij zijn namelijk altijd zeer zuinig op onze gasten. En met name op de dames.
Zo hebben we ook een uitgebreid safe-sex protocol.

Wij willen graag kwalitatief onderscheidend zijn van andere clubs en organisaties door een grote groep mensen samen te brengen waarbij het altijd "klikt" en geen cluppie waar iedereen zomaar binnen kan lopen.
Mensen die Bas en Jolanda niet kennen moeten moeten absoluut niet raar praten deze mensen van @Erofeestjes zijn mensen met de hart op de juiste plaats en echt voor iedereen ongeacht waar je vandaan komt , Bas hopelijk weer eens tot gauw heb mijn haren geknipt geen lange haren meer 😉met die lange haren zijn mijn wilde kant ook verdwenen dus niet meer haastig 🤣 kan je je nog herinneren wat je zei tegen mij niet te snel M….t 🤣🤣🤣🤣 ( Antonio Banderas maar dan zonder lang haar ) 🤪 heel veel respect en liefst naar jullie toe maat ❤️❤️❤️
 
Daar wonen de eigenaren van de club. Die zien je toch wel :ROFLMAO:
Ik heb wederom aangemeld voor augustus, september en oktober. Kans van 1 op 3 dat ik nogmaals mag deelnemen. De formule 1 party lijkt me erg tof 🥳
Overigens is Erofeestjes geen vervanging van Ramontiek want ze draaien op een geheel ander concept waar dames en stellen gewoon op basis van vrijwilligheid komen. Er staat ook duidelijk een vrouwelijke leiding van die Jolanda. Zij ziet goed toe op alles met haar team.
Ik hoorde dat ze laatstelijk zelfs (of Bas?) iemand heeft uitgezet wegens fout condoomgebruik. De madammen zijn daar dus geen "neukvoorwerp" maar een gewaardeerd gast die vol respect worden behandeld.
Elke vergelijking met voormalig souteneur Ramontiek gaat dus niet op. Hem ging het alleen maar om de pecunia met zijn "Neuk die slet" praatjes. Het is mogelijk vergelijkbaar met club Amai in Vlaanderen maar in Nederland is er geen gelijke. Nu nog even uitvinden wie die Miss X is. Ik volg haar nu op Twitter. En godmiljaar, dat is een pittig milf 🥰
😍
Miss X is inderdaad actief op Twitter. En blinkt daar niet uit door nuance.
 
Hoe was het laatste feestje, de X-treme Greedy Girls op de 28ste juli?

Ik ben benieuwd naar het feest op 25 augustus, de Pits Pussy. Wat is precies het concept van dat feestje? iemand daar ooit geweest?
 
Hi BangTwain, de Pits Pussy's is een themaparty in Formule 1 stijl in verband met de F1 race die dat weekend in Zandvoort wordt gereden.
Dus de aankleding van de club en de dresscode zijn in dat thema.
Het is wel een echt actieve Erofeestjes party (dus met een mannenoverschot) en heel veel stellen en dames, vette DJ's en veel actie, maar zeker geen gangbang. Je kunt het vergelijken met de "Sluts & Studs" party maar dan met een razendsnel tintje onder het motto "Let's burn some rubber!".
 

Bijlagen

  • pits.jpg
    pits.jpg
    560,9 KB · Weergaven: 22
Miss X is inderdaad actief op Twitter. En blinkt daar niet uit door nuance.
Haha, nuance staat niet in haar woordenboek. Gelukkig niet zelfs. Een beetje doorbabe moet "haar op de tanden" hebben om zonder blikken of blozen vele mannen te weigeren op een party. It's part of her job. Dus onze Miss X neemt zelden een blad voor de mond. Zowel in haar selectie als op social media ;)
 
Je zult het vast heel leuk vinden! We vinden het een gezellig en toegankelijk feest. Ik hoop dat ze inmiddels wel wat hebben gedaan aan het veel te luide muziek, anders zou ik wel oordopjes meenemen.
We hebben inderdaad de volumeknop weer ietsje teruggedraaid. Op veler verzoek. En niets leuker dan het horen van kreunende geluiden en kreten van orgasmes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan