Algemeen Erosauna Euphoria (vh Gold Swing), Dendermonde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zondag 24/08 Euphoria bezocht met een groepje van 4 vriendinnen.
Het is een mooie locatie; een volwaardige en prima wellness. Verwacht geen 20 verschillende sauna's zoals een complex als Katara of Boetfort, maar wel alle faciliteiten die er moeten zijn. Verborgen achter een ogenschijnlijk klein rokersterrasje, ligt een best aangename tuin. Een groot pluspunt met ook daar een jacuzzi en een blokhut met houtkachel. Het buitenzwembad is juist groot genoeg en verwarmd. Enig minpuntje qua wellness is dat de jacuzzi best krap is, maar dat stoorde niet. De plek is kraaknet en het is er erg verzorgd. De late night snacks zijn ook correct.
De enkele mannen die er waren (ik denk 4?), waren dertigers en veertigers die zeker niet onaantrekkelijk waren. Naast mijn vriendinnen en ik hadden nog 1 of 2 koppeltjes enigzins interesse in deze mannen. De rest was eerder op zoek naar een ervaring als koppel (en daar is niets mis mee).
Als je er als single dame of single heer naar toe gaat met de verwachting in de groepsseks van Club Amai terecht te komen, dan ga je teleurgesteld zijn. Ben je echter op zoek naar een avondje wellness waarbij iets kan gebeuren, dan is dit echt een prima plek. Ik heb uiteindelijk met 5 mannen seks gehad, maar denk dat dat direct ook het clubrecord is.
Het is geen volkscafé waar je na 2 seconden contact legt met anderen, maar het publiek dat er komt is aangenaam en vriendelijk. Door de naakte dresscode ga je een bepaald soort publiek ook niet hebben.
De twee mannen die organiseerden zijn ook prima gastheren die op een rustige, aangename manier je op gemak doen voelen.
Komende herfst/winter zullen we allicht nog eens naar Euphoria gaan, en als in de lente de tuin terug opent wellicht vaker.
Ik ben fan van dit mooie initiatief!
beter ook geweest toen hopelijk komen julie snel eens terug

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
52.883
Leden
43.748
Nieuwste lid
Mrc
Terug
Bovenaan Onderaan