Ik ben er gisteren voor het eerst op de Flirty Friday XXL geweest.
Héél mooie erosauna, proper en vriendelijk. Toen ik als alleenstaande aankwam rond 19u45 waren er al een aantal koppels. Na de nodige uitleg gekregen te hebben, en omgekleed te hebben, iets aan de bar genuttigd en me dan begeven in het sauna gedeelte ... op verkenning

Na de sauna, even gaan piepen in de speelruimte boven, waar net de eerste actie bezig was. Daar dan een leuk koppeltje tegengekomen, die ook voor het eerst daar waren.
Na een kwartiertje zat dit koppeltje in de jacuzzi, en ben er gaan bij zitten. Leuk gesprekje gehad, en het ijs was gebroken, waarna we samen in de speelruimte beland zijn, in het donkerste gedeelte. Ondertussen waren er nog meer koppels toegekomen, en een handje vol singles.
Nadien nog een vertoning bijgewoond van 2 vrouwen, elkaar verwennend. Ook hier even aansluiting gehad

. Rond 01u waren er al heel veel naar huis, maar boven was nog wat actie, waar ik ook even kon aansluiten bij één van de 2 koppeltjes.
Al bij al nog een redelijke leuke avond gehad. Enkel is het wel te merken dat er weinig singles zijn, en dat singles er bij de meeste koppels niet bij betrokken worden.
Ik ga zeker nog eens teruggaan. Maar ik sta ook open om nog andere erosauna's te willen ontdekken. Maar welke zijn dan nog eens aan te raden? Suggesties welkom