Radijsje32
Vaste klant
Daisy is best wel eens de moeite maar als je er bent op de dag dat Nicole er is zou ik Nicole kiezen echt de top bij FreyaKan hier iemand een recensie over Daisy die bij Freya in Hulst werkt schrijven? Echt benieuwd!
Petros
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaisy is best wel eens de moeite maar als je er bent op de dag dat Nicole er is zou ik Nicole kiezen echt de top bij FreyaKan hier iemand een recensie over Daisy die bij Freya in Hulst werkt schrijven? Echt benieuwd!
Petros
Ik heb daar enkel nog vriendelijke dames gezien die de balie er doenIs er nieuw management daar? Die oude mannen hielden ons iig tegen om daar nog te komen als stel...
Zeker hun kussen die ze stuurden in hun berichtjes de sloebersja dat klopt, alleen maar vriendelijke dames. al vond ik die oude mannetjes toch ook wel weer schattig.
moet natuurlijk wel echt lijken.Zeker hun kussen die ze stuurden in hun berichtjes de sloebers![]()
Zijn daar toch vriendelijke uitbaters,die oudjes zitten daar niet meer, correcte dame aan de balie, ik was er deze week nogGeef mijn portie maar aan fikkie,kwam hier al jaren graag op bezoek bij Katja,altijgd gezellig een baakie koffie.Word daar door chagrijnige baas afgesnaauwd dat dat aallemaal te duur word!Bekertje koud water!!!! kan je krijgen.Nou hoor ik ook al dat ze Katja weggetreiterd hebben.hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar!kom hier nooit meer.
Hoezo,katja staat toch nog altijd op het programma?
Sarissa Doet boekingen met/via Romy Indy. Trio's en 1 op 1 en kwartetten. Ik heb laatst een trio gedaan, zie recensie.Heerlijke meid. Ontvangt zij?
nee ik denk het niet, voor mij net iets te laat.hallo;iemand naar de gang bang met Nicole deze week donderdag?
Ja, wellicht. Nicole staat al lang op mijn lijstje en donderdagmiddag lijkt te lukkenhallo;iemand naar de gang bang met Nicole deze week donderdag?
Om 14:00 uur met Nicole en Daisyhallo;iemand naar de gang bang met Nicole deze week donderdag?
Heb ook ook in het gastenboek nog eens gevraagd naar Katja. is dus niet gepubliceerd. wel daarna een vaag verhaal dat er niets verandert. ja, wel dus. Geen Katja meer, anders zouden ze dat wel gewoon schrijven.Ik zie geen verwijzigen meer naar Katja op de site staan, en ook niets in de agenda. Dat is nu swingersweekend 2.0 geworden ?
Heb Katja weer teruggevonden, overigens.Heb ook ook in het gastenboek nog eens gevraagd naar Katja. is dus niet gepubliceerd. wel daarna een vaag verhaal dat er niets verandert. ja, wel dus. Geen Katja meer, anders zouden ze dat wel gewoon schrijven.
In Vlissingen….Vertel![]()